Zoekresultaten

  1. GruttePi3r

    Problemen MSI gaminglaptop

    Hopelijk heeft iedereen een fijne kerstgehad :) Ik heb helaas een probleem met mijn laptop, ik weet niet of dit het juiste topic is om het aan te kaarten, maar ik hoop dat er iemand in deze mooie familie is die mij bij mijn probleem kan helpen. Het probleem: Sinds bijna twee week heb ik een...
  2. GruttePi3r

    Rate de speler!

    We kennen dit natuurlijk allemaal dus een uitgebreide uitleg is niet nodig. Beargumenteer goed, probeer objectief te zijn en geef elkaar een cijfer! Punten: OD: Ligging: Stam: Reputatie: Probeer origineel te zijn en betrek er eventueel ook wat andere punten in.
  3. GruttePi3r

    Smite

    Hallo iedereen ;) Ik speel sinds kort het spel SMITE, en ik denk dat er wel meer mensen zijn die het spel kennen( de verbeterde versie van LOL) En het is nu eenmaal leuker om samen een potje te spelen dan in je eentje, en wat tips voor goede builds etc kan ik ook wel gebruiken :D
  4. GruttePi3r

    Strafboom(Fries)

    Ik speel nu al een heel aantal jaren dit prachtige spel, maar toen ik de strafboom functie nog eens doorlas viel me iets op: Er wordt gezegd dat je op je profiel alleen de talen Nederlands, latijn en Engels mag gebruiken. ik mis hier bij het fries ;) dat zou er zeker bij moeten zijn aangezien...
Bovenaan