Zoekresultaten

  1. Spotprenten

    Internen Lyonn? Ik begrijp je niet. Was gewoon een geslaagde blitz. Def stond stond ergens anders, was echt niet leeggezet.
  2. Spotprenten

    “jullie hebben mn internet gehacked” Dat zal wel meevallen
  3. Spotprenten

    20 dorpen door stamgenoot laten pakken om een blitz te kunnen doen en je dan geweldig voelen? Kom op zeg. En dan klagen op lyon over internen? Blaas 'm ff lekker op.
  4. Spotprenten

    Pas op heren, morgen staat er weer een ddos aanval in de planning. :rolleyes: Beste spelers, Onze nieuwe update naar versie 8.70 zal dinsdag 24 januari geïnstalleerd worden tussen 11u-12u.
  5. Rapportjes

    Als je op de aanval klikt staat er bovenin de balk een nummer: game.php?village=2&screen=info_command&id=519729547&type=own Het "id=" met het kleinste nummer komt als eerste aan.
  6. [Ingevoerd] Stamideeën en verbeteringen

    De instelling <no_harm>1</no_harm> heb ik nog nooit meegemaakt. (zit in de config bij <ally>) Ik neem aan dat aanvallen op stamgenoten dan geen schade veroorzaken? Lijkt me ook handig.
  7. Top/Flop stammen

    Dat had je al gedaan. Je past er prima bij. ;)
  8. Nachttopic [01:00-07:00]

    https://gyazo.com/5ce1e79afc4c7cb38649734baa28c856 Hmmm... 7?
  9. Hoeveel heb je gefarmd?

    Schiet lekker op. Het is op w49 wel heel erg. :o
  10. Top/Flop stammen

    Robbeke, waar zit jij dan. Sorry, verkeerde forum. Het ging uiteraard om de casual, daar horen wij. ;)
  11. Top/Flop stammen

    Ik neem aan dat je het over mij hebt. ;) Ik heb er net 5 van de 15 moeten annuleren en 1 edel zit gruwelijk verkeerd. Als het een botje is dan is het wel een klote ding. Verder heb ik idd een strakke verbinding.
  12. Top/Flop stammen

    Dus niet die van 37, dat was de vraag. Stoertje...
  13. Top/Flop stammen

    Mental hier zijn toch niet de kata jongens van 37, of wel? - En ja dat durf ik als "nietskunner" gewoon te zeggen. Robbeke, niet zo bescheiden. ;)
  14. Praathoek

    He
  15. Algemene Rapportjes

    Gewoon dodge. :)
  16. Praathoek

    Wiki klopt niet helemaal. Wordt aangepast.
  17. Praathoek

    Gebouwen afbreken: Inactief Hmm... bij mij lukt het wel.
  18. Algemene Rapportjes

    Uiteraard. En damn, jij moet vroeg op. :(
  19. Nachttopic [00:00-07:00]

    Ikke ;)
  20. Praathoek

    Komt ie. ;)
Bovenaan