Zoekresultaten

  1. lord-toms

    Hoeveel LC heb je

    Hallo, Hoeveel LC hebben jullie? Wij 5 en een half, want er is er een gesneuveld door onze ridder Paul. Gr lord
  2. lord-toms

    Presenteer je account | Roast?

    Dames, heren, non-binaire, boeing 777's en apache helicopters, Om Kr33log te bedanken voor de eerste non- PP wereld in jaren, dacht ik dat het leuk zou zijn om weer wat leven in het forum te blazen. Langzamerhand gaat het dan ook de goede kant op, we hebben al meer reacties gehaald onder dit...
  3. lord-toms

    Wie gaan er starten

    Hallo allemaal, Sinds al mijn spionnen worden ontmaskerd, kies ik voor een andere methode. Wie gaan er starten? Zeg: Ik. Ik. Gr lord _______________________________ Owner of dragonshield3
  4. lord-toms

    Praattopic

    Hallo, Hier kun je praten over dingen, ook kun je mensen hier passief agressief toespreken. Zoals @DragonShield3 jij bent echt een vreselijk grote speler van 1,55. Beschouw dit als een dorpscafé, met als dorpsclown @Kerouac
  5. lord-toms

    Ice is kut

    Heb vast toppik aangemaakt voor Joa zn bijbel. Mvgkes Lord tommeke
  6. lord-toms

    W81 | Mid-game verwachtingen

    Beste lezers, Normaliter maak ik dit topic eerder aan en heet het ''Early game verwachtingen'', maar gezien de snelheid denk ik dat we er maar een Mid-game verwachtingen van maken. We gaan eens kijken of we het AF wat leven in kunnen blazen. Graag het volgende lijstje kopiëren en plakken om...
  7. lord-toms

    [Geen Spam] Nieuwe co gezocht

    Beste lezers, Ik heb spijtig nieuws… Helaas ben ik genoodzaakt afstand te nemen van mijn trouwe co Elias. Na enkele werelden samen gespeeld te hebben, bleek deze “vriend” toch anders te zijn dan ik had verwacht. Ik neem jullie graag mee met de situatie, maar pas op, het zijn confronterende...
  8. lord-toms

    w80 | Early game verwachtingen

    Dames, heren en iedere andere gender, Dat ik gestopt ben met het ''serieuze'' triebalwarsen is misschien bekend, maar het AF blijf ik toch met veel interesse volgen. Je hebt geen hoog IQ nodig om te zien dat dit forum behoorlijk uitgestorven is, dus daar gaan we wat veranderen. Ik ben dit...
  9. lord-toms

    GA End-game editie

    Dames, heren en Matthi, Ik had eigenlijk het standaard GA-Lijstje wel gezien ondertussen, dus ik besloot om eens een nieuw ideetje op te gooien. In het kader van objectiviteit - dat ik van die ene Jeroen heb geleerd- leek het me leuk om iedere deelnemer eens ook naar hun tegenstander te laten...
  10. lord-toms

    Rate de speler

    Beste lezers van het w75 forum, Het werd weer eens tijd voor een nieuw topic, aangezien we als bespelers van deze wereld niet alleen ingame, maar ook op het AF activiteit willen zien. Vandaar dat ik nu het '' Rate de speler'' topic open. In dit topic is het de bedoeling dat je de speler die als...
  11. lord-toms

    Early game verwachtingen

    Beste lezers van dit toch vrij irrelevante en saaie sub-forum, Ze zeggen wel eens liever goed gejat, dan slecht bedacht. Bij deze een topic gejat van @Underground Tacticz. die het op zijn beurt heeft gejat van @R.E.L . In deze mini uitvoering van iets wat lijkt op de golden awards nemen we...
  12. lord-toms

    w71| Are U ready?

    Beste wereldgenoten, mogelijke recruits en neutrale lezers, De meeste bespelers van deze wereld kijken uit naar een leuke, kwalitatieve en intensieve eindstrijd. Een eindstrijd die we alles spelers nog lang zullen kunnen herinneren, dat is het gezamenlijke doel. Om deze reden zijn wij als Fier...
  13. lord-toms

    Tribalwars, verleden en toekomst.

    Beste Tw spelers, Er is de laatste jaren al veel geschreven rondom het vergaan van TW dan wel door de beurs, dan wel door andere factoren. Jullie zullen denken, weer zo een zaad topic met een lap tekst vol met open deuren. Ik ga het toch proberen, omdat er veel interessante discussies mogelijk...
  14. lord-toms

    [Avatar] Adriana Lima & Madison Beer

    Dames, heren en overige. Ik zoek een nieuwe avatar van mijn bae's Adriana Lima en Madison Beer 1. De tekst: - 2. Kleurencombinatie(s) Eh, rood? Doesn't really matter, als het maar bij het plaatje past. 3. Thema: Adriana Lima 4. Plaatje(s) om te gebruiken:Doe jezelf een plezier en ga ook eens...
  15. lord-toms

    Avatar | 50 pp minimum | Chickiee

    Helloow designers, Aangezien mijn avatar gemaakt is door een flop, zou ik graag eens een nieuwe avatar willen. 1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: - 3. Kleurencombinatie(s) Geheel aan designer, mocht er wat inbreng verwacht worden zal ik die geven. 4. Thema: Chickieee :D 5...
  16. lord-toms

    Praathoek

    Babbelen :D
  17. lord-toms

    Grappige IGM'S

    Hier kun je leuke IGM'S posten van w41.
  18. lord-toms

    DOT. | Ducks on Tour | Stamplaatje

    Goeienavond, daar ben ik weer :) Ditmaal een stamplaatje nodig. 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Ducks on Tour 3. Kleurencombinatie(s) Zelf in te vullen. 4. Thema: Iets met een badeend, de rest staat vrij 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline:Geen deadline, snel is...
  19. lord-toms

    2 Profiel plaatjes | Novorpio & Octorpio

    Helloww guys, Ik ben een tijd weg geweest, maar ik ga weer eens beginnen samen met een maat van me. Ik zoek daarom ook 2 profiel plaatjes, die redelijk wat op elkaar lijken. 1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Novorpio 3. Kleurencombinatie(s) Het liefst witte/grijze/zilvere tinten...
  20. lord-toms

    Ava + 2 Stam pics | 100 - 140 pa

    Hooi Designers :D Ik zoek 1 forum ava en 2 stamplaatjes. Ava: 1. Soort plaatje: Forum Ava 2. De tekst: - 3. Kleurencombinatie(s) Eigen keuze 4. Thema: Chickieee :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: - 7. Prijs/gift: 20 PA 8. Favoriet tot nu toe...
Bovenaan