Zoekresultaten

  1. TheCountOfMonteCristo

    'An Essay about Tribal Wars' - by TCOMC & CbC [GUIDE]

    Hoezo is het topic verplaatst? Zit nu wel erg diep verstopt in het forum..
  2. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Amen Emile. Ik moet toch wel zeggen dat dit in al mijn jaren wel de meest idiote discussie is die ik ooit heb gevoerd. Ik ga het om die reden ook kort houden; ik heb het geprobeerd: ik zeg dat ik iets niet zo heb bedoeld, geef daarbij een uitgebreide uitleg over hoe je niet alleen letterlijk...
  3. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Waarom denk je dat ik 4 dagen niet op het AF heb gekeken tommie haha
  4. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Blijf lekker graven ja haha! Ik zeg letterlijk: er zijn veel praktischere benamingen namelijk wij, ons en de stamnamen. Ik geef daarmee 3 voorbeelden waarvan ik in mijn eerste zinsdeel aangeef dat deze praktisch zijn. Vervolgens leg ik ook nog uit waarom de stamnamen gebruiken niet lang en...
  5. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Je kan het niet ruiken inderdaad, maar misschien wel lezen? Wel makkelijk dat je een deel van mijn post weg laat om vervolgens 'niet te begrijpen dat het sarcastisch was' en te beweren dat ik mezelf tegenspreek. Mijn woorden waren niet: ''Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan...
  6. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Zucht. Dat bedoel ik dus sarcastisch. Blijkbaar moet ik het (nogmaals) letterlijk uitspellen: het verschil tussen 9 vs 10 tekens kan je niet lang en onpraktisch noemen, capiche?
  7. TheCountOfMonteCristo

    Praattopic

    Tuurijk Emile jonge
  8. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Namen uittypen vind ik niet onpraktisch, heb ik ook niet gezegd. De premade is 9 tekens. Amen + Swift 10 tekens. Klein verschil. Ik snap verder wel wat je bedoeld hoor, en zoals ik al zei hoef ik er ook geen uren over te praten. Maar ik kwam hier onafhankelijk en onwetend op dit forum en las...
  9. TheCountOfMonteCristo

    Praattopic

    Precies. Juist veel minder tactiek en diplomatie want minder partijen om mee rekening te houden.
  10. TheCountOfMonteCristo

    Praattopic

    Dit is dus precies wat ik bedoel haha. Je hebt het weer over de tactiek van een heel klein facet: het edelen van een dorp. Terwijl ik juist doel op het grotere plaatje.
  11. TheCountOfMonteCristo

    Praattopic

    Ik denk dat TW tegenwoordig echt om heel andere dingen draait dan vroeger. Tactisch spelen is tegenwoordig veel minder aan de orde omdat de werelden toch wat simpeler zijn (minder tegenstand, makkelijkere liggingen etc.). Waar het dan uiteindelijk om gaat draaien is op de echte skills, iets wat...
  12. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Dat is een kwestie van jezelf kunnen aanpassen, toch wel iets waar veel topspelers in uitblinken.
  13. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Niet zo zielig doen. Kan me niet herrineren dat je ooit zo was. Ik ben zoals je weet totaal niet met de andere discussies verbonden dus deze reactie van jou is erg overdreven. Je bepaalt toch uiteindelijk altijd zelf hoe je jezelf noemt. Of een begrip omarmd wordt of niet. Dat je 'de' nu zelf...
  14. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Er zijn echt veel praktischere benamingen. Wij, ons, de stamnamen gebruiken. De laatste is dan misschien 'lang en onpraktisch' (scheelt in tekens weinig met 'de premade'), maar de eerste twee zijn kort en dekken de lading meer dan voldoende. Zodra je ergens 'de' voor gaat zetten geeft dat per...
  15. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Geen idee wie dat is. Desalniettemin zie ik ook de leden van 'de premade' het zo noemen. Om eerlijk te zijn komt het bij mij over als een erg amateuristische poging tot een subtiele manier van propaganda.
  16. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Ik vind dat 'de pre-maders' of 'de premade' maar rare woorden zijn. Beetje gek ook hoe ze over zichzelf praten als 'de premade' i.p.v. gewoon bij naam of 'onze premade'. Waarom over jezelf praten in de 3e vorm? Als ik 'de premade' lees komen bij mij toch hele andere gedachtes naar boven.
  17. TheCountOfMonteCristo

    Praattopic

    W30 was ook wel een wereld met een hoog niveau (zeker een van de hoogste welke ik heb gespeeld), zowel qua diplomatiek, P&P, individuele spelers en stammen.
  18. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Kan er nog meer in je SIG Martijn :p
  19. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Alle oude rotten terug door corona haha
  20. TheCountOfMonteCristo

    Top/Flop stammen

    Nouja zeg jij ook hier? :D
Bovenaan