Zoekresultaten

  1. TerrorTom

    Enquete Spotprenten Competitie

    Dit is goud. :biggrin:
  2. TerrorTom

    [Inschrijftopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

    Dankjewel! En bedankt naar de personen die me over hebben gehaald. Ben best wel hyped eerlijk gezegd :p
  3. TerrorTom

    [Inschrijftopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

    Vond je vast wel leuk al die aandacht dachten ze denk ik. ^^ EDIT: Ik ga nu al stuk om dit forum. Hilarische comments, Stukje humor lekker bezig.
  4. TerrorTom

    [Inschrijftopic] #300 - De Trojaanse Oorlog

    1. fam 2. Thelightfighter 3. miketijger met een kleine 'm' vooraan 4. Tigor met een grote 'T' vooraan 5. Ubuntu 6. Greengang de super wolf 7. mohNIELS1 8. Smoke Bomb de ubernoob 9. maretan 10. MonoBear 11. TerrorTom 12. Kerouac 13. ItsDash de super slet 14. .Time 42. NITS 69. .Royalist. Love...
  5. TerrorTom

    Golden Awards

    @.Conor Mcgregor Als u dat echt denkt zit er bij u ook een draadje los vermoed ik.. Ik zou liegen als ik zei dat ik me niet beledigd voel. =( Gelukkig hebben de meeste spelers waarmee ik heb samengespeeld en/of die ik geleid heb op verschillende werelden/accounts een andere mening en dat is wat...
  6. TerrorTom

    [Afgekeurd] Uitbreiding van FA Farm Assistent

    30x is wat overdreven, maar gezien ik vaak barbaren ook scout en bereken wanneer en hoeveel LC ik dan stuur en vanuit welke dorpen dit optimaal is pas ik vaak FA aan. :) Scripts zijn er vast en zeker. Ben zelf wel meer fan van als zoveel mogelijk gewoon in het spel zit wat het o.a. voor mobiel...
  7. TerrorTom

    Clustercontest Classic

    Volgens mij was dat op dag 1 besloten dat het die vorm moest aannemen o_O Wij lagen daar in de buurt en waren er al bang voor dat het ooit zover zou komen daarom hebben we ons maar laten internen. :engel: @The Minion "Ik kan nu wel de pp verdelen onder de deelnemers, maar dat is een vrijbrief...
  8. TerrorTom

    [Afgekeurd] Win Awards Voor Classico

    Tabs maken ofwel Spoilers. ^^ Zo moeilijk is het allemaal niet :D
  9. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Ik heb je nummer verwijdert je kan me gewoon nog appen, ik blokkeer geen mensen op mijn telefoon namelijk. Wel heb ik je geblokkeerd op Discord nadat je mij blokkeerde op TW. Je reageert sinds die fusie niet meer op PMs, je weigert te OSen vanwege je NAP met de tegenstander en deze op te zeggen...
  10. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Triggered :D - Ik probeerde alleen jullie te laten inzien dat bepaalde mensen vieze ratten zijn maar graag gedaan hoor en tot nooit meer ziens. :)
  11. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Kneus jij blokkeert mij, wat ga je liegen, kansloos figuur. Waar is Joris überhaupt of heb je gewoon zijn account overgenomen?
  12. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Ik ga geen 10 uur per dag steken in een spel waar mensen zo kansloos zijn. Daar voel ik me echt te goed voor. Daarnaast is het ook al duidelijk dat Tranquillo niet de enige is die op voorhand wou stabben. Oftewel dit is al weken in de making. Daarnaast is zonder Ciao! & Drink Some Vodka. onze...
  13. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Je bent vergeten een post te maken in Top/Flop Stammen dat AASB Flop is man! :D :cool:
  14. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Geen zin om honderden PMs te posten. Of om alles uit te zoeken en dat te posten. Have fun met dit uitgestorven spel. :)
  15. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Het is zo te checken over bijvoorbeeld de edeling van een BG dus zie geen reden om hier een heel topic over te gaan openen. Als mensen er aan willen twijfelen moeten ze dat lekker doen., het laat mij verder koud. Is totaal niet overzichtelijk inderdaad :p Maar had ook geen zin hier veel meer...
  16. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Op het op te helderen: Ik had TranquilloPorFavor benadert om bij Lotus te komen een tijd terug. Voornamelijk omdat ik had vernomen van andere spelers dat hij een prima speler zou zijn om mee samen te werken. TranquilloPorFavor vond dit een prima idee maar wou eerst het cluster dichten. Hierdoor...
  17. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Tjaa ik heb bewijs, wat heb jij? :) Zoals je BGs aanvallen en overnemen naast de vele PMs. Ben wel blij voor je dat je wel normaal met hun hebt samen kunnen spelen, maar dit is op W72 niet het geval geweest. :)
  18. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Geen idee waar je op doelt en ook lekker onderbouwt. Maar als je het gedeelte van emotie bedoelt. Ik post dit echt niet door emotie maar gewoon omdat ik het triest vind dat het spel zo gespeeld word en op deze.manier hoeft het voor mij niet en is er ook geen toekomst op de wereld, dus is het...
  19. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Deze post is net zo zwak als je communicatie skills... Maar het is wel te begrijoen hoor want er is ook niks te verdedigen. Daarnaast iedereen die verder bewijs wou ze hebben vannacht een dorp overgenomen van een speler van ons die aan het fuseren was. Wederom vrij trieste gasten dus. :) We...
  20. TerrorTom

    Top & Flopspelers

    Tjaa hoorde van meerdere spelers dat het een prima speler zou zijn en heb hem mede daarom ook benadert een tijd terug. Ik heb de PMs wel maar ga er geen tijd meer insteken sorry, ik stak al 10 uur per dag in mijn stam en ben er nu wel klaar mee. Voor mij is het overduidelijk dat hij niet de...
Bovenaan