Zoekresultaten

  1. Beast In War

    [Afgekeurd] Gebouwplaatjes op map

    Hi, Ik zit momenteel mijn groepen even duidelijk te markeren op de kaart, alleen kan dit dus alleen met behulp van troepen plaatjes. Graag zou ik ook zien dat je een gebouw in het vakje kan zetten, om makkelijk aan te geven waar de uitkijktorens en kerken zich bevinden. Evenals je het kan...
  2. Beast In War

    Grappige IGM

    Nog nooit met hem gesproken en hij denkt al te kunnen weten dat we gedeelde interesses hebben... :confused:
  3. Beast In War

    [Profiel] 4 Farmers On A Train

    Nu we al zo'n 2 jaar met hetzelfde profielplaatje spelen, dachten we dat het wel eens tijd werd voor een nieuwe :) 1. De tekst: 4 Farmers On A Train 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Een trein en wat farmers, verzin er wat leuks mee 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Dit was onze vorige: 5...
  4. Beast In War

    [Stam] Platypus. 100-200pp

    1. De tekst: Platypus. 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: Een vogelbekdier 4. Plaatje(s) om te gebruiken: OF Iets met agent perry zoals: 5. Deadline: Hoe sneller hoe beter :) 6. Prijs/gift: 100-200pp 7. Favoriet tot nu toe: -
  5. Beast In War

    Topspeler of flopspeler?

    Toch weer eens een net wat andere titel :cool:
  6. Beast In War

    Top/flopstammen

    Aangezien hier vraag naar was heb ik deze maar geopend. Dus ik zou zeggen: Brand los!
  7. Beast In War

    Hoeveel heb je gefarmd?

    651 / 10.000 Hoe gaat dit anderen af in de beginfase?
Bovenaan