Zoekresultaten

  1. Flexilis Anatis.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Als er na het weekend iets begint wil ik best wel weer een keertje meedoen :)
  2. Flexilis Anatis.

    Top/flopstammen

    Ik heb zelden zo'n vermoeiende discussie gelezen.
  3. Flexilis Anatis.

    Golden Awards - w79

    Karel pakt iedereen? Groetekes
  4. Flexilis Anatis.

    Praattopic

    Hier kan je .Hoi aan toevoegen :)
  5. Flexilis Anatis.

    [Speeltopic] 2vs2 toernooi Haxball

    Net voor het eerst geprobeerd tegen @Snipvis -> 2x 5-0 afgedroogd, wat kut?
  6. Flexilis Anatis.

    [Speeltopic] 2vs2 toernooi Haxball

    Nope, dus we kunnen louter verrassen :biggrin:
  7. Flexilis Anatis.

    [Inschrijftopic] 2vs2 Haxball Toernooi

    Ok top. Dan doe ik mee :) 1. Bapboss 2. Combino van Bastasaus 3. MOHnoueenskijkeneendoelpunt 4. Snipvisthemuithetnet 5. Nonkel 'als deze match in mijn achtertuin werd gespeeld, nou dan deed ik de gordijnen dicht' Jos 6. Sule 'beenhouwer' Silmad 7. Simekol kol kol koaaaal 8. Anthraxxeigengol 9...
  8. Flexilis Anatis.

    [Inschrijftopic] 2vs2 Haxball Toernooi

    Na een snelle youtube search (ja ik schaam me) was ik verkocht. Wat een ongekende kwaliteit. Fifa en pes zijn er niks bij. Heb wel tentamens t/m morgenochtend. Dus of deze architect / maestro op het middenveld mee kan doen hangt af van wanneer je wilt beginnen?
  9. Flexilis Anatis.

    Golden Awards

    Dat meest belovend had ik gemist. Op z'n minst een onconventionele combi te noemen ja :tongue:
  10. Flexilis Anatis.

    Golden Awards

    Zonder een inschatting kan je per definitie niet iets ofwel onder danwel overschatten? Of bedoel je dat de ingeschatte waardes voor iedereen anders zijn? Dat is natuurlijk waar, het blijft immers een mening. Indien het allemaal veralgemeniseerd zou zijn zou elk lijstje dezelfde namen bevatten...
  11. Flexilis Anatis.

    Golden Awards

    Zal het simpel uitleggen. Je moet stammen een rating geven tussen 1-10. Jij schat stam X op 8. Eigenlijk is de werkelijke waarde van X een 6. Stammen Y en Z hebben een geschatte waarde van 6 en een werkelijke waarde van 5. X is meest overschat en tevens het best. Edit: het over of...
  12. Flexilis Anatis.

    Golden Awards

    Een stam waarvan je in eerste instantie hogere verwachtingen had kan nogsteeds de beste stam zijn indien de overige stammen van een significant lager niveau zijn. Nu weet ik niet of hier daadwerkelijk sprake van is op nl75, maar stellen dat een overschatte stam niet tevens de beste stam kan...
  13. Flexilis Anatis.

    Praattopic

    Wat ben jij naast je schoenen aan het lopen zeg.
  14. Flexilis Anatis.

    Voetbal

    Bedoel je niet Jeroen Verhoeven?
  15. Flexilis Anatis.

    Golden Awards

    De methode?
  16. Flexilis Anatis.

    [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

    Mijn oprechte excuses aan @een niet dubieuze naam en de deelnemers van het huidige potje. Ik kon het vandaag niet opbrengen uberhaupt mee te spelen en de afgelopen dagen was ik ook niet actief genoeg om naar behoren bij te dragen. Ik wil benadrukken dat dit niet voortkomt uit een gebrek aan wil...
  17. Flexilis Anatis.

    [Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

    Kan het zo zijn dat Yube de rol Yube heeft. Mohniels een substantie aan Yube heeft gegeven -> Yube candiu heeft gezien als flipper -> met haar snoeken om te netwerken en de andere flippers te identificeren en door te communiceren? Dat voordeel is wellicht groter dan een infectie?
  18. Flexilis Anatis.

    [Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

    Nja opzich als je 10 mins voor de dl claimt valt dat te begrijpen. Maar ik geloof wel dat we het risico kunnen nemen om je het voordeel van de twijfel te geven.
  19. Flexilis Anatis.

    [Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

    Overigens, als 1 vd 2 infectiewolf is en nu gaan snoeken, dan vindt er toch uberhaupt geen infectie meer plaats in het potje? Ervanuitgaande dat er 1 infectiewolf inzit
Bovenaan