Zoekresultaten

  1. kingsdorp

    Externe TimeTool

    Held
  2. kingsdorp

    Feedback nieuwe scriptregels

    Tweede denktank is onzin. In eerste instantie zijn er verzoeken om erbij te komen over het hoofd gezien die later toch aan de denktank zijn toevoegt. Je hoeft niet telkens te doen alsof er een compleet nieuwe denktank gevormd is. Het grote deel was natuurlijk gewoon hetzelfde en het is niet...
  3. kingsdorp

    Top/Flopstammen

    w71 flashbacks
  4. kingsdorp

    Afspraken Kata's

    Of zijn AF-account is geband?
  5. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    ha wat een noob. Zo erg stabben en dan nog gerekt worden.
  6. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Denk dat je zelf niet goed na kan denken. Of althans dat denk ik niet dat weet ik wel zeker. Jij bent degene die hier stabt, om iets wat je niet wilt vertellen, maar Flex moet met de bewijzen komen. Jij wilt hier niet eens de reden zeggen waarom je dit gedaan hebt. Immers was dat stelen van...
  7. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Als het duidelijk is dat er iets is gesaboteerd dan wil TW dit terugdraaien. Dus als iemand met een kwade intentie op een account logt. Zoals deze situatie. Beetje vergelijkbaar met w62 toen jij geen ban kreeg doordat simon dubbel logde niet?
  8. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Hebben ze al veel vaker gedaan hoor en volgens mij volledig logisch.
  9. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    De discussie wat er met een account gebeurt als de bespelers stoppen is er wel één om te voeren, maar ik kan je zeggen dat veel account die nu meedraaien niet meer bespeelt worden door de oorspronkelijke speler. En dat de mail ook niet meer op die naam staat. Hier valt wel wat van te zeggen ...
  10. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Het is zelfs andersom. Jij mag mooi maar met bewijzen komen dat je mij op W12 niet gestabt hebt! Anders blijft die def staan. Het stabben zelf is natuurlijk erger, maar het zo nadrukkelijk gedogen komt er wel zeker bij in de buurt.
  11. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Dus om het te snappen. Iemand zet met een VV een ander zijn dorpen leeg en probeert die te edelen en daarin steun jij hem door hem vol te stacken met je def. Jij wilt daarmee alleen stoppen als de andere bewijs verzamelt van iets wat een jaar geleden gebeurt is wat hem verweten word. Dus zo...
  12. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Heel het topic staat vol met bewijs van de stab? Wat wil je nog meer horen dan.
  13. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Dan lezen wij twee verschillende dingen. Ik zag iemand die erg graag op dat onderwerp door wilde gaan en tegen een eigen topic was. Een eigen topic zorgt er natuurlijk voor dat iemand die op het AF komt direct deze actie uit de topic titel kan halen ... nu is hier over een week overheen gespamd...
  14. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Aanvallen hoeft natuurlijk ook niet, maar ondersteunen of samenwerken na zo'n actie is volledig onbegrijpelijk. Al kan een speler, na zo'n enorme vieze stab, nog gewoon een toekomst hebben op een wereld of überhaupt op TW dan zijn we de ondergang nabij.
  15. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Wat vind je nu uiteindelijk van de stab van Steff en wat voor gevolgen heeft dit op je samenwerking met Steff? Twee erg makkelijke vragen toch?
  16. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Nou door met zo'n verhaal hier te komen komt het daar wel op neer. Dan moet je daar beter over na denken. Al wordt iemand in elkaar geslagen vinden mensen de geweldpleger een boef, al horen ze later dat er verkrachting of diefstal in het spel was dan draaien veel qua mening. Dit is dan even een...
  17. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Hoi. Ik heb een vriend waarvan jij 50 euro gestolen zou hebben. Hij komt het hier niet vertellen of bewijzen maar dat maakt niet uit. Wil toch graag even zeggen dat hij vind dat je die 50 euro gestolen heb. Nou dit zijn dus flut posts. De stab wordt duidelijk bewezen en daarop kom jij, om...
  18. kingsdorp

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Blijf je met hem samenwerken dan?
  19. kingsdorp

    Top/Flopspelers

    Je kan altijd een support sturen. De overwinningsvoorwaarden zijn wel vaker aangepast halverwege de wereld.
  20. kingsdorp

    Feedback nieuwe scriptregels

    *Scripts met een backend die niet voor iedereen beschikbaar is
Bovenaan