Zoekresultaten

  1. Vanquisher.

    Feedbacktopic: Grotten van Hebzucht

    Binnen kort zullen we een nieuw event gaan krijgen "De Groten van Hebzucht". Dus ik heb alvast even wat dingen uitgeprobeerd en een voorlopig beste strategie bedacht. Maar meer tests zullen nodig zijn om alles uit te proberen. Ik zal eerst kort toelichten hoe het werkt maar dat is iets wat je...
  2. Vanquisher.

    Kata's als wereld setting (net als boog)

    Zoals wel vaker op .nl is er weer is een relletje omtrent kata's wel niet. Grootste deel van de community .nl heeft een hekel aan kata's maar ook zeker een deel vind het er bij horen of speelt er zelfs graag mee. Wat we nu zien is vaak dat de anti kata'ers boos worden als er toch iemand is die...
  3. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Munten Manager

    De munten manager. Wat doet deze munten manager precies, nou deze staat je toe automatisch munten te meppen net zoals troepen en gebouwen ook al automatisch gebeuren. Je kunt hier instellen welke dorpen (op basis van groep) munten moeten meppen. Je kunt een buffer instellen hoeveel gs er in het...
  4. Vanquisher.

    Optimale start nieuwe opdrachten systeem

    * Edit het is nu gepatched dat je het 30% gs productie item niet meer mee neemt na een herstart. Echter blijft deze wel actief als je hem al gebruikt had voor je herstart. Dat dus doen ;) Aangezien voor de meeste de nieuwe opdrachten nog vrij nieuw zijn en mogelijk de optimale start nog niet...
  5. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Moraal en 20/1 op de Schop

    In navolging van de discussie omtrent het boosten wou ik graag een aantal zaken die hier indirect aan bijdragen onder de loop nemen en verbeteren. Dit zijn de 20/1 regel en moraal. (20/1 is de regel dat je spelers niet mag aanvallen die 20x zo klein (of 20x zo groot) zijn) Misschien dat je...
  6. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Geluksvlag vervangen door Toestemmingsvlag

    Eigenlijk dacht ik dat ik deze zelf ooit al eens had ingediend maar kan het zo snel niet terug vinden dus bij deze. Eigenlijk vrij eenvoudig Geluksvlag gebruikt niemand omdat eigenlijk aanvalsvlag altijd een beter alternatief is en geluksvlag levert netto ook niks op kan enkel als je intel hebt...
  7. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Limited Haul dagelijkse reset

    Aangezien we steeds vaker werelden krijgen met Limited haul lijkt het me een goede zaak om het systeem van Limited Haul is onder de loop te nemen. Wat ik persoonlijk als onprettig ervaar is de manier hoe "binnen 24 uur" wordt gebruikt. Nu is het zo dat als je vandaag 15-07 om 16:10 10k farmed...
  8. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Binnen komende aanvallen delen

    Zojuist in de scripters Discord ging het over wat met edelspam het grote voordeel is van de aanvaller tegenover de verdediger en eigenlijk is vrijwel alles gelijk. Je kunt time ondersteuning (bottenkraker ds timmer) gebruiken als aanvaller en als verdediger, je kunt je aanvallen per 5 sturen en...
  9. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Gelimiteerde bestaande edelmannen (wereld setting)

    Aangezien edelspammen de laatste tijd steeds meer een probleem aan het worden is dacht ik wat zou een simpele oplossing kunnen zijn. Mijn idee was als volgt een wereld setting die het aantal bestaande edelmannen limiteerd. Stel deze setting is actief op een wereld en er is gekozen voor...
  10. Vanquisher.

    [Afgekeurd] Dynamische groepen op basis van Tags (van binnen komende aanvallen)

    De Titel zegt het eigenlijk al maar het idee is als volgt. Bij de Dynamische groepen een optie om te filteren op dorpen met incomings die een bepaalde tag hebben eventueel kan dit ook voor os. Je kunt bijvoorbeeld een dynamische groep maken waar alle dorpen die een aanval binnen krijgen met de...
  11. Vanquisher.

    Bedank knop

    Op het nieuwe platform is daar die bedankknop weer mogelijk? :p Of blijft dat het zelfde probleem :(
  12. Vanquisher.

    FA langere dorpen lijst

    Ik dacht meschien een goed idee om de dorpen lijst bij je FA te verlengen nu kun je maximaal 100 dorpen per pagina. mij leek het wel beter als dit verhoogt kon worden of dat er bijvbeeld de knop alle bij komt op deze manier hoef je niet elke keer van pagina te verwisselen en je filters weer op...
Bovenaan