Zoekresultaten

  1. lord-toms

    Belg of NL

    Rrrroderrrik woont in Blarrricum in een mooie kasteeltje met een mooie rrrevierrrtje eromheen
  2. lord-toms

    Spotprenten

  3. lord-toms

    Golden Awards - W97

    Rob speelt niet eens op cbc….
  4. lord-toms

    #FreeCBC

    Inderdaad vreselijk defensief….. Low risk dorp, en gewoon gecleard vanochtend. Nu zo’n beetje al jullie verwijten zijn ontkracht, mogen we misschien gewoon verder spelen zonder dat ik iedere adel moet verantwoorden?
  5. lord-toms

    #FreeCBC

    Zeg chef, ik heb gewoon rapjes. Er is wel degelijk ODA bij. Daarbij, zal ik vast en zeker screens terug kunnen vinden in onze Discord waar dit alles nauwkeurig gepland is geweest. Die Fantast had in zijn andere 2 dorpen om en nabij tussen de 500 en 1500 deff staan. Hij had daarbij nog niet de...
  6. lord-toms

    #FreeCBC

    Jer < 3
  7. lord-toms

    Rate the player

    Schedel
  8. lord-toms

    Einde wereld awards

    Allemachtig, Jens kan jij nog lopen?
  9. lord-toms

    Spotprenten

    Boosten is wel gewoon leuk
  10. lord-toms

    Stelling van de dag

    100%
  11. lord-toms

    Presenteer je account | Roast?

    Groot in breedte misschien
  12. lord-toms

    CbC boost EXPOSED??

    Ik geef toe, ik was het, Jom.
  13. lord-toms

    CbC boost EXPOSED??

    Hier wist ik als hoofdspeler van CbC niks van? De enige gepaste noodzaak hier is om ook maar gelijk mijn andere boosts open op tafel te gooien. Hierbij geef ik toe, Schedel is onze boost. Gr
  14. lord-toms

    Wat is er nodig om een wereld te winnen...

    @fear the death zomaar wat roepen zonder screens als bewijs maakt je verhaal niet echt sterk
  15. lord-toms

    Spotprenten

  16. lord-toms

    #FreeCBC

    ODA als graadmeter gebruiken is buitengewoon kortzichtig. Ondanks dat het een makkelijk gegeven is, vertelt het slechts het halve verhaal. Kijk bijvoorbeeld ook wat voor dorpen wij overnemen. Geen een van de laatste dorpen zijn echt “goede” dorpen geweest die in een stam zaten bijvoorbeeld...
  17. lord-toms

    Praathoek

    #FreeCBC
  18. lord-toms

    Praathoek

    Herr Fritz
  19. lord-toms

    Gok de Top: Starters editie

    Blind varken
  20. lord-toms

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Gelukkig in ieder geval geen endgame tegen Arith, mijn gebeden zijn gehoord, ik kan weer vredig slapen.
Bovenaan