Zoekresultaten

  1. CrazySobek

    [Speeltopic] #WVW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CREATURE

    Ongeveer 6 jaar geleden op 26 maart 2014 vonden de laatste Hunger Games in Wakkerdam plaats. In deze spelen wonnen drie spelers; Napoleon Bonaparte, Quechua en Anthraxxis. Alhoewel het tegen de regels was, planden deze drie spelers een zelfmoordpoging in omdat ze elkaar niet wilden vermoorden...
  2. CrazySobek

    [Inschrijftopic] # WvW 297 - THE HUNGER GAMES - CRAZY CLOCK

    Ongeveer 6 jaar geleden op 26 maart 2014 vonden de laatste Hunger Games in Wakkerdam plaats. In deze spelen wonnen drie spelers; Napoleon Bonaparte, Quechua en Anthraxxis. Alhoewel het tegen de regels was, planden deze drie spelers een zelfmoordpoging in omdat ze elkaar niet wilden vermoorden...
  3. CrazySobek

    [Inschrijftopic] Spelleiding #WvW 314, 315, 316 (..) etc.

    Hallo allemaal, Leuk om te zien dat er hier weer wat activiteit is. Om het overzichtelijk te houden kan je je als spelleider hier inschrijven/melden om een volgend potje te leiden. Post graag je instellingen en eventueel je verhaal/thema etc. Mijn inschrijving zal spoedig volgen, ook al bedenk...
  4. CrazySobek

    Grappige IGM's

    Om te beginnen! Ik ga helemaal stuk :D:rolleyes: hij heeft 250 punten, wij zijn drie leden van 50k + scar-face1vandaag om 21:00 uur hoy goede avond wil je een nap of een bg aan gaan met mij zodat we sterker zijn. of als jullie mij uitnodigen wil ik gerust ook naar jullie maar als ik het niet...
  5. CrazySobek

    [Stam] Cheetah! 50-100PP

    1. De tekst: Cheetah! 2. Kleurencombinatie(s) Ik geef jullie de vrije hand. 3. Thema: Cheetah, een beetje agressief. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Vrije keuze, als het maar een cheetah is :)! 5. Deadline: Liefst zo snel mogelijk! 6. Prijs/gift: 50-100PP 7. Favoriet tot nu toe: Show me ;)...
  6. CrazySobek

    [Profiel] CrazySobek 50-100PP

    [Profiel] - Profielplaatje: max. 270x180 1. De tekst: CrazySobek Classic (mag hoeft niet) 2. Kleurencombinatie(s) Leef je uit! 3. Thema: Sobek, een Egyptische god. Of fantasy plaatjes in de trend van Sobek of krokodillen bij het water. 4. Plaatje(s) om te gebruiken...
  7. CrazySobek

    [Speeltopic] WvW # 281 Depressed Express

    Weerwolven van Wakkerdam # 281 Depressed Express THE STORY CONTINIOUS - THE AWAKENING CURRENT TIME 07:00 AM 'Au .. mijn hoofd, wat is er gebeurd?' Langzaam ontwaken mijn ogen en kijk ik wazig om me heen. Mijn hart slaat tweeduizend keer zo snel, godver, waar ben ik? Wow, wow .... wow. Het...
  8. CrazySobek

    [Inschrijftopic] WvW #281 / Depressed Express

    'Nou lekker dan. Alsof ik me nu beter voel na die test van die psycholoog. Ik hoop maar dat ik die reis win, hopelijk kom ik dan van mijn angsten en depressie af.' Voelt dit eigenlijk koud of warm aan? Hoe voelt het eigenlijk, jemig kan ik nog denken? Of is de alcohol me weer de baas. Voel ik...
  9. CrazySobek

    [Inschrijftopic] Spelleiding WvW #281, 282, 283

    Hey hey! Ik weet niet precies of jullie nog aan de inschrijftopics van de spelleiding doen, maar ik heb er in ieders geval 'gewoon' een gestart. Ik zit te denken om nog een keertje weer een spel te leidden. Dan heb ik in ieders geval een topic om de instellingen enz. te posten. En schrijf je...
  10. CrazySobek

    [Profiel] .Steen

    Hoi mensen! 1. De tekst: .Steen 2. Kleurencombinatie(s) 3. Thema: Iets met een steen, liever iets met fantasie dan enkel een saaie steen. Of rapper steen. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 'stone fantasy' - google 5. Deadline: 6. Prijs/gift: 0 :(, ik was zo gul de laatste keer dat alles is weg...
  11. CrazySobek

    [Avatar] CrazySobek (50-200PP)

    Heey! Lang geleden dat ik hier ben geweest :eek:! Aangezien ik weer (even) op het forum ben om WvW te spelen, ben ik op zoek naar een nieuw bijpassende avatar! 1. De tekst: Geen 2. Kleurencombinatie(s): N.V.T. 3. Thema: Krokodillen 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen 5. Deadline: Geen deadline...
  12. CrazySobek

    [Inschrijftopic] PRISON PYRAMIDS WvW #243

    30-03-2016 'Heb je ooit zoiets groots gezien?' Met een open mond staar ik naar twee enorme piramides. In tegenstelling tot de andere piramides die we tot nu toe gezien hebben, zijn deze twee totaal anders qua vorm en bouw. Ik kijk Sarah aan die ook met een open mond staat te kijken. 'Nee. Ik...
  13. CrazySobek

    [Inschrijftopic] Spelleiding WvW #244, 245 en 246.

    Inschrijftopic Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam Denk erom! • Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 2/3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 2 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt. • Inschrijven mag niet als je minder dan 6 potjes hebt...
  14. CrazySobek

    [Speeltopic] "What Do You Do, When Your Time Has Come?" - WvW #224.

    22-9-2030 "De dagen zijn geteld, het einde van mijn leven is nabij. Al de laatste dagen in mijn leven zijn hier in dit dagboek geschreven. Het gaat over mijn 'vakantie' in Los Angelos, die totaal anders verliep dan gedacht en gepland. Ik ben vrij zeker dat ik mijn verhaal niet meer levend kan...
  15. CrazySobek

    [Inschrijftopic] "What To Do When There Is No Hope Left?" - WvW #224.

    Weerwolven Van Wakkerdam gepresenteerd door: Beast Incarnate & CrazySobek. "What Do You Do, When The Time's Up?" INSCHRIJVEN OP DE GEBRUIKELIJKE WIJZE! [/FONT][/CENTER]
  16. CrazySobek

    [Stemtopic] Spelleiding Weerwolven Van Wakkerdam #223/224/225.

    STEMTOPIC SPELLEIDING WVW #223/224/225. Hier kunnen jullie stemmen op de leiders die zich hebben ingeschreven. Inschrijvingen Hier worden linkjes geplaatst naar de inschrijvingen, zodat je een gemakkelijk overzicht hebt van wie met welk potje meedoet. 01. Kunjack & dark-knight. 02.*Netsky...
  17. CrazySobek

    Spelleiding Weerwolven Van Wakkerdam #223/224/225.

    Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #220/221/222 Denk erom! • Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 3 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt. • Inschrijven mag niet als je minder dan 10 potjes hebt...
  18. CrazySobek

    [Speeltopic] # WvW 212 - The Woods Of Doom.

    20-6-2015 Thunder: "Kom, deze kant op! We zijn er bijna." Marwo: "Ja dat mag ook wel, ik ben op hakken en erg ver kan ik niet meer lopen. Verdomme wat doet dit pijn." Dark-knight: "Klep niet zo Marwo, je wist dat het in een bos was, dus had je maar andere schoenen aan moeten doen." Marwo: "Ik...
  19. CrazySobek

    [Inschrijftopic] #WvW 212 - The Woods Of Doom.

    15-6-2015 Casper: "Kom, deze kant op! We zijn er bijna." Aukje: "Ja dat mag ook wel, ik ben op hakken en erg ver kan ik niet meer lopen. Verdomme wat doet dit pijn." Peter: "Klep niet zo Aukje, je wist dat het in een bos was. Dan had je maar andere schoenen aan moeten doen." Aukje: "Ik hoop...
  20. CrazySobek

    [Inschrijftopic] Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #210/211/212

    Spelleiding Weerwolven van Wakkerdam #210/211/212 Denk erom! • Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 3 potjes hebt geleid • Inschrijven mag niet als je minder dan 10 potjes hebt meegespeeld Onervaren spelleiders (nog nooit een potje geleid) zijn verplicht om te leiden met een ervaren...
Bovenaan