Zoekresultaten

  1. Poo.

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Beste @Duckje Ook al hebben we al heel wat berichten met elkaar uitgewisseld hierover, wil ook ik even publiek mijn zegje doen. Vergeef me als ik van de hak op de tak spring, ik had eerder al een post willen maken maar vanwege omstandigheden is het er nog niet van gekomen. Verder uitstellen...
  2. Poo.

    Food corner

    @Magic98 @Don Hassies Heb jullie tips gevolgd en het is me gelukt om de deeg praktisch perfect te krijgen! Eindresultaat PS:
  3. Poo.

    Food corner

    Klassieke Quiche Lorraine op Poo's Wijze Ik maak tegenwoordig vaak een Quiche Lorraine (want wie houdt er nu niet van een lekkere Quiche?!) met stukjes kip ipv spek (of gecombineerd) en dat werkt verbazingswekkend goed (naar mijn mening toch :D ) Benodigdheden (4 pers): x) Een vel bladerdeeg...
  4. Poo.

    Food corner

    Oooeh dit ziet er lekker uit! Even bookmarked voor eens uit te proberen :D
  5. Poo.

    Food corner

    Dankjewel voor de tips @Magic98 en @Don Hassies ! Ik probeer het komend weekend of volgende week eens uit en houd jullie op de hoogte!
  6. Poo.

    Food corner

    Goeie tip! Dankjewel! Ik heb geen steen, maar idd eens proberen met de bakplaat voor te verwarmen. Ik leg de belegde korst er gebruikelijk gewoon op en recht de oven in. Het kan twee kanten op... ofwel 'plakt' hij niet echt goed en krijg ik grote gaten onderin, ofwel is het echt een baksteen om...
  7. Poo.

    De Beurs & Crypto

    Daar hoop ik inderdaad op dan, maar onderstaand artikel is niet echt "heel" hoopgevend. Tot 16u wachten om een transactie te verwerken, op iets wat zo volatile is dat je een crash in een paar seconden hebt...
  8. Poo.

    Gamen

    Haha, oefening baart kunst! Ik speel momenteel enorm vaak via de Switch tegen bots om wat te oefenen. De vliegtricks zijn wel moeilijk zeg. Je hebt daar die nieuwe spelsoort dat je hem moet dunken zoals in een basketgoal en daarvoor moet je echt het vliegen onder controle hebben... Echt...
  9. Poo.

    Food corner

    Jazeker, maar is hem wel (af en toe) waard hoor voor de meerwaarde in smaak. Ik gebruik wel niet de kant en klare versies van de korst die je gewoon moet uitrollen en de oven in, ik probeer hem meestal gewoon even zelf te maken. Heb je in de AH echt goede "pizzabodembloem" voor, maar naja...
  10. Poo.

    Gamen

    Iemand die nog Rocket League speelt of is dat intussen gepasseerd? Ik speel het nog af en toe maar ik denk dat ik de hype gemist heb :D
  11. Poo.

    De Beurs & Crypto

    Klopt, er waren echter wat verontrustende analyses die zeiden dat ADA tot nu toe bijna geen enkele belofte qua aangekondigde projecten heeft kunnen waarmaken. Daardoor is er heel wat vertrouwen verloren.
  12. Poo.

    Food corner

    Huisgemaakte pizza is ook altijd heerlijk en kost echt niet zoveel tijd. En maak je hem gewoon meteen hoe je hem wil! Enige waar ik soms wat mee sukkel is de broodlaag/korst. Iemand hier goede suggesties voor?
  13. Poo.

    De Beurs & Crypto

    Wat zijn jullie verwachtingen van de huidige rise van Crypto coins? Er zijn momenteel enorm veel tegenstrijdige analyses. Sommigen zeggen dat er een nieuwe ATH aankomt maar anderen zeggen dan weer dat we eerst nog een ferme dip tegemoet komen. Zelf wacht ik momenteel nog even met terug in...
  14. Poo.

    Disney

    Ik vind het Belle & het Beest theesetje in Tarzan leuk :D Is me nooit opgevallen als kind natuurlijk maar was wel leuk om het te zien toen iemand me erop wees :D Lijkt me wel dat men dit gewoon doet omdat de graphics al bestaan en ze niet meer opnieuw gemaakt moeten worden (maw. uit...
  15. Poo.

    Auto-Updating Maps Classic

    Fixed. Hij is ze nu aan het hermaken :) Je kan me overigens het beste bereiken via een PM op discord. Ik lees het forum maar zelden en discord servers staan muted by default :)
  16. Poo.

    Praathoek W80

    Die bestaan al. Iemand moet ze maar posten :P Die worden automatisch aangemaakt voor elke nieuwe wereld. Is maar een kwestie dat iemand een topic moet copy/pasten en de wereld id's in de URL's moet aanpassen naar de juiste :)
  17. Poo.

    Feedback internationaal toernooi

    Merk op dat er geen limiet is voor deelnemende stammen. Je kan met zoveel joinen als je wilt - open registratie. Het is niet een "1 stam per markt"-gedoe :)
  18. Poo.

    poo.?

    Ben ik dat? Oh jeetje. Ik vraag me nu eens net hetzelfde af! Hoe moet ik nu infiltreren...
  19. Poo.

    Goudmunten

    Pakketjes leveren enige gekende problemen op op reguliere premium werelden. Het wordt daarom vermeden.
  20. Poo.

    hezhi kaartjes

    https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/auto-updating-maps.205227/ :)
Bovenaan