Zoekresultaten

  1. tijsbetuwehero3

    Top/Flop spelers

    Net het een en ander teruggelezen, zie dat de haat op jannes er niet minder op is geworden. Edict gefeliciteerd met de wereldwinst, al zou ik het persoonlijk mooier hebben gevonden als humble de winnaar zou zijn.
  2. tijsbetuwehero3

    Gezocht: Speedronde #3200 - Special ronde

    Kan je geen ingame bericht sturen dat er een speciale ronde aankomt? (Mocht dit nog niet gedaan zijn) Dan zal er wellicht meer animo voor zijn.
  3. tijsbetuwehero3

    Rapportjes

    https://nl52.tribalwars.nl/public_report/7001a7e116f5ff56465e80aaa57fd1b2 TW fix je evenementen :0
  4. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    De originele spelers van TBH (Mats en ikzelf) spelen al 4 weken niet meer op het account dit door prive redenen. We hebben het account achtergelaten in de hoop dat het goed beheerd zou blijven en dat At all vol zou blijven houden.. We vinden het erg jammer dat het zo gelopen is. Ik vind het ook...
  5. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    Wel veruit het hoogste gemiddelde:eek:
  6. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    Ik begin het nou wel irritant te vinden dat er achter elke post van sandokan er eentje van jouw moet verschijnen. Helemaal omdat je elke keer zijn rl erbij haalt wat hier allemaal verder totaal niks mee te maken heeft. En nee ik ben geen vriendjes van sandokan.
  7. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    Toch maar even reageren. Het ging er niet om dat je weer even teruggezet was in de stamchat, maar om het feit dat je zonder overleggen niet meer op ons acc speelde maar ondertussen op lion bent gaan spelen, terwijl je nog altijd toegang tot ons account had(en dus de info op het forum). Ook...
  8. tijsbetuwehero3

    Golden Awards

    Kort maar krachtig. Goed lijstje.
  9. tijsbetuwehero3

    Praathoek

    Aanvaller van de dag Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld. 0 / 78.694 Verdediger van de dag Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld. 0 / 78.548 gaat aardig gelijk op
  10. tijsbetuwehero3

    Top/Flop spelers

    Ben benieuwd naar de volgende.
  11. tijsbetuwehero3

    Golden Awards

    Matig lijstje, maar toch zeker wel leuk om te lezen.
  12. tijsbetuwehero3

    Show je cluster!

    Geel=Tijsbetuwehero3 Blauw=At all Zwart=Edict
  13. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    Euhm ja, beetje gay is oke, maar dit gaat wel ver.
  14. tijsbetuwehero3

    Golden Awards

    Mooi lijstje, erg leuk om te lezen.
  15. tijsbetuwehero3

    Hoeveel heb je gefarmd?

    Lekker heur. Over een paar dagen gaan wij ook voor die 10 mil
  16. tijsbetuwehero3

    Golden Awards

    Bedankt voor de vermelding.
  17. tijsbetuwehero3

    Show je cluster!

    Mijn cluster is ook wel de moeite waard om gepost te worden, hoop ik :)
  18. tijsbetuwehero3

    Top/Flop stammen

    Ben zeer benieuwd naar het verdere verloop van humble, weer een leuk stammetje erbij.
  19. tijsbetuwehero3

    Speedronde #2723 - Deathmatch

    niv 3, leuk! Denk dat ik ook weer eens een keer start
  20. tijsbetuwehero3

    Golden Awards

    Danku danku:smile:
Bovenaan