Zoekresultaten

  1. GruttePi3r

    [Speeltopic] TSC Seizoen 6

    Mag ik het via de post sturen? Mijn elektriciteitnet heeft de griep.
  2. GruttePi3r

    Mijn comeback

    Polonaise van levende legenden op het af. Dit is een unicum.
  3. GruttePi3r

    [Speeltopic] TSC Seizoen 6

    Lijkt me wel weer eens leuk, het is inmiddels jaren geleden ;) Wat wordt er van me verwacht?
  4. GruttePi3r

    [Speeltopic] TSC Seizoen 6

    Hahaha heerlijk, leeft dit weer?
  5. GruttePi3r

    Mijn comeback

    Gekke drukte hier op het forum.
  6. GruttePi3r

    Top of -Flopspelers

    *cringe cringe*
  7. GruttePi3r

    Top/Flop stammen

    Corus heeft het bijzondere talent dat hij letterlijk alles kan verkloten. Faal op faal :D
  8. GruttePi3r

    Spotprenten

  9. GruttePi3r

    Spotprenten

  10. GruttePi3r

    GruttePi3r

  11. GruttePi3r

    GruttePi3r

    Laten we nou eens gaan stoppen met die aandachtsslet aandacht geven, ik mis de tijden waar dat soort idioten genegeerd werden.
  12. GruttePi3r

    Stelling van de dag!!

    Eens, het is belangrijk dat we spelers als Coruscant de ruimte geven om de rotte appels uit onze community aan te wijzen.
  13. GruttePi3r

    GruttePi3r

    Trieste spelers daar op Gruttepi3r... Ik heb ook nog een aantal beschuldigen mbt Corus, ik zal de bewijzen niet leveren om het wat dragelijker voor hem te maken. 1. We hebben bewijzen dat Corus zijn dorpen heeft gekocht voor ca 7250pp per dorp. 2. We hebben ook de bewijzen dat hij deze spelers...
  14. GruttePi3r

    Droeftoeter Solidje

    Heb verder niet zoveel zin om de discussie met je aan te gaan, inhoudelijk komt er niet veel zinnigs uit je. Wil wel even terugkoppelen op die speler die toen door je uit de stam werd ontslagen. Later kwam hij terug op die beschuldiging en zei dat er niets aan de hand was. Als ik het mij goed...
  15. GruttePi3r

    Duckje

    Waren alle posts maar zo goed als die van jou, daar kunnen we met z'n allen nog veel van leren.
  16. GruttePi3r

    Droeftoeter Solidje

    Laat ik je even uit je droom helpen, jij was de stam nooit ingekomen en dat zal ook niet gaan gebeuren. Daarnaast gaf jij gister nog aan wel te willen joinen als we zouden stoppen met "aanvallen". Vanmorgen bleken het fakes te zijn en kom je weer stoer doen. Maar stel je zou solliciteren dan zou...
  17. GruttePi3r

    Top of -Flopspelers

    Komt door die waardeloze MB van ons :(
  18. GruttePi3r

    Coruscant

  19. GruttePi3r

    Spotprenten

  20. GruttePi3r

    Spotprenten

Bovenaan