Zoekresultaten

  1. Praathoek

    Ja man check mijn dorp :p het is al een week aan een stuk continue gebombardeerd door katas op alle gebouwen behalve men opslag ijzer en hout. Gelukkig beetje OS gekregen van wat stammies, time to get revenge soon! De Katapulterende speler in kwestie is: scarpone
  2. Praathoek

    Spaar Ik op deze wereld rustig PP, mooi aan verdiend voorlopig, zat ik op 460 punten kwam de speler scarpone me clearen om te farmen, ik zet 3x men BW aan+ hij kan geen gs snoepen vanwege lage opslag & lv10 schuilplaats, hij is zodanig pist dat hij mij van 460 punten naar 26 aan het katapulten...
  3. Top & Flopspelers

    Nee enkel Block OK en Beetje edels gooien, verder niks. Lmao Was jij niet die speler die ging rennen toen je het niet meer ging halen zonder stacks?
  4. Top & Flopspelers

    Wel aangezien je 10 maand niks bewezen hebt dacht ik dat hij dit nu eens zou doen, maar alweer niet, in plaats daarvan, gaat hij lekker rennen, Ik denk dat dit eerder PP Boost accie was die zo de kans had om groot te worden was. nouja wel goed voor zijn vlaggetjes.
  5. Top & Flopspelers

    De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad! En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/ Conclusie, Hoe komt dat dit...
  6. Top & Flopspelers

    De flopspeler in kwestie vertelde mij dat hij/zij vandaag zich zou verweren, Men treinen liepen vandaag tussen de 4 en 18 uur. Resultaat = 10 dorpen winst.(er liepen er niet veel meer vandaag. te weinig tijd gehad! En ik dacht even dat ik moeite moest gaan doen :/ Conclusie, Hoe komt dat dit...
  7. Top & Flopspelers

    Niet echt een verrassing dit..
  8. [Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

    Double Dutch is altijd al zo een triestig account, gaat hij het nu nog meer verzieken blijkbaar! Triest!
  9. Top & Flopstammen

    Op welk account speel jij?
  10. Einde wereld awards W68

    Dit is zo herkenbaar, heb het regelmatig eens gehad, Of je clears gooien zonder lc of zonder bijl lmao :p
  11. Einde wereld awards W68

    weet je niet meer van die ene avond? :D + Ik was online toen jij lag te slapen muts. ik had de nacht
  12. Einde wereld awards W68

    Ik heb dat vleesje gebeat :D + ik was er wel bij ^^
  13. Einde wereld awards W68

    Gaat die zichzelf vernoemen als beste deffer lmao
  14. Einde wereld awards W68

    Haters gonna hate #w68 grootste verliezer
  15. Einde wereld awards W68

    Was jij niet die speler die laatst gelogd heeft in Augustus?
  16. Einde wereld awards W68

    Hmm BLOCK OK hebben we dus duidelijk niet tijdens die grote waves (+- 6dagen lang) gedaan, we hadden 0 stacks, wanneer het niet echt meer nodig was kwam er plots veel def vrij en toen begon er stacks te komen. mochten we op voorhand stacks hebben gehad hadden we ipv -14 dorpen geen enkel...
  17. Einde wereld awards W68

    Nja kan moeilijk mezelf plaatsen he :p
  18. Einde wereld awards W68

    Beste speler van W68: CollationemEnorm veel kwaliteit op dat account, Een goede organisator, Offer en Deffer en draait nog graag een VVtje. Verdiende nominatie! Beste stam van W68: Maai, Al van bij het begin van de wereld staken ze er met kop en schouders bovenuit, Tegenovergestelde van AX/...
  19. Einde wereld awards W68

    Eindelijk iemand die het zag :o
  20. Einde wereld awards W68

    Wanneer dus achter de Feiten en de Screenshots 10 of meerdere keren vraagt Wat Barnix beweert te zeggen over mij(Gaetan) zegt hij het volgende terug: https://gyazo.com/fd233cf40ac9caca691c92778fce87e6 Met andere woorden direct het bewijs dat hij deze screens niet heeft!! Uiteraard niet want ik...
Bovenaan