Zoekresultaten

  1. MagicLegend

    De sluiting van deze wereld

    [Reserved for moar roasting]
  2. MagicLegend

    GFX Tribal School

    Ziet er goed uit! Ik zou persoonlijk als PS-newb alleen liever een korte video zien waar alle stappen in worden uitgevoerd, omdat ik nog lang niet alle knopjes weet te zitten (zijn er ook zo veel >.<). Misschien een ideetje om mee te spelen :-) ~ML
  3. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Oh, ja, dan kan ik lang zoeken in de forumregels :p Dank voor de aanwijzing in ieder geval ;)
  4. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Weet niet waar je dat ziet staan; maar ik zie het niet in de forumregels staan O.o Laila
  5. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Was het maar een smoes >.<
  6. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Oh, maar dat komt wel goed hoor. Heb alles echt wel gelezen ;)
  7. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Ben ondertussen nog even hard aan het stressen over een document wat vorige week ingeleverd had moeten zijn. Als m'n docent echt heel flauw wilt doen kan ie m'n semester laten zitten nu... Wat qua stufi niet leuk is; en qua motivering ook niet... Extra reden om wel een goed document op te zetten...
  8. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Pff, tijdtekort. Iedereen springt zo meteen op Alavara :o Terwijl Yankee hetzelfde doet... Yankee
  9. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Laila dan maar eh :c
  10. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Tja... :p
  11. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Maar jij was ingame ook niet in te schatten... Man man man... :p
  12. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    IRL is zeker anders; al is het maar omdat je je medespelers redelijk tot goed kent. Maar voor alles een eerste keer; dus hier nu maar een forumvariant :p
  13. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Ach, da's miss als je het spel helemaal niet kent een probleem; maar dat is bij mij dus niet het geval ;)
  14. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    Als in WvW? Nee, maar ik ken wel een aantal namen hier; en het spelletje ken ik ook nog een beetje. Al spelen jullie het wel een stuk uitgebreider dan ik het ken; en heb ik het altijd IRL gedaan, wat natuurlijk ook heel anders speelt (geen losse chats met wolfjes enzo; alles moest dan in stilte ;))
  15. MagicLegend

    [Speeltopic] WvW Speed #28

    .TimeforplanB Stiekeme vriendjespolitiek ;)
  16. MagicLegend

    [Inschrijftopic] WvW Speed #25 zondag 14 mei rond 20:00/21:00 uur

    Nieuw 1. Hopeful 2. Tigor 3. WatBlaasJeInMijnOor? 4. Capricorno 5. Wolfalist 6. Saphira 7. Wizzy 8. Captain 9. Yankee 10. MagicLegend
  17. MagicLegend

    [Afgekeurd] Voeg edelaanval toe

    Ik zou juist graag willen dat ie vanaf een sjabloon invult :p Dus dat ik hem vertel dat ie eerst moet proberen om de aanvallen af te ronden richting bijvoorbeeld 50 bijl, en als dit niet gaat pas gaat spreiden over alle aanvallen... ~ML
  18. MagicLegend

    feedback casual 5 & toekomst casuals

    Haha, dank voor het vertrouwen ;) We gaan het zien in de komende weken/maanden hoe het gaat uitpakken allemaal :) Klopt, maar ik had niet verwacht dat het met twee maanden weg zou vallen. En laten we even realistisch zijn. Ik sta met mijn +- 3.3M punten in de top 200 van de wereld. Maar, de...
  19. MagicLegend

    feedback casual 5 & toekomst casuals

    Nouja, ik had t graag iets van tevoren geweten, had ik m'n def wat anders ingedeeld :) Is nu geen tijd meer voor helaas ;) Maar er is verschil tussen een reguliere oorlog, en gewoon de aanvalsbeperking opheffen en ieder voor zich laten spelen. Nu moet je ineens op iedereen gaan letten, maar met...
  20. MagicLegend

    feedback casual 5 & toekomst casuals

    Speel je dit spel wel eens? Planning is onderdeel van het spel weet je ;) En dit soort gigantische veranderingen zijn handig om iets langer dan twee dagen van tevoren te horen te krijgen. Weer topcommunicatie van het TW team :( ~ML
Bovenaan