Zoekresultaten

  1. Peutertje

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    Succes Ropiloot, bedankt voor je inzet en je toewijding al die tijd! Je hebt zeker veel en mooie speeds weten op te pakken. ;)
  2. Peutertje

    Verdediging SupportCounter

    Doet deze het nog?
  3. Peutertje

    Praattopic

    Wel uitdagender en denk ik dus ook leuker om te spelen met meer man op een wereld in plaats van een handjevol...
  4. Peutertje

    Praattopic

    Ja een stammenronde met 2/3 spelers en in toernooi vorm zou top zijn. Ook het samenvoegen van de NLS server met andere speedservers zou top zijn.
  5. Peutertje

    Golden awards #71

    OD boostings waar jullie wisten wat ik ging doen is dus niet stiekem. ;) Alleen jullie raadde het toen af om vervolgens hetzelfde pad af te lopen. Pak een spiegel en kijk er is goed in. Dan zou je zien dat je ook niet zuiver op de graad bent. Liefde!
  6. Peutertje

    Golden awards #71

    Er was niks stiekem aan, ik ging voor top 3, linksom of rechtsom. Mij veroordelen terwijl het bij je buurman ook gebeurt. Je bent blind of je hebt een andere reden tegen mij ;) Desalniettemin, ben je gestopt op classic (idc de reden) dus dat je een keer kan verliezen blijkt maar weer ;)
  7. Peutertje

    Package TribeShare

    Klopt het dat de toestemming van ene ingelezen dorp via een rapport niet meer zichtbaar is op de kaart? Of was dit een ander script?
  8. Peutertje

    Top/Flop speler

    VV restrictie is verlopen denk ik ;)
  9. Peutertje

    Wil je leren speeden? Dat kan!

    Dit heb je zeker nodig mocht je ooit van me willen winnen. Ook met FIFA tegenwoordig ;)
  10. Peutertje

    Speedronde #6422 - Barbarenronde (11.03 14:00-12.03 18:00)

    Gewoon geen lange rondes want die zijn te snel beslist.
  11. Peutertje

    Speedronde #6384 - Vrije instellingen (17.02 20:00-23:00)

    Staat niet in de geplande rondes op tribalwars site.
  12. Peutertje

    Wil je leren speeden? Dat kan!

    Beste spelers, Ik zeg niet dat ik alles kan en weet, maar kan wel veel handvaten aanbieden voor spelers die nu dat niet hebben, maar wel graag willen! Er is ook een discord channel helemaal geweid aan speeds en speedservers van NL en de andere landen. Daar staan heel veel info en guide / tips &...
  13. Peutertje

    Speedronde #6381 - Soloronde (14.02 19:30-22:30)

    Waar is de valentijnsronde! @ropiloot11 ?
  14. Peutertje

    Speedronde #6380 - Vrije instellingen (13.02 19:30-22:30)

    Iedereen was deff lc. Liep me nuke dood doordat ik een dorp treinde die al laag TS had. Vervolgens zat ik in een stam. 1/2 speler hielp totaal niet…. Ik denk die is inactief kick hem. Maar toen ging hij de andere stam joinen. Dat gezegd te hebben had hij teveel deff en konnen we niks meer...
  15. Peutertje

    Speedronde #6375 - No Haul (09.02 19:30-22:30)

    De regel is ingesteld!
  16. Peutertje

    Speedronde #6374 - Startronde (08.02 20:00-23:00)

    Was tijdje terug dat ik een start ronde heb gespeeld. Na een paar tips te geven aan Jankie, werd ik eruit gefarmt. Gedugde speler aan het worden.
  17. Peutertje

    Kampioenschap

    Speedtoernooi zou ook wel wat activiteit ansich mee laten komen. Winteragmes / Summer games? :)
  18. Peutertje

    Speedstam .ro

    Gebruik je nog wat scritps op .ro? Die ik ook zou moeten hebben? Dan kunnen we wellicht daar een keer vlammen.
  19. Peutertje

    Praattopic

    Ik vind wat LTB zegt, het samenvoegen van de werelden klinkt ook wel aantrekkelijk. Ik weet vanuit vroeger dat inderdaad FR en RO een server is met veel spelers (destijds). Ik denk alleen dat dit technisch onmogelijk is. Ook wat LTB zegt, het voelt als je thuisbasis. Ook het samenwerken met je...
  20. Peutertje

    Praattopic

    Hoe kunnen we speed weer aantrekkelijk maken op TW? Er zijn nu wel een standaard brigade die speelt... Ik dacht aan meer beloningen, maar kan ook in de vorm gratis PA / FA op Speed voor de ronde... (want niet iedereen zou PA/FA willen kopen op Speed terwijl dat juist wel een noodzakelijk iets...
Bovenaan