Zoekresultaten

  1. Tragedy under Grace

    Spotprenten

    Sad but true
  2. Tragedy under Grace

    Top/Flopspelers

    Rofl noobs
  3. Tragedy under Grace

    Top/Flopspelers

    Supergirl flop. Stabbertje van 77. Dorpen aan de vijand geven voor een nap. Zodat die kon vlaggen farmen. Kun je beter niet in je stam hebben.
  4. Tragedy under Grace

    Spotprenten

    Oke die is goed :biggrin:
  5. Tragedy under Grace

    Spotprenten

    Wow zidan goeie meme hoor Ik heb gewoon een grote bek als altijd TuG wel top.
  6. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Frank speelt niet eens xd
  7. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Ohw helaas
  8. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Das dus house + @Anonymous Threat. ?? :biggrin:
  9. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Wat ben jij een kansloze idioot zeg :rolleyes:
  10. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Nee helemaal niet. Met die paar clears halverwege front konden we niet zoveel. Het is gewoon kansloos dat je zo leuk gaat doen om een recap war :') Naast dat er 2000 van dat soort rapportjes van jullie te vinden zijn. Dagelijkse dodgefouten. Kun je echt niet stoer doen om een recap war. Puur...
  11. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Wat een simpele dit. Dit was een recap war met wat restanten front off. Als wij het geluk hadden dat we er def voor kregen hadden we hetzelfde bij jullie. Ook zal tuurz daar wss een goed aantal van zijn eigen off op dood gelopen hebben. Wij zouden met gemak 2000 rapporten van weggegooide off en...
  12. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Hahaha ja dit was tantoe random man. Big oof
  13. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Ik schep helemaal niet op, ik benoem dat jullie met elkaar het enorm zitten te verklooien. Gooien al jullie clears ongecoordineerd weg. Elke dag vliegen er ergens paar 100 clears door zonder nuttige insteek of winst. Die def edels is gewoon een tactiek, wat def verliezen voor de kans op dorpen...
  14. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Kom maar schat!
  15. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Pp gebruik is niet raar. FM is idd wat fout gegaan en 2be wat dodge fouten. Tegenover dat elk acc van jullie niet dodged. Dat tuurz er meer def heeft laten kapot lopen dan de helft van gaatje totaal heeft. 500 clears hebben daar full defs gesloopt. MM heeft ook 50 defjes verneukt en zo heeft elk...
  16. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Wij hadden maar 2/3% meer van de wereld dan jullie. Het is dat wij vollebak actief bleven edelen en bij jullie zijn er meerdere accs die 4/5 weken stilliggen. Nadat jullie 1,5 maand hadden om alles voor elkaar te krijgen. Het is ook niet dat wij rushen naar de 51%, wij doen gewoon massa's op...
  17. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Nee maar het niveau dat jullie neerzetten met al die vage aanvallen. Rond de 500 clears gewoon kapot gooien voor niks. Heel weinig dodges op elk acc zo ongeveer. Jullie maken het er ook zelf naar. Weinig vam dit soort noob acties als jullie doen meegemaakt
  18. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Mweh is gewoon dom om te laten liggen. Waarom zou ik geen gebruik maken van dit soort dingen, getuigt meer van onkunde bij jullie dan zwakte bij mij. Jullie hadden een afspraak met SG om (idk hoeveel) dorpen gratis te pakken. Naast dat heel west trump is gaan runnen. Oost trump is 10x beter dan...
  19. Tragedy under Grace

    Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

    Sinds wanneer mag je nu geen CF's leggen dmv de vijand te edelen, wat is dat nu voor dom gezaag. Had je front maar opgeruimd moeten zijn.
Bovenaan