Zoekresultaten

  1. In memoriam: Casimir Pulaski

    Casimir Kort mocht ik je buur zijn We zagen edeltjes komen Nu doet het me pijn Te zien hoe je dorpen wegstromen Het enige voordeel aan dit verhaal Is dat mijn farms nu voller terugkeren Helaas gaat Sol met je dorpen aan de haal Dit zal bij VFSnip niet meteen verteren Geniet van de...
  2. Het grote w87 spelers interviewtopic

    Niet enkel verdediger voor speeder maar ook ondersteuner binnen de stam gepakt he! Ela ela, als nieuw bloed in Snip meteen beste beentje voor. Rover Ram kan er wat van leren
  3. Spotprenten

    :mad: Niet moeilijk dat we nooit serieus genomen worden!
  4. Spotprenten

    Feit dat we TW spelen, toont dat we dood zijn eigenlijk :p Nee ze, Jelle weet dak dan weg ben :D
  5. Beloningen

    Beloning rond Gs levels 15 gaat naar 115 ijzer ofzo ipv 100. De toenames zijn vrij klein
  6. Spotprenten

  7. Top/Flopstammen

    TaLenT flop, beetje deals maken met PP farmers om zo info te verzamelen over anderen en vervolgens toch maar de deal te verbreken binnen de 48u. Stam die niet veel zal laten zien en snel top 25 kwijt zal zijn.
  8. Spotprentencontest W71

    Niet helemaal want was toen al duidelijk dat dit er van zou komen hoor is meerdere keren gezegd binnen Fier. Maar heb je keus? Nope.. zoals ik eerder al zei ik HAD respect voor TAOW spelers, maar hier zijn ze gewoon net zoals de rest.. zonde was een stam geweest waarvan ik achteraf zeker een...
  9. Stelling van de dag

    Ik had zeer veel respect voor TAOW, en eerlijk zelfs met 7 leden schatte ik hun kansen niet slecht in als ze het goed hadden gespeeld. Maar hier tonen ze toch dat ze voor de 'safe en makkelijkere' optie kiezen ipv te strijden zoals ze zo vaak zeiden. Zoals oh zo vaak, zeer teleurstellend gedrag...
  10. Spotprentencontest W71

    Kan je deze versie ook maken met Melvin die zegt als er geen samenwerking komt taow op delete gaat en Hi Ho WW krijgt? En dan eerste kans neemt om mensen te rekruten? Thanks
  11. Stelling van de dag

    Zonder al te veel te volgen kan ik al een duidelijk verschil tussen Fier en Hi Ho aanhalen dat wel degelijk verschil levert in de huidige situatie en dat is premade vs non premade.
  12. Praathoek

    Kan je afleiden uit de instellingen of een wereld al dan niet met rooftochten zal zijn? Is elke LH wereld zonder roven?
  13. Spotprentencontest W71

    Mooi gedaan TAOW!
  14. Top & Flopspelers

    Thanks voor de uitleg bij ons acc :) Time to pop off!
  15. Top & Flopspelers

    Mooie lijstjes Kyuka! Cherno heeft nu de kans om te bewijzen dat je daar een foutje maakt ;) Wij hebben er zin in!
  16. Golden Awards (special addition)

    Bedankt voor de nominaties in de lijstjes! :)
  17. Spotprentjes

    Huh? Het is juist Fier en TAOW die ze maakt? #Confused
  18. Spotprentjes

  19. Speciale Klassieke wereld!

    Jammer dat dit een speedwereld is, had dit heel graag gezien als gewone wereld geen PP beurs :o Ps w75 pls
  20. Golden Awards (special addition)

    :o
Bovenaan