Zoekresultaten

  1. Sule Silmad

    Auto-Updating Maps Classic

    Beste spelers, De automatische kaartjes van o.a. hehzi deden het al enige tijd niet meer. Om deze reden heeft @Poo. iets soortgelijks wat al bestond verder ontwikkeld zodat wij hier ook weer automatische kaartjes kunnen gebruiken. Credits naar Poo dus. De kaartjes worden 1 keer per dag...
  2. Sule Silmad

    Automatische kaartjes

    Top 10 stammen Top 15 spelers
  3. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

    Beste WvWers, Ik ben blij vandaag bij jullie te zijn op de dag die de geschiedenis zal in gaan als start van de grootste demonstratie voor vrijheid ooit, op ons forum. Zeventien jaar geleden is Tribal Wars begonnen. Drie jaar later begon de Nederlandse server en daarbij haar forum. Veertien...
  4. Sule Silmad

    [Inschrijftopic] WvW #313

    Hallo allemaal, Hier en daar zie ik toch nog wel wat animo voor een nieuw potje WvW. Een aantal mensen stelde zich beschikbaar een potje op te starten, maar van deze personen is niets meer te bekennen. Ik slachtoffer mezelf wel na het grote succes van mijn vorige potje! Het thema ben ik nog...
  5. Sule Silmad

    Roastcontest stopgezet

    Beste W76 spelers, Helaas werd de roastcontest niet gebruikt waarvoor deze bedoeld was. De bedoeling van een roast is mensen op ironische wijzen beledigen. Het zijn grappen die niet als een serieuze aanval of belediging gezien worden. Een goede roast is niet alleen leuk voor degene die aan het...
  6. Sule Silmad

    Praathoek #24

    Dusss, hoeveel punten hebben jullie al bij elkaar geraapt? Ik heb eventjes mijn stambeeld gemaakt zodat ik bovenaan sta.
  7. Sule Silmad

    Interessepeiling (Inschrijftopic)

    Hallo allemaal, WVW neemt de laatste tijd wat af. Het is onduidelijk wie er nu wel- of niet nog een potje wilt spelen. Bij deze vast een soort inschrijftopic. Als blijkt dat er voldoende interesse is om nog een potje te spelen kan iemand zich opofferen om te leiden. Bij onvoldoende interesse...
  8. Sule Silmad

    [Speeltopic] Het Grote Voorspel-Voetbal spel

    Dag voetbalfans, De naam verklapt het al een beetje: we gaan voetbal wedstrijden voorspellen. Dit spel gaan we spelen met punten. Een aantal keer per seizoen zal een ieder de mogelijkheid krijgen om deze punten te verveelvoudigen. Dit kan door het inzetten van je punten op wedstrijd uitkomsten...
  9. Sule Silmad

    Forum moderatie W76

    Beste W76-spelers, Een enkeling zal het al gemerkt hebben, maar voorlopig zal ik het W76 forum gaan modereren. Voor degene die mij nog niet zo goed kennen zal ik me even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar en in mijn vrije tijd ga ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn...
  10. Sule Silmad

    [Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

    Goedemiddag WvWers, Het kan jullie niet ontgaan zijn. De inmenging van de VF-ers op de normale wereld(fora) en vice versa houd de hele Tribal Wars community bezig. Met het TW team toekijkend vanaf de zijkant gaat de strijd verder. Gaan de VF-ers W75 winnen, of jagen de normale wereldspelers de...
  11. Sule Silmad

    [Inschrijftopic] VF-ers tegen de normale wereldspelers (WvW #311)

    Goedemiddag WvWers, Het kan jullie niet ontgaan zijn. De inmenging van de VF-ers op de normale wereld(fora) en vice versa houd de hele Tribal Wars community bezig. Met het TW team toekijkend vanaf de zijkant gaat de strijd verder. Gaan de VF-ers W75 winnen, of jagen de normale wereldspelers de...
  12. Sule Silmad

    Gok de middenmoot: Discussietopic

    Alles wat geen inzending betreft mag hier! Veel succes allemaal.
  13. Sule Silmad

    Gok de middenmoot: Deelnametopic

    Beste W72-gangers, Hierbij voor jullie alweer een nieuwe contest. Deze keer heb ik gekozen voor een kleine contest, even tussendoor. De reden dat ik hiervoor gekozen heb is omdat het simpel en laagdrempelig is om mee te doen, maar bovenal kost het voor mij niet te veel werk om op te zetten en...
  14. Sule Silmad

    Spotprenten Contest - Uitslag + Stemming

    Beste W73 spelers, Ik heb (eindelijk!) voor jullie een voorlopige uitslag van de spotprenten competitie. Ook is de prijzenpot opnieuw berekent en is er een definitieve verdeling bepaald. Een aantal donateurs hebben het af laten weten, waardoor de prijzenpot flink minder is geworden, maar.. Ik...
  15. Sule Silmad

    [Avatar] Sule Silmad

    1. De tekst: Iets met Sule Silmad 2. Kleurencombinatie(s): Vrij 3. Thema: Ik zoek in ieder geval 3 plaatjes. Van Gomes, Ronaldo en van het stadion. Eventueel nog 1 of 2 erbij met de andere plaatjes die hieronder in de spoiler staan. Soortgelijke plaatjes als deze hieronder mag natuurlijk ook...
  16. Sule Silmad

    Spotprenten Contest W73

    Spotprenten Competitie W73 Beste spelers, Nadat het een groot succes was op het W72 forum kreeg ik van enkele de vraag om de contest ook op W73 te introduceren. Hier hoefde ik niet lang over na te denken, want W73 is met een aantal creatievelingen natuurlijk hét spotprenten forum van Tribal...
  17. Sule Silmad

    Uitslag Spotprenten Competitie W72

    Goede avond allemaal! Na enkele weken geleden een gloednieuwe contest te introduceren, heb ik vandaag voor jullie de (voorlopige) uitslag. Het is een mooie lijst geworden met veel verschillende namen! Tot en met 15 mei geef ik iedereen nog de mogelijkheid om mij erop attent te maken wanneer er...
  18. Sule Silmad

    Enquete Spotprenten Competitie

    Welkom! Na enige vertraging dan eindelijk de publieksstemming. Ik begin met een zeker niet onbelangrijke mededeling, namelijk dat de prijzen pot met 2.000 premium punten word verhoogd en nu in totaal 5.000 premium punten bedraagt. Zie spoiler voor de verdeling! Dan nu wat betreft de...
  19. Sule Silmad

    Uitslag presenteer je account

    Hiep hoi, de uitslag! We beginnen met de jury uitslag, maar eerst wil ik @Dutchgangster en @eloytje nogmaals bedanken voor hun tijd en inzet bij het helpen jureren van deze contest. We zaten alle 3 redelijk op 1 lijn en daar is een mooie uitslag van gekomen. We zullen voor elke inzending een...
  20. Sule Silmad

    Spotprenten competitie 1 - W72

    Spotprentencompetitie W72! Beste W72 spelers, Vandaag heb ik een primeur voor jullie. Mijn tweede ´contest´! Ik heb me laten vertellen dat competities altijd goed voor het Tribal Wars-forum zijn geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt...
Bovenaan