Zoekresultaten

  1. Beast Incarnate.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Helaas wel :(. Hele week werken en amper thuis en vorig weekend vrijdagavond en zondagmiddag schaakpartijen ertussen. Is zowat mijn standaardweek.
  2. Beast Incarnate.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Ik lees het forum soms nog wel eens. Voor veel meer heb ik de tijd ook niet meer.
  3. Beast Incarnate.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Hehe, dat is wel leuk ja.
  4. Beast Incarnate.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Hey Twan. Dwaal jij hier ook nog rond?
  5. Beast Incarnate.

    Stab Damage?

    Ik heb het gevolgd. Ik geef je volledig gelijk hoor omtrent deze kwestie. Ik vrees enkel dat jullie bij OF conclusies zullen moeten trekken. Als ze na dagen en poging tot verzoening niet willen meewerken, vrees ik dat ze dat in de toekomst ook niet zullen doen, lettend op het feit dat de Damage...
  6. Beast Incarnate.

    Stab Damage?

    Wie niets mis doet, wordt niet besproken. Als je zaken gaat uithalen die niet horen of een te grote mond hebt, wordt je daarop aangesproken (terecht trouwens, wou dit vroeger zelf helaas ook niet inzien voor een te lange periode). Het is heel gemakkelijk om de PM de schuld te geven, maar was er...
  7. Beast Incarnate.

    Voetbal

    De VAR moest rood geven en het is trouwens nog altijd niet relevant. Als elders 10 minuten gewettigd zijn, zullen die ook gegeven worden. Als jij zo verbitterd of anti-club bent dat de match waarin relevant is, dan heb je persoonlijke problemen die je onder ogen moet zien.
  8. Beast Incarnate.

    Voetbal

    Dat maakt niks uit. 10 minuten waren terecht en in principe zelfs niet genoeg. Dat Club daardoor een punt haalt, is totaal irrelevant.
  9. Beast Incarnate.

    Voetbal

    In Engeland gebeurt dat om de speeldag wel. Die 10 minuten waren zelfs weinig. Dus ja, die waren eerlijk en meer dan terecht (En nee, ben geen Club supporter)
  10. Beast Incarnate.

    Voetbal

    Kan gerust. Benfica is naar mijn mening ook nog niet in vorm. Zie niet in waarom een goed PSV het niet zou halen tegen dit Benfica.
  11. Beast Incarnate.

    Dragonshield heeft veel dorpjes

    En nog stelde ik meer voor dan jou. Zoals gezegd. Ik heb 73 nooit inactief gespeeld. Ik heb nooit, nergens een seconde gelogged op 73. Heb enkel het AF gevolgd en zat in enkele wereld skypechats. Je bent al even goed geïnformeerd zoals de discussie die ik las omtrent Bomba. Zijn jullie...
  12. Beast Incarnate.

    Dragonshield heeft veel dorpjes

    Ik merk het.
  13. Beast Incarnate.

    Dragonshield heeft veel dorpjes

    Moeilijk aangezien 50 mijn laatste (echte) wereld was. Hoe dan ook is de enige die jij ooit kan rekken, jezelf. En zelfs dat zou je met moeite kunnen. Kleine vraag: Ben je in het echt ook zo’n onzeker wijf met een te grote mond?
  14. Beast Incarnate.

    Dragonshield heeft veel dorpjes

    Wordt er na al die tijd nog steeds gereageerd op WeSuckHotDicks? Dat die nog geen IP ban heeft. Duckje zal de tijd nog niet gevonden hebben.
  15. Beast Incarnate.

    Gamen

    Sinds Ranked release geen multi meer gespeeld, dus nee.
  16. Beast Incarnate.

    Voetbal

    Garrincha is de beste ooit, zeker qua talent. Daarna Maradona/Messi en dan Pele.
  17. Beast Incarnate.

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Is dat een account stelen? Het is trouwens niet omdat iemand het ww niet verandert, dat hij je acc. wou pakken. Aangezien jij stopt, heeft hij daar geen enkele reden toe. Het probleem is gewoon dat die Seqia Quare waarschijnlijk een mentale beperking heeft en dus maar zelf veronderstelt. Deze...
  18. Beast Incarnate.

    Voetbal

    Hoezo? Men moet de scheidsrechter nog bepalen. Die, bij zorgvuldig selecteren, de match nog feller kan doen kantelen dan zijn omstaanders op het veld.
  19. Beast Incarnate.

    [Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Hangen is beter dan achteruit,teken dat je je rate ook waard bent. Ik heb me ook niet ingeschreven dit jaar. Geen zin om partijen te spelen met een mondmasker maar als dat voorbij is, kom ik wel terug en dat weten ze ook. Zit een 15-jarige bij ons die ook al geregeld toernooien speelt nu in...
  20. Beast Incarnate.

    [Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Hangt ervan af. Nationaal (elo) of FIDE? en die 2090 van jou is dat ook nationaal (KSNB) of FIDE? Maar mijn FIDE ligt iets meer dan 200 hoger dan mijn ELO. Weet niet exact hoeveel, ben eind gestopt geweest na periode als kind en vorig jaar terug begonnen en dik winst gemaakt, maar nooit gekeken...
Bovenaan