Zoekresultaten

  1. Halvor de Skald

    Golden Awards Wereld 93

    Aangezien er vele nieuwelingen dit topic voor het eerst zouden zien een korte uitleg Je schrijft een golden awards topic om gouden medailles uit te delen aan je stamgenoten of wereldgenoten die een mooie prestatie hebben neergezet Als voorbeeld voeg ik even deze link toe, een van de eerste...
  2. Halvor de Skald

    spotprenten

  3. Halvor de Skald

    Rate de Speler - Wereld 93

    Goedemiddag allemaal, Laten we het nogmaals proberen. Degene raten die de post voor je heeft gemaakt is niet nodig wat mij betreft. Een speler raten doe je op een schaal van 0-10, met argumentatie en het liefst duidelijke illustraties. Je rate de speler op de volgende punten: Activiteit &...
  4. Halvor de Skald

    Golden awards NLC2

    Nu de wereldnap een goede week voorbij is en de 3 grootste partijen alweer flink aan het knokken zijn voor elkaars dorpjes, en we elkaar toch stiekem wel een beetje respecteren ;) Voor de gene die het aandurven, de mijne zal nog eventjes op zich laten wachten maar eind deze week hoop ik hem te...
  5. Halvor de Skald

    Gezocht sectie toevoegen in discord

    Beste allemaal, Zoals sommigen van jullie wel gezien hebben, heb ik zelf vandaag een oproep gedaan voor extra mensen omdat we die zoeken op CL2 Linkje naar topic Nu steeds meer mensen beginnen te switchen naar de discord, omdat het daar lekker druk wordt en er steeds meer 'Features' worden...
  6. Halvor de Skald

    Announcement geweest?

    Beste medeforum fanaten, hierbij open ik een topic omdat er van de nogal wat commotie was in de skype/discord/whatsapp groepen waar ik in zat omdat er diverse farm scripts 'opeens' illegaal waren geworden en daarom was iedereen die in het bezit was van enkele prive scripts waarmee wij farmden...
  7. Halvor de Skald

    Profiel Plaatje 150PP

    1. Soort plaatje: Macht,Ganster,guns 2. De tekst:MB Mrtn 3. Kleurencombinatie(s): rood blauw zwart 4. Thema:smoking beetje erbij 5. Plaatje(s) om te gebruiken:nvt 6. Deadline:vrijdag 6 maart 7. Prijs/gift:150/200 8. Favoriet tot nu toe:
Bovenaan