Zoekresultaten

  1. Held op Sokken

    Clustercontest W73

    Inzending Savior of the North Onze cluster is de grootste van de wereld en wat is toepasselijker dan de grootste en het sterkste landdier ter wereld, de olifant. Wij gaan samen met onze kudde onze tegenstanders platstampen.
  2. Held op Sokken

    Einde van de wereld

    Speler awards Beste speler: Melvin van Kyuka. Ik ken hem inmiddels al meer dan 5 jaar en ik heb in het verleden ook al met hem samen gespeeld. Toen was het vooral veel ego en viel het qua TW niveau wel mee. De laatste jaren heeft hij echter veel geleerd en ik durf nu wel te zeggen dat hij een...
  3. Held op Sokken

    Spotprenten

    Kwal.
  4. Held op Sokken

    Praattopic

    Wij gebruiken echt geen bots, was het maar zo :( Het is prima te doen, er zitten 86400 seconden in een dag. Dus we gooien minder dan 1 aanval per seconde. Denk dat als we farmen we op ongeveer 4 bevelen per seconde zitten. We zijn denk ik 23 uur online geweest, hebben dus nog aardig wat marge :o
  5. Held op Sokken

    Top/flop spelers

    Zo'n kaartje van de beste farmers lijkt me ook wel leuk, denk dat dat een betere indicatie is van kwaliteit dan punten in deze fase.
  6. Held op Sokken

    Starterseditie: Gok de top! W73

    Niet echt want voordat je instuurt was dagelijkse ranglijst van Maandag nog niet bekend. Dus je gokt alsnog 2 dagelijkse ranglijsten vooruit.
  7. Held op Sokken

    Starterseditie: Gok de top! W73

    Account: Savior of the North Categorie spelersrang: - Welke speler staat rang 1: Prope Periculosius - Welke speler staat rang 2: ruiter939 - Welke speler staat rang 3: CABBAGE GUY69 - Welke speler staat rang 4: buildawall - Welke speler staat rang 5: Valar Morghulis. Categorie stammenrangen: -...
  8. Held op Sokken

    Stelling van de dag

    Als je events niet meerekent kan het zeker. Als je start zonder PP en niets aan events uitgeeft is het praktisch onmogelijk indien de wereld een beetje niveau heeft.
  9. Held op Sokken

    Page 3: Boosten of tactiek (MB)

    Hoezo is dit niet fuseren met voorbedachte rade als al voor de wereld start werd gevraagd of het legaal was? Iedereen zal uiteindelijk wel een paar PP-farmers internen, zo lang ze starten met de intentie om PP te farmen kan het nooit boosten zijn. Wij krijgen dagelijks PM's van spelers die we...
  10. Held op Sokken

    Page 3: Boosten of tactiek (MB)

    Jup, APOG is duidelijk een boostaccount en geen moraalbreker. Het account is gestart met de intentie om het interdictum te helpen en daarna te geinternt te worden. De enige functie van dat account is dus om interdictum te boosten. Ik hoef jou niet uit te leggen dat een PP farmer internen nadat...
  11. Held op Sokken

    Top/Flop spelers

    Op Gele Kanarie speelt echt een held die een NAP door zijn belachelijke uitspraken heeft verpest.
  12. Held op Sokken

    Top/Flop spelers

    Welke speler/stam hebben we gecf'd dan? Dat was niemand zijn cluster, dus alles is 100% legit. Misschien moet je je de volgende keer beter in de situatie verdiepen voordat je zo'n ondoordachte post schrijft.
  13. Held op Sokken

    Hoeveel heb je gefarmd?

    Met haar zweep
  14. Held op Sokken

    Top/Flop spelers

    Ja daar klopt niets van. AU staat iets hoger. Zij hebben een groei van 46000 per dag. Wij van 42000 per dag. Verschil met de rest van de wereld is wel erg groot
  15. Held op Sokken

    Speler van het jaar |2016

    Wie was de beste speler van 2016? Tokugawa Ieyasu, geweldige buren zijn dit. Ze staan verdient top 2 ;). Draaien veel vv's en zijn er niet vies van om clears te gooien voor stamgenoten of def te sturen. Het enige was er misschien een beetje aan ontbreekt is deftige tegenstand. Maar dat zie ik...
  16. Held op Sokken

    Einde wereld awards

    RT
  17. Held op Sokken

    Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

    Nee joh, ik heb er vrede mee :) Maar zo'n wereldwinst als w27 zet je toch niet in je handtekening :confused:?
  18. Held op Sokken

    Hoe W45 transformeerde van een mislukking in een succes.

    Gefeliciteerd me je tweede, totaal onverdiende wereldwinst :D Net zoals de vorige ;)
  19. Held op Sokken

    Top/Flop stammen

    Ik dacht dat jij een vrijwillige brandweerman was :confused:?
  20. Held op Sokken

    Top/flop Spelers

    Denk dat jij wordt voorgelogen ;)
Bovenaan