Zoekresultaten

  1. Illuminated

    Verdediging OS in dorp sorteren op afstand

    Sorteert OS in een dorp op basis van afstand Before: After:
  2. Illuminated

    Verdediging Edelspam sorteer script

    Edelspam is niks nieuws in het hedendaags Tribalwars. Dit is ook de aanleiding dat ik samen met @The Alcoholic Dream een leuk script heb geschreven om alle edel incomings netjes te sorteren en hier sangu snipe linkjes bij te zetten zodat je stamgenoten lekker mee kunnen snipen. Uitkomst...
  3. Illuminated

    Wereld eindigen met zelfde punten

    Ik heb een vraag, Hoe worden de “einde wereld awards” verdeeld als de nummer 1 en 2 hetzelfde aantal punten hebben en zelfde aantal dorpen en gemiddelde? Worden ze dan beide als “winnaar” gezien of word er 1 random gekozen?
  4. Illuminated

    Burgerwacht met 2 dorpen

    Hoe is dit mogelijk?
  5. Illuminated

    [Ingevoerd] Dorp in groep indelen vanaf de kaart

    Zoals de titel zegt. Nu moet ik eerst naar het dorp gaan om het een groep te delen, maar dit zou ideaal zijn als het gewoon vanaf de kaart kon. Wellicht een leuk idee?
  6. Illuminated

    [Ingevoerd] Simulator presets voor effecten

    Ik ben nogal een fan van de simulator maar ik irriteer me er mateloos aan dat ik elke keer die effecten handmatig moet instellen.. Daarom stel ik een soort van presets voor die je kan maken voor de simulator. Bijvoorbeeld een aanval preset met de volgende effecten: - 30% aanvalskracht Bijl -...
  7. Illuminated

    Clusterfucks

    Dag AF-Leden, Ik zit met een dilemma, ik zal het even uitleggen. Edict en At All. hebben clusterfuck regels (alleen mb's en eigen leden, dus geen kleine spelers en barbarendorpen.). Ik heb daarvan gebruik gemaakt en 2 dorpen gepakt van een MB van de enemy stam. The Chosen One. (lichtpaars)...
  8. Illuminated

    Totally Spies Revealed xx

    Totally Spies. Wie zijn deze bazen nou écht? [TS ALEX] Wesley : schermdeelslaafje [TS SAM] Maurits : niet quiten naar 10min [TS CLOVER] Bart : alleen de belangrijke rondes slaafjes: Kevin : ultimate backtime uitrekenaar en mee opletten op incs + grote hulp bij de bash noobs: Niels : allround...
  9. Illuminated

    moraal berekenen

    Hoe kan ik het moraal berekenen? Ik heb bijvoorbeeld 4k punten en de andere 50k, hoe kan ik weten hoeveel moraal hij op mij heeft?
  10. Illuminated

    Kaart is sloom

    Ik gebruik opera 34 (nieuwste versie) ik kan niet normaal slepen op me kaart, hapert de heletijd. zal wel niet aan mn pc liggen heb een high-end gaming pc
  11. Illuminated

    We Dem Boyz!

    We Dem Boyz! Boyz! We bestaan al wat langer maar we hebben nooit een forumpost gemaakt over dit bazenstammetje. Boyz! is onstaan uit het eeuwenoude Touche! maar die helaas is weggevaagd. Maar gelukkig hebben de meeste van Touche! gewoon een doorstart gemaakt waardoor We Dem Boyz! is ontstaan...
  12. Illuminated

    Avatar Illuminated 30pp

    1. Soort plaatje: avatar 120x120 2. De tekst: Illuminated 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Iets wat bij de naam past of anders iets met fractals ofzo 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: zo snel mogelijk 7. Prijs/gift: 30pp 8. Favoriet tot nu toe: /
  13. Illuminated

    Streamen

    http://www.twitch.tv/koalawesley zie me ownen dan
  14. Illuminated

    SK teampje

    Dag gekke speeders op dit forum, Ik (Wesley), Paul en Rens zoeken nog want mensen in ons SK team. Wat wij zoeken: * Dat je gezellig bent * Beetje kan speeden * Tegen je verlies kan * Niet overal boos over worden * Als team kan communiceren Als je denkt dat je geschikt bent voeg me dan ff toe...
  15. Illuminated

    [Tutorial] Multidodgeknop voor meerdere dorpen.

    https://www.youtube.com/watch?v=Lxf1pa8pZOk&feature=youtu.be Like & Share voor meer tutorials!
  16. Illuminated

    Video's over tribalwars.

    https://www.youtube.com/watch?v=JlAbZNzfNV8 Dit is mijn video over de speedwereld. Het is een tutorial over hoe je kan starten op tribalwars. Dit is een niveau 1 start die ik voor mijn gevoel goed uitvoer. Ik wil graag doorgaan met dit project maar ik heb wel jullie steun nodig. Ik zou het...
  17. Illuminated

    [Tutorial] Mijn start op youtube!

    https://www.youtube.com/watch?v=JlAbZNzfNV8&feature=youtu.be Ik heb vandaag mijn start gerecord, dit ging best lekker. Ik ben van plan tutorials van speeds op dit kanaal te uploaden waardoor de speedcommunity toch iets beter wordt. Ik ben hier natuurlijk niet perfect in, ik zou graag tips van...
  18. Illuminated

    T-Timen in nieuwe opera.

    Iemand enig idee hoe je dit doet? Of hoe moet nu timen met opera?
Bovenaan