Zoekresultaten

  1. voorever

    Spotprenten

    Als je een screenshot van je eigen account profiel had geplaatst had het misschien wel likes gekregen
  2. voorever

    Stelling van de dag

    True, ben gewoon benieuwd of anderen het echt zien als iets wat 1 malig is en zelfs als inno dit vaker zou doen, of dat ze toch geinteresseerd kan houden, eventueel met een w100 die er aan komt
  3. voorever

    Golden Awards - W97

    Dat kan je vinden, vind het gewoon een beetje zinloos om dat te zeggen wanneer ik bij de meeste vragen gewoon antwoord geef, dat het geen antwoorden zijn die hij wil lezen kan ik niks aan doen.
  4. voorever

    Golden Awards - W97

    Ik geef gewoon antwoord bij de meeste vragen dus dit commentaar slaat helemaal nergens op daapstaaf... Ga lekker ergens anders commentaar om niks geven
  5. voorever

    Stelling van de dag

    Stelling voor de mensen die terug zijn gekomen voor deze wereld: Ik ben alleen terug gekomen voor deze specifieke wereld en zal na deze wereld weer stoppen, zelfs als innogames besluit meer werelden te lanceren zonder premium beurs
  6. voorever

    Golden Awards - W97

    Ik kan niet wachten
  7. voorever

    Spotprenten

  8. voorever

    Golden Awards - W97

    Ik mag niet farmen:confused: dus dan maar een lijstje typen Beste speler: Ik denk persoonlijk dat de huidige top 2 accounts beide wel een aanspraak hiervoor kunnen maken, denk dat het latere stadium van de wereld zal gaan uitwijzen welke van de 2 daadwerkelijk beter is of dat er tegen die tijd...
  9. voorever

    De Vuile Was van Continent 45

    Ik ben harstikke blij dat het AF weer actief is, alleen dat gejank bij ook maar het kleinste vermoeden van boosten, is dat nou echt nodig? ik zie het nut er niet van in dat het AF zo actief is als het toch alleen maar negativiteit is waar ook ik dus zojuist aan heb bijgedragen helaas
  10. voorever

    Spotprenten

  11. voorever

    De Vuile Was van Continent 45

    Goed verhaal, heb het niet gelezen, ga het ook niet lezen want heel tw.nl is allemaal 1 pot nat, allemaal een stel moraal ridders die met vingertjes wijzen, effe eerlijk, ik heb vandaag eens een dag vrij maar waar halen mensen zoals jij de tijd vandaan om dit allemaal uit te zoeken en uit te...
  12. voorever

    Praattopic

    Ligt het aan mij of is er steeds vaker zo een bot bescherming? Effe serieus kan nog niet inloggen op browser of ik krijg er weer 1
  13. voorever

    Golden awards W94

    Die man hed gewoon paar pilskes teveel op
  14. voorever

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Kijk dat TW inmiddels pp to win is weten we wel maar moeten daar echt aparte topics voor opengemaakt worden? Je doet er niks aan want het is het verdien model van Innogames.
  15. voorever

    Top/Flopspelers

    Ik zie het bij jou account ook gewoon nog staan, en die van anderen ook. Is dit niet iets wat je gewoon uit kan zetten?
  16. voorever

    Golden Awards

    Beste speler: Op deze wereld is het nog lastig te zeggen welk account nou echt het beste is aangezien er nog vrij weinig gebeurd is. Maar laten we hopen dat er op het einde van deze wereld meerdere accounts zijn die hier aanspraak op maken. Beste stam: Ook weer moeilijk om te zeggen, ik zelf...
  17. voorever

    Top/Flopspelers

    Wel top in middelmatige eredivisie speler voor 100 miljoen te verkopen
  18. voorever

    Top/Flopstammen

    Iedereen klaagt inderdaad en toch doet iedereen er gezellig aan mee, ongeacht of je de pp koopt of farmt, boosten blijft boosten en de enige die er echt een mening over mogen hebben zijn degene die het niet doen, binnen de top stammen is er daar geen 1 van dus hoeven ze ook niet te klagen want...
  19. voorever

    Top/Flopstammen

    Dus omdat een account boost mag die zeg maar geen plaats binnen 1 van de grotere stammen hebben omdat? Want het gedeelte booster hartstikke leuk maar geef dan ook een goeie reden waarom dat dan zo zou moeten zijn? En dat er binnen Toxic ook leuke spelers zitten klopt, Maar again wat heeft dat te...
  20. voorever

    Top/Flopstammen

    Maar is dat niet wat ZO al de hele wereld doet?
Bovenaan