Zoekresultaten

  1. sk8charlie

    Top/flop spelers

    Never waste a good crisis
  2. sk8charlie

    Spotprenten

    Coronavirus sell off even de baas kunnen houden, maar kickt nu toch ook in. Markt met pp artificieel wat sterk kunnen houden, maar fundamenteel waren we er toch niet klaar voor :(
  3. sk8charlie

    Praattopic

    Aoe2 DE heb ik niet, maar heb wel HD op steam, heb je die?
  4. sk8charlie

    Page 3: Boosten of tactiek (MB)

    Ik tag je niet per sé omdat je niet op komt voor spelers die dit in schadelijke mate doen, maar omdat je de stamleider, en dus aanspreekpunt/boegbeeld bent van een stam die zich, in mijn opzicht wel schuldig maakt aan pp abuse en boosten en daar houd ik dan de leider aansprekelijk voor. Bvb...
  5. sk8charlie

    Page 3: Boosten of tactiek (MB)

    Ik ben er even uit geweest (laatste wereld was w50), maar ik meen me te herinneren dat op vorige werelden AF-posters zoals @Roald97 of @.MortuaMemoria er als de kippen bij waren om interners/boosters/pp-abusers aan de kaak stellen op het AF? Hoezo die plotse omslag? En hoezo het gepikeerd...
  6. sk8charlie

    Stelling van de dag

    Excuus, ik dacht dat deze al besproken was, dus dacht daarom een nieuwe aan te brengen
  7. sk8charlie

    Stelling van de dag

    Stelling: PP-abusers maken het zich soms zelf lastig door dat hun buurt zal samenspannen tegen hun
  8. sk8charlie

    Snipetool

    Na een lange pauze ben ik weer begonnen in tijden van social distancingen. Echter ben ik mijn vroegere snellijstscripts allemaal verloren, en probeer ik deze nu weer op te bouwen. Ik meen me te herinneren dat er vroeger een snipetool bestond. Wat die deed was alle mogelijke opties geven...
  9. sk8charlie

    Praattopic

    Is het probleem niet net dat je de effecten van je maatregelen maar na x-aantal dagen waarneemt? Als dan blijft dat de capaciteit van bedden niet genoeg is, is het al te laat. Vergeet ook niet dat je niet enkel moet kijken naar het aantal mensen die sterven aan Corona, maar ook naar het aantal...
  10. sk8charlie

    Praattopic

    Verveling sloeg ook toe hier
  11. sk8charlie

    Top/Flop stammen

  12. sk8charlie

    Top/flop speler(s)

    Nu we toch in die omgeving bezig zijn, wat denken jullie van pompelmoes2?
  13. sk8charlie

    Top/flop speler(s)

    Ja hij is wel een goede kerel in omgang.
  14. sk8charlie

    Top/flop speler(s)

    Joris ben je terug? :o Van waar komt die hoge pet als ik vragen mag?
  15. sk8charlie

    Top/flop speler(s)

    Wat vinden jullie van Youth and Whiskey? Top 25, maar staat niet in top 100 van oa farm, ODA enzo.
  16. sk8charlie

    Nachttopic [01:00-07:00]

    Als oud Guardian die mee aan de oprichting/vorming van de stam stond, doet dit pijn om te lezen. Dikke stab dit, en zeer zeker Guard onwaardig/TW onwaardig.
  17. sk8charlie

    Flop/Top spelers

    Drizzling Denial bewezen floppers
  18. sk8charlie

    Spotprenten

    Haha deze is wel grappig. Goed gemaakt.
  19. sk8charlie

    Top/Flop stammen

    Mooie naam wel van de nieuwe stam. Ziet er veel belovend uit.
  20. sk8charlie

    Golden Awards

    Dat zeg ik niet, ik zeg dat dingen als (minst) favoriete forumposter geen onderbouwing nodig hebben. Omdat die gebaseerd zijn op je mening, en daar kan je zelf niet over discussiëren, als iem iem niet als zijn favoriet beschouwd, moet je het daar bij laten.
Bovenaan