Zoekresultaten

  1. Astonishing

    [Profiel] Wife is Life - 250 PP

    Waarde creators, Voor het account waar ik in Wereld 68 op speel ben ik op zoek naar een mooie afbeelding. Ik bied in totaal 250 PP. Hiervoor wil ik graag twee (vrijwel identieke) afbeeldingen. Het enige dat op de tweede erbij moet is de extra aanvulling: Wereld 68. 1. De tekst: Afbeelding 1...
  2. Astonishing

    [Profiel] ShakeDatAss | 100~200 PP

    Goedendag allemaal, Jaren geleden heb ik voor dit account afbeeldingen verzameld. Ondertussen ben ik deze kwijt en beschik ik alleen nog over enkele afbeelding waar een handtekening van de maker in staat. Tevens zijn deze van het oude formaat; hoog tijd voor nieuwe dus! Onderstaand een linkje...
  3. Astonishing

    Lethal Embrace | Profielafbeelding | 200PP

    Goedenavond allemaal, Ik ben op zoek naar een Profielafbeelding voor het account Lethal Embrace. Onderstaand het befaamde lijstje. 1. Soort plaatje: Profielafbeelding 2. De tekst: Lethal Embrace 3. Kleurencombinatie(s): Dit laat ik graag aan jullie over, maak er iets moois van :)! 4...
  4. Astonishing

    Avatar | 100PP

    Goedenavond, Ik ben op zoek naar een nieuwe avatar voor dit account. Het liefst op zo'n kort mogelijk termijn vanwaar de 100PP. 1. Soort plaatje: Avatar 120X120 2. De tekst: - 3. Kleurencombinatie(s): Laat jullie er graag iets moois van maken. 4. Thema: Een leuk vrouwtje! Geen...
  5. Astonishing

    Mortem Effugere Nemo Potest | 250 PP | Stam afbeelding

    Goedemiddag allemaal, Ik zoek met spoed een stamafbeelding met de naam Mortem Effugere Nemo Potest - niemand kan zijn dood ontlopen Een paar maanden terug heb ik eerder afbeeldingen gekocht voor deze stam. Echter is het volgende gebeurd: Mijn computer heeft een reset gekregen van mijn...
  6. Astonishing

    Stamafbeelding | Mortem Effugere Nemo Potest | 100 PP

    Goedenavond allemaal, Ik ben -weer- opzoek naar een afbeelding. Deze keer een stamafbeelding met de tekst Mortem Effugere Nemo Potest. Onderstaand het befaamde lijstje. 1. Soort plaatje: Stamafbeelding 2. De tekst: Mortem Effugere Nemo Potest 3. Kleurencombinatie(s) Dit laat ik graag aan...
  7. Astonishing

    Business As Usual. | Profielafbeelding | 100 PP

    Goedenavond jonge goden en oudere boefjes, Ik ben op zoek naar een Profiel Afbeelding met de tekst: Business As Usual.. 1. Soort plaatje: Profiel Afbeelding 2. De tekst: Business As Usual. 3. Kleurencombinatie(s): Verras me, u bent de professional ;)! 4. Thema: Ik ben altijd 'fan'...
  8. Astonishing

    Majestueus - 100 PP - Profiel Afbeelding

    Goedenavond jonge goden en oudere boefjes, Ik ben op zoek naar een Profiel Afbeelding met de tekst: Majestueus. 1. Soort plaatje: Profiel Afbeelding 2. De tekst: Majestueus 3. Kleurencombinatie(s): Verras me, u bent de professional ;)! 4. Thema: Een leuk vrouwtje, mag best wat...
  9. Astonishing

    ShakeDatAss - Profiel Afbeelding - 100 PP

    Goedenavond jonge goden en oudere boefjes, Ik ben op zoek naar een Profiel Afbeelding met de tekst: ShakeDatAss. Naar mijn mening had ik een geweldige, alleen heb ik hier een officiële waarschuwing voor gekregen van Tribal Wars :mad: Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe. Ik post mijn oude niet...
  10. Astonishing

    De Paradepaardjes - 100 PP - Stamafbeelding

    Goedenavond jonge goden en oudere boefjes, Ik ben op zoek naar een Stam Afbeelding met de tekst: De Paradepaardjes. 1. Soort plaatje: Stam Afbeelding 2. De tekst: De Pardepaardjes 3. Kleurencombinatie(s): Verras me, u bent de professional ;)! 4. Thema: Iets met betrekking tot...
  11. Astonishing

    Profiel Afbeelding - HardFarm - 100 PP

    Goedenavond jonge goden en oude boefjes, Ik ben op zoek naar een Profiel Afbeelding met de naam 'HardFarm'. Zie het lijstje hieronder. 1. Soort plaatje: Profielafbeelding 2. De tekst: HardFarm 3. Kleurencombinatie(s): Verras me! 4. Thema: Iets wat de naam 'HardFarm' eer aan doet. Ik heb...
  12. Astonishing

    Memorial Day - Stam afbeelding - 100 PP

    Goedenavond jonge goden en oude boefjes, Ik ben op zoek naar een Stam afbeelding met de naam 'Memorial Day'. Zie het lijstje hieronder. 1. Soort plaatje: Stam afbeelding 2. De tekst: Memorial Day 3. Kleurencombinatie(s): Verras me! 4. Thema: Iets wat de naam 'Memorial Day' eer aan doet. Ik...
  13. Astonishing

    Charisma | Profiel

    1. Soort plaatje: Profielafbeelding 240x180 2. De tekst: Charisma 3. Kleurencombinatie(s) Geen voorkeur. 4. Thema: Zie afbeeldingen van onderstaand punt. 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: Voor 22-10 om 22.00 uur 7. Prijs/gift: 70 PA 8. Favoriet tot nu toe: n.v.t.
Bovenaan