Zoekresultaten

  1. EquinoxDR

    DNA / Premade van 70 man

  2. EquinoxDR

    Kan TW nog verder zakken?

    Beste AF lezers, Eindelijk weer eens een AF post op het forum van w80, het lijkt zo dood hier? Om even voor de neutrale kijkers het verhaal te schetsen, Kamp Looney strijd op deze wereld tegen kamp GWAMM+chaos. In het begin van de wereld zijn er een aantal smerige acties gepleegd door GWAMM...
  3. EquinoxDR

    Top/Flopspelers

    Beste AF lezers, Zijn er nog Top en/of Flop spelers gespot op deze wereld? Wie denken jullie dat er echt potentie heeft om de wereld te winnen? Ik denk dat mijn oude account .da vinci een sterke kans heeft om de wereld te winnen. Erg sterk team, echter wel zonder mij en mathieu. Alleen dat...
  4. EquinoxDR

    Roasttopic w78

    Beste AF genoten, Nadat dit concept is mislukt op wereld 76, heb ik er het volste vertrouwen in dat het hier wel moet lukken. Het respect ligt op deze wereld een brug hoger en ik hoop dat iedereen zijn gezonde verstand hier wel kan gebruiken. Ik vraag ook zeker aan de Mods om dit topic open te...
  5. EquinoxDR

    Grappenmaak topic w76

    Beste AF lezers, In dit topic kunnen er grappen worden gemaakt omtrent w76 en over elkaar Mvg
  6. EquinoxDR

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Beste AF-lezers, Nu vele recent gestarte werelden in een soort afsluitfase zijn (w71,72 en zelfs 73) is er bijna drie weken geleden een nieuwe wereld gestart. De openbare verwachtingen waren stil, en er werd in het begin ook al een topic : W76: Challenge Guaranteed, or Not? gestart. Dit was...
  7. EquinoxDR

    Open brief aan Fresh!

    Beste lezers van w72, Wereld 72 begint al enige tijd vorm te krijgen en heeft potentie tot een leuke wereld, waar mooie gevechten uitgevoerd kunnen worden. De stammen MoTr en Fresh! zijn kwantitatief redelijk aan elkaar gewaagd, echter lijkt MoTr iets beter uit de startblokken te zijn. In het...
  8. EquinoxDR

    Stelling van de dag

    Om weer nieuw leven te brengen in het AF van w72. Aangezien dit topic er nog niet was, en meestal een best populair topic is... Deze titel spreekt redelijk voor zich lijkt me. Iemand gooit een stelling en om de zoveel tijd (beste is natuurlijk per dag) gooit iemand anders een nieuwe stelling...
  9. EquinoxDR

    Stelling van de dag

    Aangezien dit topic er nog niet was, en meestal een best populair topic is... Deze titel spreekt redelijk voor zich lijkt me. Iemand gooit een stelling en om de zoveel tijd (beste is natuurlijk per dag) gooit iemand anders een nieuwe stelling. Stelling: De stam Alea gaat nog een belangrijke rol...
  10. EquinoxDR

    Rate de speler

    Het AF van w68 is nog al een beetje stil. De laatste dagen is er al wat meer actie, maar om dit nog een beetje te boosten, nog maar een topic openen die er nog niet was. Voor de mensen die het niet kennen, is het de bedoeling om een account te beoordelen op de volgende punten: Punten OD Stam...
  11. EquinoxDR

    Meer leren over speed?

    Beste AF-lezers, Als er mensen meer willen leren over speeds, contact me op skype rene3641. Ik hoop op een paar positieve reacties, en dat we het huidige niveau op de Nederlandse speedserver nog verder omhoog kunnen brengen met zijn alle.
Bovenaan