Zoekresultaten

  1. Legende van het Noorden

    Aangevallen door een geblokkeerde speler

    Hallo, Ik heb een speler geblokkeerd omdat die nooit aardig tegen me doet. Nu valt hij mij aan, dit terwijl hij echt onder de geblokkeerde spelers staat. Hoe kan dit?
  2. Legende van het Noorden

    Spelersraad

    We zouden eigenlijk een spelersraad moeten hebben die de belangen van de community verdedigd. Deze kunnen bijvoorbeeld gezamenlijk boos of blij zijn om de beslissingen van InnoGames. Ik stel mezelf alvast beschikbaar als voorzitter De voorzitter kan niet weggestemd worden De andere leden...
  3. Legende van het Noorden

    1 april!!!

    Haha hadden jullie @Speeder. even goed te pakken met die tovenaar we hebben goed gelachen in de sjat.
  4. Legende van het Noorden

    Hoeveel CO's / Farmslets heb jij?

    Onder 5 tel je niet mee Graag onderscheid tussen een volwaardige CO en een farmslet
  5. Legende van het Noorden

    Praothoeksje

    Lekker praten blablabla stelletje pp-noobs
  6. Legende van het Noorden

    Daar boven op die berg

    Daar staat een stier
  7. Legende van het Noorden

    Tellen

    1
  8. Legende van het Noorden

    Moderator worden

    Hoe en wat moet ik allemaal kunnen?
  9. Legende van het Noorden

    Praathoek

    Nou ik ben er ook weer bij dus iedereen is blij.
  10. Legende van het Noorden

    Van harte gefeliciteerd he!

    Beste overwinnaars en machtige krijgers van Harbour Of Secrets, Namens het hele kamp BangerdIsWhoIAm willen wij jullie van harte feliciteren met jullie ongeëvenaarde prestatie en de overwinning in deze wereld Jullie stam heeft met vastberadenheid en strategisch vernuft een universiteit...
  11. Legende van het Noorden

    Praathoek

    De vorige keer kreeg ik van Niels een ban omdat m'n praathoek niet begeleid was door een allejezus lange post. Daarom bij deze een allejezus lange intro. Welkom, Stammen en Strijders van Wereld 95! Een Nieuw Tijdperk Begint! Gegroet, mede-Tribal Warriors! Het is met opwinding en verwachting...
  12. Legende van het Noorden

    Controle katapulten

    Hallo, Graag zou ik zien dat er bij elke aanval een pop-up naar voren komt wanneer je geen katapulten meestuurt. Dit voorkomt dat je per ongeluk geen katapulten meestuurt met je aanvallen.
  13. Legende van het Noorden

    Golden awards W94

    Hier kun je je stamgenoten ophemelen zodat ze muscgueb wek OS sturen als je onder aanval ligt
  14. Legende van het Noorden

    Wereld zonder boostregels

    Zoals de titel zegt, een wereld waarin je gewoon net zo hard boosten mag als je zelf wilt
  15. Legende van het Noorden

    Hoeveel interns

    In navolging van het succes van "Hoeveel LC" nu de vraag "Hoeveel interns heb jij vandaag afgerond?" Schandalig dat we nog geen dagaward daarvoor hebben.
  16. Legende van het Noorden

    Spotprentjes

    Helaas verwijderd i.v.m. bedreigingen.
  17. Legende van het Noorden

    Praathoek

    In deze praathoek wil ik een ruimte creëren waar we elkaar kunnen ontmoeten, kennis kunnen delen en nieuwe vriendschappen kunnen smeden. Het Tribal Wars-forum is altijd een bruisende gemeenschap geweest van gepassioneerde spelers en ik weet zeker dat deze nieuwe wereld geen uitzondering zal...
  18. Legende van het Noorden

    Hoeveel LC

    Hoeveel LC hebben jullie al?
  19. Legende van het Noorden

    Plaatje SOUTH 0pp

    hallo Graag zou ik een plaatje willen aanvragen voor de stam SOUTH op de classic. Het plaatje moet maximale haat tegenover de stam NORTH uitstralen.
  20. Legende van het Noorden

    timing op volle seconden

    Hoe werkt dat met edeltreinen enzo? Komen die om de seconden aan? Moet je vanuit 4 dorpen treinen om op dezelfde seconde aan te komen? Hoe snipe ik? Die classic wordt echt niks voor mij help
Bovenaan