Zoekresultaten

  1. Sule Silmad

    Praattopic

    Ik had een erg mooi topic gemaakt, maar ik ben een uurtje geen mod meer en word gelijk de mond gesnoerd
  2. Sule Silmad

    Praattopic

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal
  3. Sule Silmad

    Praattopic

    hi hi
  4. Sule Silmad

    [Inschrijftopic] WvW #315

    1: Jokersbrain 2. ILT 3. Fam (onder voorbehoud) 4. MOH 5. Bappos 6. materprotti 7. pr0blieeb 8. Anthraxxol 9. combino noepsaus 10. nineke 11. sule
  5. Sule Silmad

    [Speeltopic] 2vs2 toernooi Haxball

    Wij (team 7) hebben net 5-2 van team 4 gewonnen. Graag in de stand verwerken.
  6. Sule Silmad

    Voetbal

    Hahahahah
  7. Sule Silmad

    wanneer begint w77?

    Zie dit topic :)
  8. Sule Silmad

    Happy birthday :o

    Gefeliciteerd allemaal nog vele jaren
  9. Sule Silmad

    [Speeltopic] Het Grote Voorspel-Voetbal spel

    Ronde 4 Uitslagen België Standard Luik - Club Brugge (3,4 - 3,5 - 2,1) Nederland Ajax - Heerenveen (1,2 - 7,0 - 11,0) PEC Zwolle - PSV Eindhoven (5,0 - 4,1 - 1,6) Overig Manchester City - Arsenal (1,4 - 5,3 - 6,5) Napoli - Atalanta (2,5 - 3,6 - 2,6) @bappos 417 ingezet, 667 terug. Bonusvraag...
  10. Sule Silmad

    [Speeltopic] Het Grote Voorspel-Voetbal spel

    Zeker niet! Maar dit is niet iets wat elke week standaard gedaan word. Soms wat vaker achter elkaar, soms zal er wat langer tussen zitten. Ga voor volgend weekend weer een lijstje maken :)
  11. Sule Silmad

    Voetbal

    Eerlijk is eerlijk, dat zijn gewoon ontzettend veel goede spelers die je mist. Met dit elftal hadden ze hier bij Vitesse ook gewoon moeten winnen of op zijn minst gelijk moeten spelen, maar toch.
  12. Sule Silmad

    Voetbal

    PSV beschikt nu niet over Romero, Piroe, Gutierrez, van Ginkel, Rosario, Gakpo, Dumfries, Baumgartl, Götze en Delanghe. Aanvullen met wat jeugd en je hebt een elftal wat concurreert met clubs als Feyenoord, Vitesse en Utrecht.
  13. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Laila
  14. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Ik stel voor dat jullie allemaal op simeco en laila stemmen als ik goede beul blijk te zijn
  15. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Laila
  16. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Laila slechte beul
  17. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Eens! Maar ik speel altijd oliedom. Dus dat zou me nog meer bewezen goedje maken?
  18. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Als ik zogenaamd slechte beul ben dan kan de goede beul (die er niet is..) mij beulen. Ik ben gewoon bewezen goedje tot de zogenaamd goede beul mij beult.
  19. Sule Silmad

    [Speeltopic] WvW #314

    Voor de zoveelste keer: Ik heb niet gezien dat Matterloti vos zou zijn en deze 3 personen heeft gezien. Anders had ik 1 van die 2 gebeult natuurlijk. Ik was een kwartier voor deadline aanwezig en heb uit paniek iemand gebeult omdat ik dacht dat ik op lynch stond. Iedereen weet dat ik in het...
  20. Sule Silmad

    Kata's

    Zou trouwens ook wel makkelijk zijn. Als wij een keer een massa krijgen van stam X, laten we iemand anders kata's op ons gooien en dan mag de massa van stam X niet meer doorgaan want dan geven we hun gewoon de schuld.
Bovenaan