Zoekresultaten

  1. Fierce.

    *IR* vs Angels

    Aan het begin van de oorlog was er ook geen bg tussen Angels en Prof. Er waren overigens wel goede contacten over en weer (enkele spelers waren stamleden van elkaar uit oude werelden). Pas na het uitbreken van de oorlog is er nauwere samenwerking met Prof gezocht. Voor het uitbreken van de...
  2. Fierce.

    stelling van de dag

    Er zat enige vertraging in het joinen van de stam door Goudvisje, maar account is op hetzelfde moment uitgenodigd als de overige spelers welke onlangs zijn overgenomen. Dat heb je wel eens in vakantieperiodes, dat een originele speler niet aanwezig is en van stam kan wisselen.
  3. Fierce.

    stelling van de dag

    Even een officieel statement vanuit Angels: Wij hebben geen bg met Airbnb. Als er al sprake van enige vorm van samenwerking zou zijn is dat d.m.v. persoonlijke bondgenootschappen. Stemmingmakerij dus dat wij als Angels zijnde 1.000 dorpen meer hebben of heb je een glazen bol van hoe de wereld...
  4. Fierce.

    *IR* vs Angels

    1. - 2. Danooontje 3. Copi 4. Distelvinkje 5. Kevlar 6. Goudvisje 7. - 8. Gothic sooi 9. Imhaveyourvillage 10. Tiran Peter Pan
  5. Fierce.

    *IR* vs Angels

    Waarschijnlijk 2 fout, Fierce. en Je-maintiendrai moet je omwisselen
  6. Fierce.

    Top/flop stammen

    Gaan jullie dan nu wel proberen eerlijk te verliezen? Of kunnen we hier (net als cas1) ook vanuit gaan dat jullie gaan stabben, botten, meerdere accounts gaan bespelen midddels verbinding delen en bans aansmeren? Ik heb inderdaad met opgeheven hoofd op de delete knop gedrukt en kan mij nog...
  7. Fierce.

    Top/flop stammen

    Volgens mij zie je ze vliegen...
  8. Fierce.

    FoF

    Van al de manieren waarop ze (Fof) een wereld kunnen verliezen kiezen ze voor deze... Triest
  9. Fierce.

    De Zomeroorlog!

    Kwamen jullie als stam aan dat aantal clears of hebben jullie nog hulp van anderen moeten vragen?
  10. Fierce.

    Top/flop stammen

    Als het nu nog 2 goede spelers zijn, maar het zijn nog 2 noobs ook. Zowel Famke als Angels onwaardige spelers.
  11. Fierce.

    Rate de speler

    Veel dank voor de mooie post
  12. Fierce.

    Casuals - Inventaris meenemen?

    Het verschil wordt niet met flamboyante spraak gemaakt. Op de oude wereld waar je veel edelmannen hebt gebruik je juist de flamboyante spraak, niet op de nieuwe wereld). Het gaat juist om de prestigieuze grondstofpakketjes die daaruit worden gegenereerd. Met de andere items kan je nauwelijks...
  13. Fierce.

    Rate de speler

    Master Roshi. Master Roshi. (vh Heer Fenerbahce) is na het beëindigen van zijn vorige wereld (casual 3) op 15 december 2017 gestart aan deze wereld. Punten Met ruim 1,6 mio punten staat hij op een verdienstelijke 19e plaats. Tot 2 weken geleden was er nauwelijks groei waarneembaar en koos...
  14. Fierce.

    De Zomeroorlog!

    Verschil (5-9 uur) vind ik persoonlijk te verwaarlozen en zeker niet noemenswaardig, vandaar mijn vergelijking.
  15. Fierce.

    De Zomeroorlog!

    Tja, volgens mij minder dan 1.000 eenheden, dus groen bijltje als die door uitkijktoren loopt. Kan gebeuren, schade is volgens mij nog redelijk beperkt (20% clear) en net zo snel opgebouwd als jouw fake.
  16. Fierce.

    De Zomeroorlog!

    Bedenk hierbij ook dat de 1e verbreding van de aanvalsrange over 5 maanden plaatsvindt. Uiteindelijk leidt dit tot het totaal vervallen van de aanvalsrange rond 1 juli 2019 en kan cas6 als een “normale wereld” worden beschouwd. Kortom, de actie neemt enkel maar toe.
  17. Fierce.

    Top/flop stam(men)

    Klopt helemaal, maar er is wel degelijk een causaal verband. Zowel Daan (gigantadorp) als Kenneth (kaneki eyepatch.) hadden de bans niet veroorzaakt als Jorrit niet had gestabd. Daar ben ik heel zeker van. Ik heb het om die reden in mijn post dan ook over directe (door Jorrit) als indirecte...
  18. Fierce.

    Top/flop stam(men)

    Elke stab is er 1 teveel. Maar om te beginnen: Directe bans 1) benjaminoo 2) oracleone Indirecte bans 3) kaneki eyepatch. (Reactie op) 4) lenoir (reactie op) 5) the cavalery Dit zijn de accounts waarvan ik het sowieso uit mijn hoofd weet. En ongetwijfeld zijn er nog enkelen. En dan heb...
  19. Fierce.

    [Afgekeurd] Blokkeren van versturen van aanvallen vanaf VV account

    Speler Johan logt via vv in op account B (vanaf account A) Vervang Johan door Piet en dan klopt het verhaal weer :) Maar wel duidelijk verder en goed idee! Elke controle vooraf om een ban te voorkomen is een meerwaarde.
  20. Fierce.

    Praathoek

    Binnen cas6 bestaat de mogelijkheid niet om munten van een andere wereld over te nemen zoals op eerdere casuals wel eens het geval was. Er is dus geen enkele speler van Famke die munten heeft meegenomen. De post van Pedrosa is feitelijk onjuist en kan dus als klinkklare onzin bestempeld worden...
Bovenaan