Zoekresultaten

  1. Vanquisher.

    Gok de Top: Starters editie

    Ik heb er 5 goed! Top 3 stammen en plunderaar rover van de dag.
  2. Vanquisher.

    Gok de Top: Starters editie

    9 uur
  3. Vanquisher.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    +2 nog 2 van die stam hoor die laatste 3 4k dorpen allemaal die stam geleavd voor ze intern werden.
  4. Vanquisher.

    Spotprenten

    Tbh denk dat hij hier mee meer bereikt dan als de edels op zijn eigen dorp waren gekomen en hij de def nog had. Dan had hij het misschien 1 ronde uit kunnen stellen door 1 van de edels te pakken en was hij zijn def daarna ook kwijt geweest.
  5. Vanquisher.

    Spotprenten

    Def in stijl def met Bijl!
  6. Vanquisher.

    Gok de Top: Starters editie

    Nog even snel Arith uit me lijstje gehaald last second :biggrin::biggrin:
  7. Vanquisher.

    Praathoek

    Ja maar wel al 4x ofzo een tijdsblok van 6 uur laten inboeken :0 lag meer aan ons dat je dan uit eindelijk niet hoefde te loggen :tongue:
  8. Vanquisher.

    overwegingen vlaggebruik

    Hangt dus beetje van de settings af maar zeker mid/late game wil je die troepen sneller hebben. Maar ook early game switch je daar vaak al naar toe als je het rond kunt breien met de gs'en (farmen is de hoofd inkomsten bron)
  9. Vanquisher.

    overwegingen vlaggebruik

    Hangt allemaal beetje van de wereld settings af wat je in inventaris hebt en welke fase je account zit ook. Normaal is het Rekruut vlag voor niet volle dorpen GS vlag voor volle dorpen en een zo hoog mogelijke munt vlag voor meppen van munten. Als je toevallig een vlaggen booster hebt kun je...
  10. Vanquisher.

    Praathoek

    Je hebt wel hoge verwachtingen zeg :tongue: Al heeft hij ons nu al meerdere malen verbaasd deze wereld, Laurens actief in de start :eek2:
  11. Vanquisher.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Dit is het verkeerde topic je moet hier wezen Spotprenten
  12. Vanquisher.

    Spotprenten

    Het is wel duidelijk wat het thema is deze maandag :biggrin:
  13. Vanquisher.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Haha nou ik zit op CBC nu weet niet of ik er zelf nog ga zijn op het eind maar de rest van het account hopelijk wel :biggrin:
  14. Vanquisher.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Voor pp natuurlijk ff die 1k pp aan het einde van de wereld opstrijken :cool:
  15. Vanquisher.

    Stelling van de dag

    Ik zeg ook niet dat dit per definitie zo is ken ook genoeg leiders die dit zeker niet hebben. Maar heb zeker mee gemaakt dat bijvoorbeeld altijd de massa's toevallig op het front van de leider vielen. Of dat bepaalde principes over boord werden gegooid als het in eens goed uit kwam voor de...
  16. Vanquisher.

    Stelling van de dag

    Ik denk dat het zelfs beter is om niet actief te zijn op een account aangezien nu toch zeker in middel grote stammen ik vaak het idee heb dat de leiding deels bias beslissingen neemt. Vaak kleine dingentjes maar toch het zorgt soms voor wat onvrede in stammen zeker als de boel sws al niet...
  17. Vanquisher.

    Stelling van de dag

    Zeker waar maar nu zonder pp om de boel te halveren hebben we 2 weken extra gekregen om over elk detail te mieren neuken :biggrin: Daarnaast kan die 1 of 2 dagen die je wint door de start net beter te doen natuurlijk ook net dat extra verschil maken waardoor je er een goed vervolg aan kunt geven.
  18. Vanquisher.

    Stelling van de dag

    Die is voor normale werelden niet langzamer dan anders.
  19. Vanquisher.

    Stelling van de dag

    Ik zie al paar keer speed 2 genoemd worden maar dit maakt dus niks uit voor de keuze voor mijntjes. Farms produceren ook 2x zoveel gs namelijk dus je hoeft ook half zo ver te lopen om het zelfde uit je farms te halen. Daarnaast denk ik dat mijntjes misschien net bij kan blijven met lc op gs...
Bovenaan