Zoekresultaten

  1. Secret Story

    [Profiel] Secret Story

    Hallo designers, Iemand die me kan helpen met onderstaande request? Graag ook het plaatje in avatar formaat voor op het AF. 1. De tekst: Secret Story 2. Kleurencombinatie(s) Vrij te kiezen door designer 3. Thema: Iets geheimzinnig, een boek 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen voorkeur 5...
  2. Secret Story

    [Profiel] Muhammad Ali.

    Beste designers Graag had ik een plaatje aangevraagd voor mijn account. Tekst: Muhammad Ali. Thema: De bokser uiteraard Kleuren: Liefst geen te felle kleuren Prijs: 100PP Deadline: ZSM Veel design plezier en bedankt.
  3. Secret Story

    [Avatar] The Boy in Quarantine

    Hallo designers, Graag had ik een avatar laten maken. Thema: Iets toepasselijk met quarantine Kleuren: Moet gewoon mooi staan op het AF PP: 100 Deadline: z.s.m. Favoriet to nu toe: / Alvast bedankt!
  4. Secret Story

    [Profiel] Gambling on Green.

    Beste designers, Graag had ik een plaatje laten maken voor het account Gambling on Green. De tekst: Gambling on Green. (Met puntje) Kleurencombinatie: Up to you :) Thema: Graag iets met gokken, roulette, Mr. Green... Prijs: 100-300 PP Hangt af van de kwaliteit van het plaatje. Ben ik uiterst...
  5. Secret Story

    [Profiel] Profielplaatje 250PP

    1. De tekst: The Boy in Quarantine 2. Kleurencombinatie(s): / 3. Thema: Een man in quarantaine, opgesloten in een kamer liefst met mondmasker, griezelig 4. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 250PP 7. Favoriet tot nu toe:
  6. Secret Story

    [Profiel] Profielplaatje 300-500pp

    Beste designers, Aangezien iedereen thuis zit, neem ik aan dat jullie deze uitdaging wel willen aan gaan. De hoofdprijs is 500pp. Deze kunnen jullie verdienen door gewoon het beste plaatje te maken :). 1. De tekst: Python 2. Kleurencombinatie(s): Laat ik volledig aan de designer over. 3. Thema...
  7. Secret Story

    [Profiel] Profielplaatje 150PP

    Beste designers, Graag bied ik jullie een leuk thema aan om een profielplaatje te designen. Laat jullie volledig gaan, ik ben alvast benieuwd naar de resultaten! 1. De tekst: Python 2. Kleurencombinatie(s): Laat ik volledig aan de designer over. 3. Thema: slang, bij voorkeur een Python. 4...
  8. Secret Story

    Profielplaatje 200pp

    1. De tekst : Grote Hebbert 2. Kleurencombinatie(s) : Donker, zeker niet fel 3. Thema : Strongman 4. Plaatje(s) om te gebruiken : / 5. Deadline : / 6. Prijs/gift : 200 pp 7. Favoriet tot nu toe : /
  9. Secret Story

    [Profiel] Profiel plaatje 200pp

    1. De tekst: Isidorus van Sevilla 2. Kleurencombinatie(s): 3. Thema: Graag een plaatje met als persoon Isidorus zelf. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Internet staat vol :p 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 200pp, wanneer het plaatje met bewegende effecten is en echt helemaal top is wil ik er gerust...
  10. Secret Story

    [Profiel] Perfect By Nature

    1. De tekst: Perfect By Nature 2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze 3. Thema: Vrouw, persoon die perfect is 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: ZSM 6. Prijs/gift: 200 pp 7. Favoriet tot nu toe:
  11. Secret Story

    [Profiel] Grote Hebbert

    1. De tekst: Grote Hebbert 2. Kleurencombinatie(s): verras me 3. Thema: Akelige man / onbekende man 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Ga volledig je gang 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 200pp 7. Favoriet tot nu toe: /
  12. Secret Story

    [Profiel] Grumpy Old Man

    1. De tekst: Grumpy Old Man 2. Kleurencombinatie(s) Volledig aan de designer :) 3. Thema: Een oude man 4. Plaatje om te gebruiken: Vrije keuze Reward: 150PP Alvast op voorhand bedankt!
  13. Secret Story

    Avatar 100PP

    1. Soort plaatje: Avatar 120x120 2. De tekst: UADP of gewoon geen 3. Kleurencombinatie(s): Oranje, of geel met blauw 4. Thema: Designer mag zijn zin doen 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Eigen creatie 6. Deadline: Tot er een gepaste avatar is. 7. Prijs/gift: 100PP 8. Favoriet tot nu toe...
  14. Secret Story

    Profielplaatje

    Geachte designers Ik heb onlangs een nieuw accountje gemaakt en zou hier graag een passend profielplaatje voor laten maken. Wat zoek ik? 1. Soort plaatje: Profielplaatje:240x180 2. De tekst: Natural Perfection 3. Kleurencombinatie(s) Designer krijgt hier de volledige vrijheid. 4. Thema...
Bovenaan