Zoekresultaten

  1. Chameleon

    Het grote 'Ik mag over Coruscant praten' topic

    Gegroet allen, Met trots mag ik meedelen dat ik tot de kleine groep mensen behoor die over Coruscant mag praten. Hieronder is plaats voor felicitaties en een samenkomst van mensen die ook eindelijk over Coruscant mogen praten.
  2. Chameleon

    Valentijnsdag teltopic

    Valentijnsdag kan voor mensen die door de lockdown, of om andere redenen, geen date hebben kunnen regelen heel lang duren. Om toch de tijd wat sneller te doen vergaan kun je hier even tellen, zodat je gedachten even ergens anders heen kunnen. Ik start bij 1.
  3. Chameleon

    Nachtbrakerstopic

    Omdat het forum vrij doods is heb ik een oud concept van vroegere werelden afgestoft. Ik presenteer hier, met gepaste trots, het nachtbrakerstopic! Het is de bedoeling dat je hier alleen post van 00:01-07:59, wanneer de nachtbonus actief is dus! Het is slechts één regel, dus als je die weet te...
  4. Chameleon

    HiHo, het doel heiligt de middelen?

    Beste AF lezers, Ga er eens rustig voor zitten, we hebben weer een sappig verhaaltje voor jullie op deze vroege zaterdagmorgen. Zoals elke speler die W71 enigszins volgt wel weet zijn er de laatste paar dagen een hoop veranderingen geweest op stamgebied. Fier heeft wat nieuwe rekruuts gedaan...
Bovenaan