Zoekresultaten

  1. Praathoek

    maak je geen zorgen, dat komt nog wel.
  2. Golden Awards

    dankje <3
  3. Praathoek

    AUB glenn, palmboom terug!!
  4. Speciale Klassieke wereld!

    en is t leuk genoeg?
  5. Speedronde #4591 - Vrije instelllingen

    ik startte ze wel 1k los alsnog, maar daarna werd het lastiger.
  6. Speedronde #4591 - Vrije instelllingen

    ja met siemen :P
  7. Presenteer je account W73!

    Bedankt aan Daan voor het schrijven, scheelt mij weer het af deel van mn leven :)
  8. Speedronde #4600 - Special ronde

    Iemand die een acc heeft geregistreerd waar ik kan spelen?
  9. Speedronde #4591 - Vrije instelllingen

    er wordt wel veel geteamed tegenwoordig. had laatst ook een 8vs2 met hem.
  10. Speedronde #2678 - Vrije instellingen

    even les gegeven :D
  11. Speedronde #2643 - Startronde

    wat de fack? Rang Naam Stam Punten Dorpen 1 8441 JONAS 11.609 1 2 Nomen est omen LK! 11.609 1
  12. #SK15 - Eindronde/Deathmatch

    Weggespeeld, jij bent geing zeg Proficiat marnix
  13. #SK15 - Eindronde/Deathmatch

    sk niet winnen omdat je verkeerde bericht gebruikt voor je dodgetool, nieuw dieptepunt.
  14. #SK07 - Vrije instellingen

    5 sec lagg, dus dan maar op je mobiel spelen >.< als jackey niet recapte nog top 4 gehaald, maar het zat niet mee helaas.
  15. #SK05 - Vrije instellingen

    Aanvaller: Nomen est omen Herkomst: 004 (500|492) C45 ME: Aantal: 0 0 4313 0 2401 0 177 0 1 1 Verliezen: 0 0 4313 0 2401 0 177 0 1 1 Je ridder Ridder is helaas gesneuveld. Verdediger: maarten9595 Doel: 001 (492|503) C54 ME: Aantal: 8351 4991 47 214 23...
  16. Top/Flop stammen

    hey, wie doet dat ook alweer altijd? ojah jullie, ff vergeten.
  17. #SK03 - Vrije instellingen

    een nap tussen ax en kulta waar je effectief niks mee doet zorgt er voor dat je geen aanvallen krijgt, dat is een heel verschil luukieluuk. Betekend namelijk dat hun team jou ook niet aanvalt en dan heb je in een keer een nap met de have wereld plus 2 bgs
  18. #SK03 - Vrije instellingen

    Probeer geen nap tussen 3 van de beste 5 spelers op dit moment goed te praten :P Zorgt er voor dat ze vrij konden groeien terwijl wij zwaar onder aanval lagen. Maar idd het is van meerdere kanten, dat is ook hoe het hoort en zo gaat het spel nou eenmaal.
  19. #SK03 - Vrije instellingen

    Lol oke ik ga hier een keer een post over schrijven en dan ga ik jullie onzin weer compleet negeren. Het begon allemaal toen lorenzo bij mij kwam polsen hoe t zat met sk's en teams, dus ik vertelde hem eerlijk dat er wel geteamt ging worden zodat hij zich hier op kon voorbereiden. De eerste...
  20. Praathoek

    hahahah nou moet je op houden jonge. Ik heb me tot nu toe aardig kalm gehouden, maar als je hier ook al gaat beginnen is het natuurlijk snel klaar. Wij hebben ook gewoon twee rondes op rij meer dan 5 man op ons gehad. wij speelde gister met: Davey rene thomas robin (blijkbaar) jarne...
Bovenaan