Zoekresultaten

  1. theonl2

    Gastingang gesloten werelden

    Sinds wanneer werkt de gastingang voor gesloten werelden niet meer? Een tijd terug kon ik op oude werelden mn dagelijkse awards nog zien, maar dat lukt mij nu niet. Weet iemand waar je dit terug kan vinden? Ranglijst voor dagelijkse awards zou ook prima zijn.
  2. theonl2

    Wijziging Premium Punten Bonussen.

    Zijn alleen de "bonuspunten" niet overdraagbaar of alle punten in die aankoop?
  3. theonl2

    Automatische accountverwijdering

    Vraagje over dit topic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/automatische-accountverwijdering.200785/ Hoe gaan jullie om met premium punten die eventueel nog op deze ongebruikte accounts staan? Mogen jullie uberhaupt accounts verwijderen als er nog PP op staan waar mensen voor hebben...
  4. theonl2

    FA, Aanvalsstop

    Zojuist heb ik mn laatste farmrondje van voor de kerst gestuurd. Hiervan komen een honderdtal bevelen na de aanvalsstop aan, dit zullen dus bezoeken worden. Tot zover geen probleem maar deze farms brengen ook geen verkennersinformatie mee. Houd de FA dan wel het laatste bericht van voor de...
  5. theonl2

    [Ingevoerd] Bevolkingsvlag vervangen

    Naar aanleiding van dit gesprek het volgende idee: Volgens mij moet het mogelijk zijn om een bevolkingsvlag te veranderen mits deze nieuwe vlag de maximale bevolking niet overschrijd. Bijvoorbeeld van lvl 5 naar lvl 1 bij een bevolking van 24400 (lvl 1 vlag is immer 24480 bevolking). Waarom...
  6. theonl2

    Meerdere accounts Android app

    Beste medespelers, Ik heb er sinds kort weer een nieuwe wereld bij (W39) en daarvoor wilde ik de aanvalsnotificatie's activeren op mijn android telefoon. Dit was geen enkel probleem totdat ik erachter kwam dat de notificatie's van mijn andere account (casual) niet meer doorkwamen. Ik heb wat...
  7. theonl2

    Vlaggen bij wereldeinde

    Over een tijdje zal W29 eindigen en dan zullen we daar dus niet meer kunnen loggen. Op dit moment heb ik al een flink gedeelte van mn vlaggen weg gehaald om op de casual in te zetten, maar een flink deel van mn bevolkingsvlaggen kunnen niet weg door overbevolking. Mijn vraag is of de vlaggen...
Bovenaan