Zoekresultaten

  1. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Speelt er nog iemand die ik ken?
  2. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Hallo
  3. Anarchistisch Kollektief

    Praathoek

    ik heb ook al kata's :engel:
  4. Anarchistisch Kollektief

    Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

    Ik volg zowel Fabian als Roald. @Erebos. Langs de andere kant waren er waarschijnlijk minder toppers gestart, had Roald zijn ondertussen toch al befaamde topic niet geopend. Het heeft in zijn eigen nadeel gespeeld, maar is wel een voordeel voor w73. Zonder was dit waarschijnlijk een veel...
  5. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Blij dat jij ironie snapt Rob o_O
  6. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Even iets anders, wat vinden jullie van de premade?
  7. Anarchistisch Kollektief

    Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

    Dank voor je bijdrage Inge, wordt steeds geapprecieerd! Niemand kan er aan onderuit, pp is inderdaad een onderdeel van het spel geworden. Dat wil niet zeggen dat je het moet misbruiken. 2 jaar geleden werd 5000 pp al aanzien als enorm boosten, nu zitten we met spelers die 100k pp hebben staan...
  8. Anarchistisch Kollektief

    Page 4: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor dummies.

    Wat een bende mislukte moraalridders zijn jullie toch allemaal. Ik heb enorm veel moeite moeten doen om me door deze 9 pagina's te worstelen. Vier jaar geleden hebben we met de hele community (olv Nikki als ik me niet vergis) nog een manifest opgesteld met meerdere voorname TW-figuren om het...
  9. Anarchistisch Kollektief

    Golden Awards

    Dank Martijn! :-)
  10. Anarchistisch Kollektief

    Nachtbrakerstopic

    Zie dit nu pas :')
  11. Anarchistisch Kollektief

    Starterseditie: Gok de top! W73

    Eén keer is genoeg Martijn, haha. Ruhig!
  12. Anarchistisch Kollektief

    W74

    Ga ergens co'en?
  13. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Ik zie alleszins dat VK al aan het afstappen is van het groepsimmuniteit idee.
  14. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    iemand zin om W73 te spelen in de rim? (ik zoek een overdag co)
  15. Anarchistisch Kollektief

    Page 2: Een blik op de edelfase

    Mooi geschreven Jona, props!
  16. Anarchistisch Kollektief

    Stelling van de dag

    Kom je bij mij spelen Thorsten? :oops:
  17. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Ik volg je hier volledig, alhoewel ik persoonlijk mijn twijfels heb bij het onderschatten door experten. Denk dat de "schuld" eerder bij het onderschatten van de overheid ligt. Kijk naar oa. speeches van Trump (vorige week nog) en tweets van Theo Franken (Pande-mietje), ga zo maar door. Geld >...
  18. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    De Morgen & De Standaard zijn alleszins 2 kwaliteitskranten in België, het gaat dus niet over een roddelkrant. Uiteraard, het is voor iedereen gissen. De kans is groot dat groepsimmuniteit gewoon perfect werkt, veel virologen zijn gewoon bang dat je er eerst je gezondheidszorg voor zal moeten...
  19. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Hey Bottenkraker, het is letterlijk een quote van een viroloog in België (er zijn er velen die zo denken, anders zouden ze in FR / BE ook voor groepsimmuniteit kiezen)...
  20. Anarchistisch Kollektief

    Praattopic

    Als Nederland nou eens zijn verstand zou gebruiken.. Italië, Spanje en Frankrijk zitten op slot, terwijl Britten & Nederlanders horen van hun overheid dat met zoveel mogelijk besmet raken nu een goed plan is. ‘In theorie klopt dat. In de praktijk kost het je eerst honderdduizenden levens en een...
Bovenaan