Zoekresultaten

  1. kingsdorp

    Page 5: Het spectrum der uitdaging en slagingskans - leidingguide voor premades V2

    Goede middag allemaal, In page 4 hebben we allemaal kennis gemaakt met het spectrum der uitdaging en slagingskans. Hieronder een quote om dit nog even kort toe te lichten. Logisch dat er met veel uitdaging een lage slagingskans samen gaat en met weinig uitdaging een hoge slagingskans. Nu is...
  2. kingsdorp

    Het moderne boosten. Slim of onsportief?

    Dat er niet gepronkt wordt is niet helemaal juist. Je hoefde toen cala op rang 1 stond niet eens het AF te openen bij een gemist bericht om te zien wat erin stond. Zelfde geval voor misbruik. Die willen maar al te graag hier komen melden wat ze bereikt hebben op deze wereld, dan soms met een wat...
  3. kingsdorp

    Tribal Wars TW-team Awards

    Goede middag, Verbaasde mij er vandaag over dat Roald97 een nieuwe titel had gekregen op het AF, een titel die eerst tot firedrakan toebehoorde. Nu niks tegen Roald97 persoonlijk, maar de community wordt gevraagd naar wie ze de Forum Personality vinden. Aan zo'n stemming en uitslag...
  4. kingsdorp

    Stab of juist gewoon Qua beleid?

    Goede middag AF, Wij bij Modus hebben lang zitten twijfelen om een topic te openen over de zaken die gebeurd zijn afgelopen weken op W64. De Qua-leiding had beloofd het op te pakken en op te lossen, nu we de oplossing hebben gezien kunnen we niet anders dan alsnog alles op het AF te gooien. Ik...
  5. kingsdorp

    Plaatje gezocht acc ----> kingsdorp

    Beste designers, Ik ben op zoek naar een profielplaatje voor het account kingsdorp, dit vanwege de grotere afmetingen die er laatst gekomen zijn. Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen :). 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Enkel "kingsdorp" volstaat (zonder hoofdletter)...
  6. kingsdorp

    terugkomende farms en cancelsnipen

    Hallo, Weet iemand toevallig een manier om te zorgen dat je dorpoverzicht pagina niet constant blijft refreshen als de farms thuis komen, dit is namelijk een beetje rot c-snipen. Ik dacht dat dit kon dmv een looptijd freezer, maar heb gezocht en kreeg niet een werkende freezer te pakken of...
  7. kingsdorp

    Profielplaatje aanvraag

    Beste, Ik zoek een profielplaatje voor mijn account kingsdorp;), ik heb het lijstje met vereisten hieronder ingevuld. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Kingsdorp 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: Iets wat met Kingsdorp te maken heeft, dusja iets met een koning of een dorp...
  8. kingsdorp

    Profielplaatje | Amour Guerre

    Hallo, Ik zoek een profielplaatje voor het account Amour Guerre;). 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Amour Guerre 3. Kleurencombinatie(s) - 4. Thema: Amour Guerre betekent zoiets van liefde voor oorlog, dus ik zou graag iets van oorlog in het plaatje terugzien. 5. Plaatje(s) om te...
Bovenaan