Zoekresultaten

  1. jevari

    Aanpassing support omtrent strafsysteem en boosten/pushen

    Wettelijk gezien mag Innogames dit niet doen zonder bewijs te leveren. Schade is inmiddels al gedaan en je kunt hier best een ding van maken…
  2. jevari

    Excuseer

    Omdat we beter zijn dan calamietjes
  3. jevari

    Spotprenten

    Lol wie ben jij dan naabje? Weet niet waar jij t over hebt maar laat je vieze mondje eens spreken met daden dan want ik zie verdomd weinig van je :o
  4. jevari

    Spotprenten

    Daarom zijn er ook dorpjes door jullie gepakt! Oh wacht…
  5. jevari

    Praattopic

    Biaaatches papa is er ook weer
  6. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Een TW wereld zonder Filip is een TW wereld zonder zorgen*
  7. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Nah ik wil je gwn asap weg hebben en thats it. Een wereld zonder Filip is een wereld zonder zorgen
  8. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Uh dit bericht bewijst weer dat we een juiste keus hebben gemaakt. Filip is en blijft een triest geval en moet gwn zo snel mogelijk weg zijn. Ooit nog terug in Fix (of welke wereld dan ook) zit er niet in
  9. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Imo staat het tot ons volst recht. De nap is afgesproken zodat hij de gs kan gebruiken voor in de rim. Als hij vervolgens dorpen verliest in Pasja, die op die manier cfs plaatsen bij Fix is dat een reden om aan de bel te trekken en actie te ondernemen. Stel bij planet leaved een speler, die...
  10. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Weet niet welke accounts zogenaamd ook interesse hadden in een andere stam. Buiten Filip is iedereen happy en wel binnen Fix, want zoals altijd Fixen we alles!
  11. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Maar wij zijn wel echt goed :)
  12. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Oh en nog een extra toevoeging: Andy wist niet eens van jullie PM af, er is op JL zelf geen overleg geweest en dit is gewoon een out of the blue idee door iemand die wederom alleen aan zich zelf denkt. Enige speler op JL die zoiets zou doen is Filip...
  13. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Andy betreurt jou zelfs, dus doe nou aub niet zo schijnheilig. Je bent een triest figuur en zoals ik al zei, je maakt Jah Lion kapot.
  14. jevari

    Problemen in F!x.?!?

    Bovenstaand bericht bewijst alleen maar dat je een grote steuker bent. Ik vind dit enorm jammer voor vooral Andy, die de Jah Lion naam bekend gemaakt heeft, zonde dat jij de hele naam nu verkloot
  15. jevari

    Top/Flop stammen

    Niet eens nodig
  16. jevari

    Top/Flop stammen

    0,0 respect kennelijk want de eerste spelers verlaten method alweer :biggrin:
  17. jevari

    Top/Flop stammen

    Dan geef ik de hoop op Mike. Kennelijk is het nog niet duidelijk. Maar even voor iedereen: zullen we de wereld gwn lekker op slot gooien? En allemaal naar andere community met ‘normalere’ werelden?
  18. jevari

    Top/Flop stammen

    1 acc benaderen of een halve stam benaderen is wel een verschil niet?
  19. jevari

    Top/Flop stammen

    Als ik corus mag begrijpen is het terughalen van de oude leden geen R2W en dus gewoon fair play. Wereld met sws kl*te instellingen naar de klote helpen is ook fair play. Corus is het mannetje hoor! Elke keer verbaast ie me opnieuw, terwijl ik dacht dat ik toch wel alles had gezien. GG!
  20. jevari

    Top/Flop stammen

    Of corus zet de deur open want wil nog zon award op zn profiel
Bovenaan