Zoekresultaten

  1. .MortuaMemoria

    [Profiel] Don Pietro Savastano - 300PP

    Goedenavond! Ik ben op zoek naar een plaatje! 1. De tekst: Don Pietro Savastano 2. Kleurencombinatie(s): Vrije keus 3. Thema: Vrije keus 4. Plaatje(s) om te gebruiken...
  2. .MortuaMemoria

    Het enige echte Woordenboek van Wereld 38

    Hello hello AF bezoekers van W38! Iedere wereld heeft zijn eigen woordenboek. Omdat deze voor W38 nog niet bestaat en het AF hier wel weer wat leven kan gebruiken, dacht ik, waarom niet? De bedoeling is om een woord te verzinnen, die op een enigzins spottende/grappende ondertoon, een bepaalde...
  3. .MortuaMemoria

    Komt 't zien: de schande van W38!

    Goedenavond Amen'ers, Faith'ers, DET'ers en ander gespuis wat hier dagelijks het forum bezoekt voor een leuke discussie, Vannacht is er een hoop gebeurd, waar een boek over te schrijven valt. Ach ja, ik zal het voor de mensen die hun boekenlijst al niet af konden ronden (van slechts 17 boeken...
  4. .MortuaMemoria

    Winter has come.

    Winter has truly come, And in the winter, we must protect ourselves, look after one another Cyanide 22-01-2014 tot 26-08-2014 Het einde van deze prachtige stam is nabij. Na zoveel moeite om de stam op de been te houden doet het pijn om te zien dat haar laatste dagen zijn aangebroken. Hier dus...
  5. .MortuaMemoria

    Troepenopbouw-tijd site

    Heel lang woord... wist niet goed hoe anders :p Ik had eerst zo'n site waar ik mijn opbouw van mijn dorp kon ingeven (dus kazerne 25, stal 20, werkplaats 15) en vervolgens kon ingeven hoe mijn clear of deffdorp eruitzag. Vervolgens berekende deze hoe lang het duurde voordat deze opgebouwd is...
  6. .MortuaMemoria

    Het enige echte clustercontest van W37

    Dames en heren, jongens en meisjes, Het werd eens tijd, voor het clustercontest van W37! Nu vele spelers al een mooi cluster hebben gevormd en op zoek zijn naar de perfecte balans front/achterland, werd het in mijn ogen eens tijd voor een wedstrijd. Wie heeft het mooiste cluster? De vakkundige...
  7. .MortuaMemoria

    Goede aanval/Goede verdediging

    Miste dit topic hier. Simpel zat, plaats het rapportje van een goede clear/goede verdedigende actie hier Ik zal gelijk aftrappen: Dodge: De aanvaller heeft gewonnen Geluk (vanuit de aanvaller gezien) -13.4% Moraal: 100% Aanvaller: ... Herkomst: ... Aantal: 15 7 2558 0 100...
  8. .MortuaMemoria

    Profielplaatje Mavani - 200 PA

    Hallo allemaal! 1. Soort plaatje: Profielplaatje, het kan zijn dat ik er 2 uitkies. 200 PP per plaatje! 2. De tekst: Mavani 3. Kleurencombinatie(s) Aan de designer. 4. Thema: Aan de designer. Iets met landschappen, Chinees / Japanse tuinen/gebouwen vind ik echt heel bijzonder en fantasy als...
  9. .MortuaMemoria

    Overstappen account

    Hallo allemaal, Ik heb een vraag: Er zijn 2 accounts genaamd A en B. Account B heeft geen bespelers, account A 2. Één van de spelers van account A moet op account B gaan spelen. Beide spelers van account A zijn op vakantie, dus staat het account onder VV. De speler die op account A blijft...
  10. .MortuaMemoria

    Stamplaatje Edge - 50 PP - HOE SNELLER, HOE BETER!

    Hallo allemaal, Ik heb een plaatje nodig en snel een beetje! 1. Soort plaatje: Stamplaatje jonge 2. De tekst: Edge of Till the Edge 3. Kleurencombinatie(s) Donkergetint met goudgele kleuren, maar blauw is ook erg mooi. Verrassen is ook goed :D 4. Thema: Afgrond 5. Plaatje(s) om...
  11. .MortuaMemoria

    Sangu package

    Hallo allemaal, Ik ondervind wat problemen met Sangu-package. Hij doet het niet op mijn W32 account en ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd... Iemand die me kan helpen?
  12. .MortuaMemoria

    Kaart - Barbarendorpen

    Hallo allemaal, Is er een script of een tool waarmee ik op de grote kaart (110x110) de BB-dorpen weg kan halen? Ik vind dat de kleur ervan teveel lijkt op andere kleuren. Ik hoop dat iemand me kan helpen! Gr. Maks
  13. .MortuaMemoria

    Aan FurbyDesign: stamplaatje La Comadreja

    Hallo Furby, Je mailbox zit vol, dus ik doe het even zo. Dit plaatje vond ik en heb al contact met La Comadreja contact opgenomen. Zij vonden het prima als ik het plaatje kreeg maar dan moest ik wel bij jou wezen. Het is de bedoeling dat het een stamplaatje wordt met de naam...
  14. .MortuaMemoria

    VakantieVervanging

    Hallo allemaal, Ik heb een vraag en die is als volgt: Is het mogelijk dat ik een VV aanneem en vervolgens een edelman verstuur vanaf dat account, die 5.53 uur loopt en vervolgens een kleine 40 minuten later, een edelman vanuit mijn eigen dorp een edelman verstuur, die dan 5.13 uur loopt en...
  15. .MortuaMemoria

    Geloof

    Hallo TW'ers, Ik heb een vraagje over het geloof. Als ik een speler aanval binnen mijn geloofsradius, dan zijn mijn troepen gelovig. Zijn de troepen van een verdediger dan ook altijd gelovig? Ik kon het antwoord niet vinden op de Wiki, vandaar dat ik het even hier vraag. Alvast bedankt...
  16. .MortuaMemoria

    Maximale looptijd edelman W30

    Hallo TW'ers, Zoals de titel al zegt, wat is de maximale looptijd voor een edelman in W30? Alvast bedankt! Gr. Maks
Bovenaan