Zoekresultaten

  1. Kulta Lakko

    Mooie rapportjes

    Ik kan werkelijk niet wachten tot de beginnersbescherming eindigt
  2. Kulta Lakko

    De NLS staat op de rand van een dieptepunt

    Waarde speeders, Normaal gesproken is aan tim010 de eer, maar gebeurtenissen van afgelopen avond zijn voor mij de aanleiding om ook een topic te schrijven over de laagste speler die de NLS kent, namelijk Andre van Korjakskaja Sopka. Na de speedronde van afgelopen avond staat deze speler...
  3. Kulta Lakko

    [Profiel] Kulta Lakko

    Ik zoek 2 plaatjes: 1. De tekst: Kulta Lakko 2. Kleurencombinatie(s) eigen keuze 3. Thema: Rapper Quavo, het liefst een plaatje dat hij flappen geld in zijn handen heeft en zijn zonnebril op heeft 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Google op Quavo 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 100PP 7. Favoriet tot...
  4. Kulta Lakko

    [Stam] A$AP Mob

    1. De tekst: Always $trive And Prosper of A$AP Mob 2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze 3. Thema: https://en.m.wikipedia.org/wiki/ASAP_Mob <- Deze rapgroep 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Lange link hieronder met inspiratie 5. Deadline: / 6. Prijs/gift: 150PP 7. Favoriet tot nu toe: /
  5. Kulta Lakko

    [Stam] RedBull meets NLS | 200PP

    1. De tekst: Een plaatje met: RedBull meets NLS. En een plaatje zonder tekst. 2. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze. 3. Thema: RedBull geeft je vleugels (dus iets met vleugels/vliegen en RedBull) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: n.v.t. 6. Prijs/gift: 200PP 7. Favoriet tot nu toe:
  6. Kulta Lakko

    Ideeëntopic Speedkampioenschap

    Beste speeders, In november is er weer een SK, dit keer met stammen. Hoe meer goede spelers daaraan meedoen hoe geslaagder het toernooi. Vandaar dit topic, in overleg met Robby, zodat iedereen kan aangeven wat hun ideale SK is zodat er zoveel mogelijk tevreden spelers aan de start verschijnen...
Bovenaan