Zoekresultaten

  1. SC Beast.

    Praathoek

    Dag vrienden, Hier kunnen we gezellig praten over wereld 82!!
  2. SC Beast.

    [Profiel] Flhann | 120 PP!!

    1. De tekst: Flhann 2. Kleurencombinatie(s): / 3. Thema: games, actie, stoer, ... 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: paar dagen 6. Prijs/gift: 120 pp 7. Favoriet tot nu toe: (moet geheim blijven! (cadeautje))
  3. SC Beast.

    Winter Rebus

    WINTER REBUS Welkom bij de winter rebus, het spreekt voor zich wat je moet doen :) Inzenden moet >>HIER<<, je inzending is privé en alleen voor jou zichtbaar. Regels - 1 inzending per forumaccount, per IP. - je moet de volledige zin neerzetten. - indien de premium punten op een ander...
  4. SC Beast.

    Sportwatch

    Tegenwoordig zijn sport watches wel populair, nu dacht ik er zelf ook eentje te kopen. Iemand die er verstand van heeft of zelf eentje heeft? Ik dacht aan de prijs rond de 150 euro, max 200 euro. Het hoofddoel zou eigenlijk notifications moeten zijn (mails en whatsapp). Ik krijg geregeld...
  5. SC Beast.

    Winter events 2018

    (https://i.imgur.com/DSg1hzW.mp4) Beste forumgangers, De koude dagen komen eraan. 's morgens een heerlijke warme chocomelk, daarna je dikke jas en handschoenen aandoen om vervolgens het ijs van je auto te gaan krabben :) Wij stellen graag enkele winter events aan u voor! 03 december - 08...
  6. SC Beast.

    [Team] Gespam in plaatjesaanvragen

    Beste designers, aanvragers en andere mensjes, Ik merk de laatste tijd dat er nogal veel word gespamt bij de plaatjesaanvragen. Ik heb er niets op tegen dat er her en der eens een compliment wordt gegeven, dat er eens wat wordt gezegd, maar nutteloze discussies zijn niet nodig hé ;) Ik weet...
  7. SC Beast.

    Discord chat Wereld 63

    Kom gezellig praten op onze discord voor wereld 63! Clicky!
  8. SC Beast.

    Clustercontest W63

    Dag W63 spelers! Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest. Wie heeft het meest stabiele cluster, meest functionele, meest leuke, meest toekomstige, beste cluster? Dat zullen we hier te weten komen :) - Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam...
  9. SC Beast.

    Farmen of roven?

    Wat is in deze fase nu de juiste keuze? soms loop je naar een barbarendorp 3u zonder enige buit. Terwijl als je rooft je op 40min 130gs kan binnenhalen. Wat vinden jullie de beste keuze?
  10. SC Beast.

    Discord chat Wereld 64

    Kom lekker een babbel slaan op onze w64 discord chat! ;) joinen kan <<HIER>>
  11. SC Beast.

    Praathoek

    Welkom en veel plezier op deze speciale wereld! ;)
  12. SC Beast.

    Mooiste profiel- of stamplaatje W63

    Showen maar die handel :)
  13. SC Beast.

    Top/Flop Spelers

    Wie zijn de toppers en waar bevinden zich de floppers?
  14. SC Beast.

    Top/Flop Stammen

    Welke stammen zijn flop en/of doen zich voor als top, of welke zijn gewoon top/flop?
  15. SC Beast.

    Forummoderatie Wereld 63

    Ahoi! Ik zal hier dus jullie mod zijn! :) Ik zal me even kort voorstellen voor diegene die me nog niet kennen: Ik ben Steffen, 21 jaar jong en woon in het mooie België. hobby's zijn voetbal, fitness, autosport, weggaan met vrienden, wat gamen, .. Ik ben afgestudeerd en heb een diploma van...
  16. SC Beast.

    Clustercontest W62

    Dag W62 spelers! Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest. Wie heeft het meest stabiele cluster, meest functionele, meest leuke, meest toekomstige, beste cluster? Dat zullen we hier te weten komen :) - Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam...
  17. SC Beast.

    3-edel functie

    Nu we al wat verder in de wereld zitten, en er al heel wat een 2e of meerdere dorpen hebben is dit wel het moment om de 3-edel functie boven te halen. Wat vinden jullie ervan?
  18. SC Beast.

    Snowboard

    Iemand die hier aan snowboarden doet of verstand heeft met het aankopen van eentje? Ik snowboard nu al een 2 jaartjes en zou nu toch eentje willen kopen. Zeker nu er overal veel korting is.
  19. SC Beast.

    Stel jezelf voor!

    Nieuwe wereld, nieuwe spelers, nieuwe accounts! Stel jezelf eens even kort voor! Welk account speel je? wat wil je bereiken op deze wereld? ... Wat doe jij naast TW? Laat het ons weten! :)
  20. SC Beast.

    Mooiste profiel- of stamplaatje W62

    Zend hier de mooiste profiel & stamplaatjes van W62 in!
Bovenaan