Zoekresultaten

  1. Kyuka

    Vraag Een vraag om verduidelijking

    Beste TW-admins, Momenteel heb ik al 2x een vriendelijke reminder gehad dat de Scriptregels gaan veranderen per 6 mei, tegelijkertijd met de lancering van wereld 80. Echter denk ik dat ik namens de gehele community spreek als ik behoorlijk wat vragen heb, maar ontzettend weinig antwoorden zie...
  2. Kyuka

    Wereld 78: Eindelijk een mid-game? [Fase 2]

    Wereld 78: een wereld met potentie Waar mijn voorganger @Conceived by Communism ervoor zorgt dat jongeren weer genoeg huiswerk en tentamens krijgen, zal ik er op mijn beurt voor zorgen dat ze weer wat afleiding hebben voor tijdens het studeren. Wereld 78 is een interessante wereld met een...
  3. Kyuka

    Oorlogstopic | Gaan de Paradepaardjes de woede van Wesleyyyy overleven?

    Beste spelers en volgers van Wereld 71, Na circa 4 a 5 weken van rust is op het moment van schrijven de eindstrijd van Wereld 71 aan het losbarsten. Met veel bombarie bestormen de edels en clears van TAoW de dorpen van Fier, terwijl ook Fier op zijn beurt bij menig TAoW lid de teller flink laat...
  4. Kyuka

    Pre-endgame Awards

    Beste spelers van W71, Gedurende deze NAP vervelen we ons allemaal en ook het AF geraakt hierdoor inactief. Iedereen heeft zijn GA-lijstje ondertussen wel al gemaakt en oorlogen zijn even niet te bespreken. Om wat meer content voor de neutrale en partijdige lezer te creëren, zou ik graag de...
  5. Kyuka

    Don't Get High on your own supply

    Hi Ho, welkom bij de shitshow. Al is dit meer de grote Get High show en is Hi Ho eveneens de dupe van zijn gedrag.. Een topic? Ja, want dit is topicwaardig . Ik neem jullie even mee terug in het verleden, naar iets na de jaarwisseling. Get High wordt bespeeld door spelers waarmee TAOW-leden...
  6. Kyuka

    Met welke 5?!

    Met welke 5?! Aangezien het AF nu al transformeert in een forum waar iedereen zijn frustraties op elkaar kan uiten i.p.v. hoogwaardige content te plaatsen is het tijd voor een iets 'inhoudelijker topic'. Op W71 zitten zonder twijfel enkele teams die bewezen hebben een wereld te kunnen winnen...
Bovenaan