Zoekresultaten

  1. sk8charlie

    Snipetool

    Na een lange pauze ben ik weer begonnen in tijden van social distancingen. Echter ben ik mijn vroegere snellijstscripts allemaal verloren, en probeer ik deze nu weer op te bouwen. Ik meen me te herinneren dat er vroeger een snipetool bestond. Wat die deed was alle mogelijke opties geven...
  2. sk8charlie

    Account/troepenmanager

    Beste mede-AFers. Sinds kort ben ik erg lui geworden en nu ik toch PP heb van op andere werelden, heb ik me zo'n accountmanager aangeschaft. Maar aangezien het mijn eerste wereld is dat ik met zo'n accountmanager speel, heb ik er soms toch nog wat vragen bij. Zo zie ik vaak dat alhoewel...
  3. sk8charlie

    Affiche 500pp

    Goedemiddag, Heeft iemand zin om een affiche te designen voor 500pp? Graag privé bericht.
  4. sk8charlie

    affiche (500pp)

    Goedemiddag, Iemand die behendig is in het vervaardigen van feestaffiches? Stuur me dan privébericht, er zijn nog geen verdere instructies, 500pp betaal ik voor deze opdracht.
  5. sk8charlie

    Troepen ontslaan

    Kan het zijn dat het niet mogelijk is om troepen te ontslaan op een vv-acc? Het desbetreffende vv-acc heeft PA, net zoals mijn acc, maar daar waar ik troepen kan ontslaan, kan het vv-acc dit niet. Is dit een bug? Of is dit gewoon zo ingebouwd om een vv-acc te beschermen? Mvg
  6. sk8charlie

    Profielplaatje gezocht 50pp

    Optie 1 Optie 2: Optie 3: succes en bedankt :D
  7. sk8charlie

    Profielplaatje Precision.

    Soort plaatje: Persoonlijk wapen De tekst: Precision. Kleurencombinatie(s) Verras me Thema: Sniper thema, of gewoon een soldaat, of iets in ninja stijl of een mooie vrouwelijke verschijning. Deadline: Geen, wanneer jullie tijd hebben :p Prijs/gift: 20pp tot 50pp
Bovenaan