Zoekresultaten

  1. Praathoek

    Fred heb gwn anger issues.
  2. Praathoek

    Goeeeed, met jou dan? Nog altijd bijlclears aan het rocken?
  3. Praathoek

    Faka Nordin
  4. Feedback topic Classic 33 | Negeren community.

    Goeie instellingen
  5. Voorstellen Classic 30

    Hahahaha deze instellingen, wie heeft dit verzonnen . Randomizer, 8% troepen, bb overload en boerlimiet 30k. Dan nog zo'n bolwerk wat dus volkomen overbodig is. Ik mis enkel nog de uitkijktoren, dan is t feestje wel compleet.
  6. Voorstellen Classic 29

    Dus bij hele seconden (= moeilijker deffen) wil je het nog moeilijker maken door edels 100ts eraf te laten doen???
  7. Wat een spel

    Die Fred en Rob kunnen er ook maar niks van zonder harde carry
  8. Kata aanval

    Bs, solo speelden deze lui ook zo goed als elke wereld kapot. Afgelopen 5 classics heeft elk een totaal andere winnaar gehad, dus dit slaat natuurlijk volledig nergens op. Het is simpel vrij schrijnend hoe een aantal bewezen prutsers hier ineens de boventoon beginnen te voeren en reacties...
  9. Kata aanval

    Nouja Martijn, die dorpeninfo die je van twstats haalt gaat natuurlijk niet over huidige classicronde, maar betrekt de gehele cl-geschiedenis (nog steeds meer dan .net). Maarja .net blijft wel trash, zoals je zegt is de meta daar gewoon zoveel mogelijk debielen in je clubje verzamelen en je...
  10. Kata aanval

    Precies, t is kut onverwachte lading kata's, maar na een dag moet je er wel tegen kunnen. Komt nog eens bij dat 'goeie' spelers doorgaans ook beter weten hoe ze katas moeten inzetten.
  11. Kata aanval

    Retard
  12. Top/flop spelers

    Allejezus slappe zak. Niks “helaas loopt het zo”, je/jullie maken het er volledig zelf naar. speel dan niet, als je geen enkele intentie hebt om er echt voor te spelen.
  13. Classic 26: Feedback op instellingen

    Ik zie dat de 10-dagenteller is gaan lopen, maar moet dominantie percentage niet weer verhoogd worden, gezien het minieme verschil tussen nr 1 en 2?
  14. Classic Gekkies

    Nou als ik 70% van m'n dorpen uit m'n eigen stam moet halen, was ik al lang en breed op grijs gegaan, of had ik die stamgenoten op grijs laten gaan. T is wel een bepaald treurige wereld dit he.
  15. Top/flop spelers

    Nouja, netto geen dorpje binnengekomen zie k op twstats, dus toch niet zo barslecht gedeffed? Of gewoon barslecht aangevallen? Kan t af en toe niet laten, maar vgm maak ik dr weinig vrienden mee. Verder iedereen zo'n beetje wel gestopt ja, houden we zo! :cata:
  16. Top/flop spelers

    Ik doelde erop dat die paar rapportjes die je liet zien, niks zeggen over of er wel/niet goed gedeffed wordt. Ik kan vanaf hier niet zien of het stamdef of eigen def is. Als ik kruisstacks heb staan van stamgenoten, laat ik die in veel gevallen lekker wegbashen, is op classic zo weer terug...
  17. Top/flop spelers

    Dit zegt niet zoveel, het is normaal dat je op een wereld met (40k) boerlimiet duur deft, zolang je de edels maar pakt. Al spreekt het overmatig gebruik van zwaard niet echt voor ze.
  18. praathoek #26

    Correct, ken je plaats.
  19. praathoek #26

    Als je na een klein beetje harde kritiek al meteen iemand arrogant vindt, is t maar goed dat je Krepox e.d. gemist hebt. Dan zouden jullie denk ik spontaan in huilen zijn uitgebarsten
  20. praathoek #26

    Een voorsprong op de nummer 10, met 2-dorpenstart en op een wereld waar aan dit AF te zien (vrijwel) enkel halfzachten spelen. Dat is niet domineren te noemen nee. :mad:
Bovenaan