Zoekresultaten

  1. Kulta Lakko

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    Je bent een ware legende, bedankt voor je inzet al die jaren en alle kwalitatief hoogwaardige rondes en toernooien die we hebben kunnen spelen.
  2. Kulta Lakko

    Speedronde #5556 - Vrije instellingen (05.08 14:00-18:00)

    Goed gespeeld, jij komt er wel als je je blijft verbeteren :D
  3. Kulta Lakko

    Praattopic

    Marnix: *schrijft een heel verhaal met gerichte beschuldigingen die onderbouwd zijn* André: "ik was het niet, je schrijft fictie, dit is geen waterdicht bewijs, dit is alles behalve bewijs" Geen behoefte om inhoudelijk erop in te gaan? Waarom is het fictie en geen bewijs? Je maakt jezelf een...
  4. Kulta Lakko

    Praattopic

    Dus ik moet met bewijs aankomen waarin jij toegeeft meerdere accounts op een ronde bespeeld te hebben, terwijl je tot op de dag van vandaag ontkent dat je tim010 geripped hebt? Voor dat rippen is destijds nota bene echt het maximale aan bewijs verzameld dat mogelijk is. Dat je dit dan ontkent...
  5. Kulta Lakko

    Praattopic

    Schermafbeeldingen mooi ingevoerd, ze vullen elk mijn hele scherm... Heb je ooit gehoord over iets over jezelf afroepen André? Mensen doen dingen om een reden. Ja ik ging vanmiddag met een anoniem account spelen om jou meer weerstand te bieden, maar dit heeft natuurlijk ook een reden en is niet...
  6. Kulta Lakko

    Speedronde #5074 - Kataronde (16.11 19:30-22:30)

    Tegenwoordig zit iedereen op Discord, daar vinden op zich nog behoorlijk wat gesprekken plaats. Hele fijne interface en gebruiksvriendelijkheid, vandaar. Skype is passé. Algemeen Forum wordt ook nog maar mondjesmaat gebruikt om te posten, maar is daarentegen wel erg fijn voor de...
  7. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Wat je zegt is gewoon niet waar. Doe eerst je huiswerk beter. Ik heb net al mijn berichten die in server vanaf begin deze maand teruggelezen en er zitten veel berichten bij met ideeën voor de toernooiopzet van het SK, maar jij pikt er alleen de paar berichtjes uit waarin ik je heb gekwetst door...
  8. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Geen idee waar je dit op baseert. Maar dat mensen tegenwoordig snel butthurt zijn en fatsoenlijke kritiek opvatten als bashen is een voldongen feit. Ik heb jou afgelopen week erop gewezen dat je nogal fanatiek teamt en uitdaging uit de weg gaat, maar dat heb je kennelijk verkeerd opgevat...
  9. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Even een concurrerend team oprichten met 6 of 7 spelers van niveau is er met de huidige spelersbase niet bij. Ik zou bij god niet weten waar ik zoveel capabele spelers vandaan zou moeten toveren voor een team. En in het geval dat je ze al bij elkaar hebt, zit je nog met activiteit. Een groot...
  10. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    I know right. Elke post die hij hier plaatst staat bol van de fouten en knulligheden.
  11. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Tim speelt al maandenlang op Nobelus Barbarus, alleen iemand die maandenlang niet op Discord et cetera is geweest weet dat niet. Graag enkel reageren als je kennis van zaken hebt, wat er nu in dit topic plaatsvindt is dat jouw onwaarheden constant gecorrigeerd moeten worden.
  12. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Hele vreemde redenering. Dus omdat iemand in jouw ogen teveel klaagt, probeer je hem uit de 1v1-fase te houden? Zijn dat niet juist de rondes waar er bijzonder weinig te klagen valt, en waar je je op de meest eerlijke manier kunt bewijzen t.o.v. anderen?
  13. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Lol, waar speelde ik dan? Noem dan gelijk even een accountnaam, loze beschuldigingen wordt dit forum niet fraaier van. Gisteren was mijn eerste ronde op dit toernooi.
  14. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Teamen an sich heb ik geen problemen mee, ook op een solo kampioenschap is het een utopie dat iedereen solo gaat spelen tijdens de open rondes. Wat me wel stoort is het grote aantal karakterloze spelers op de NLS die dan als hulpje/slaaf/call it whatever you like gaat spelen. Teamen is...
  15. Kulta Lakko

    Speedronde #4837 - Speedkampioenschap 2020 (Ronde 2)

    Kunnen we misschien meteen met fase 2 beginnen? Knock-out met 64 spelers bijvoorbeeld? Er wordt weer anoniem gespeeld om titelkandidaten uit te schakelen, zwaar geteamt, katapulten gooien op 16 velden totdat je 1.100 punten hebt; heeft allemaal niets met voor je eigen succes spelen te maken. De...
  16. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Er is wel een belangrijk verschil tussen het aantal rondes op voorhand al vast laten staan, of dat aantal open te laten tot een later moment. Als spelers tijdens fase 2 een boel tijd en gelegenheden blijken te hebben om in actie te komen, kunnen ze voor de BO3 gaan, en anders is een enkele...
  17. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Daar zou dan een best-of-3-systeem voor gebruikt kunnen worden. Eerste met 2 overwinningen gaat door naar de volgende ronde. Wanneer het over 2 rondes gaat, zou het 1-1 kunnen worden, en we hebben niet echt iets zoals doelsaldo om te beslissen wie er in zo’n situatie naar de volgende ronde mag...
  18. Kulta Lakko

    Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Fase 1 ziet er goed uit, mooi gespreid over een kleine 2 weken. Voor de zomerperiode is dit wel van belang, omdat mensen in deze tijd van het jaar nog wel eens een tijdje van huis kunnen zijn. Als je dan een paar dagen eropuit bent kan dit al funest zijn voor je toernooikansen. Bovenal hoef je...
  19. Kulta Lakko

    Wat is jouw mening over de speedwereld?

    Rent-A-Round: Lijkt me het invoeren waard, zeker als er de optie geïmplementeerd kan worden om een spiegelkaart aan te leggen zoals op de Franse server ook al gedaan wordt, zodat iedereen eenzelfde aantal barbs binnen zijn radius heeft liggen. Zo kun je een 1v1 of een 4v4 afwerken zonder dat de...
  20. Kulta Lakko

    Poll omtrent nieuwe graphics kaart

    Ik verbaas me dat ik een van de weinigen ben die de nieuwe kaart mooi vind, maar het lijkt me inderdaad dat het geen kwaad kan om het terugzetten van de oude kaart als optie te hebben.
Bovenaan