Zoekresultaten

  1. theonl2

    Forum account bericht - wat is dit?

    ja maargoed, ik gebruik alleen dit forumaccount en meerdere ingame accounts dus zal toch af en to in moeten loggen. Niet ideaal maargoed...
  2. theonl2

    Forum account bericht - wat is dit?

    Ik heb niet alle pagina's teruggelezen dus het kan zijn dat deze vraag al is beantwoord, maar ik ben even benieuwd hoe ver je moet inloggen om je account als "actief" gemarkeerd te houden. Moet je op een wereld inloggen/dorp aanmaken of is alleen inloggen op de homepage voldoende?
  3. theonl2

    Hoogste (Dag) Awards elke wereld [.NL]

    Helaas kan je van oude werelden niet meer zien, casual 1 had hier goed gescoord verwacht ik...
  4. theonl2

    Met welke tien

    :o Tnx :)
  5. theonl2

    Praathoek CL21

    Ah jij stopt er nu echt mee? :p NP
  6. theonl2

    Praathoek CL21

    Wat zie ik nou, een stam voor Leon gemaakt. Ik vind dat wel een beetje ver gaan hoor.... Wel gefeliciteerd overigens!
  7. theonl2

    Gastingang gesloten werelden

    hmm zuur, dus dagelijkse awards zijn daarmee onmogelijk om nog terug te vinden? Daar is niet alles terug te vinden :p
  8. theonl2

    Gastingang gesloten werelden

    Sinds wanneer werkt de gastingang voor gesloten werelden niet meer? Een tijd terug kon ik op oude werelden mn dagelijkse awards nog zien, maar dat lukt mij nu niet. Weet iemand waar je dit terug kan vinden? Ranglijst voor dagelijkse awards zou ook prima zijn.
  9. theonl2

    Discussie Updates discussietopic

    Net na de sluiting van casual wordt massa rekruut voor edels toegevoegd. Goede toevoeging, jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten.
  10. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Dat was inderdaad wel afgesproken, maar is niet gebeurd. Is trouwens geen verwijt want ik heb er ook niet meer om gevraagd, en ik geloof niet dat anderen dat wel gedaan hebben dus dan kunnen we ook niet klagen.
  11. theonl2

    Grappige aanvallen/Goede verdedigingen

    Gisteren voor de laatste keer los gegaan: Plunderaar van de dag Plunder de meeste dorpen in deze wereld. Bereikt: gisteren (3.474 dorpen) (wereldrang 12) Rover van de dag Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld. Bereikt: gisteren (583.591.802 grondstoffen) (wereldrang 1) Aanvaller van...
  12. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    @Duckje : het is nu al even stil hierover. Wat moeten wij concreet doen om eventueel een andere datum te kunnen verkrijgen? Is daar een ingame enquete voor nodig of een bericht via support o.i.d.?
  13. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Ik wou zeggen, W29 was de eerste wereld waar ik echt wat heb bereikt dus dat lijkt me sterk. En ja ik kreeg een tweede kans, maar niet met duizenden edels, ik begon met 4 om precies te zijn. dat sws.
  14. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Was te verwachten dit :p Ik kan dit soort berichten eigenlijk niet zo vatten. Het is een casual waar mensen jaren in hebben gestoken, en daarmee is het toch onze wereld en binnen de spelregels mogen wij toch doen wat we willen? Betreft het wegknallen: met mn huidige activiteit heb je...
  15. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Met name vetgedrukte vind ik wel een belangrijk punt, ik zou graag nog eens op die grote accounts in gaan rammen, maar ben er nu simpelweg niet klaar voor en dat gaat voor 1 juni ook niet lukken. 1 oktober of 1 november o.i.d. zou ik een beter plan vinden. Geeft ons de tijd om een paar...
  16. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    omdat er nog tegenstanders zijn om te verslaan en om ons eigen aantal accounts nog wat terug te brengen. En helemaal mee eens.
  17. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    @famdecibel : als jullie een wereld regelen met accounts van boven de 20 mil doe ik weer mee, akkoord? Een nieuwe wereld is toch niet te vergelijken met deze casual... Nou lekker dan, tnx voor de tijdige informatie. Paar maanden eerder zou prettig zijn mocht dit in de toekomst nog eens...
  18. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    ja duh, we zijn niet dom. Het idee is alleen dat dit mn laatste wereld was, dus geen werelden meer hierna... Nog een vraagje: waarom krijgt niet iedere speler een bericht van deze wijziging? is toch redelijk cruciale informatie...
  19. theonl2

    De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

    Vind dit niet echt de manier, wij als spelers bepalen toch wanneer een wereld is afgelopen? Bij elke wereld staat dat overwinningsvoorwaarden niet aangepast kunnen worden, maar als het innogames uitkomt kan het dus blijkbaar toch... PS. net vorige week PP gekocht, kan dat nu ook (deels)...
  20. theonl2

    Stellingen

    De hacks zullen tot het einde van de wereld er een invloed op hebben. Er zijn zoveel accounts daardoor op delete gegaan dat het onmogelijk is om te voorspellen wat er gebeurd zou zijn als dat allemaal niet gebeurd was.
Bovenaan