Zoekresultaten

  1. Johnny English

    Boosten

    Aantal spelers op 1 account TW is niet gemaakt voor 1 speler. Voorzie de mogelijkheid om met meerdere te spelen op 1 account maar limiteer dit tot 3 of 4 spelers. Laat elke speler ook een maximum van 3/4 devices registreren. Loggen ze in met een nieuw device dan moet deze binnen de dag worden...
  2. Johnny English

    Goede Connecties Vlag

    Hallo iedereen, Geluksvlag wordt amper gebruikt en objectief bekeken ben je ook gewoon beter dat je een aanvalsvlag of verdedigingsvlag neemt. Het is dus een vlag dat weinig nut heeft. Bij het slaan van munten bedenk ik me soms dat het gebruik van een vlag die de opslagplaats en aantal...
  3. Johnny English

    Wereldafspraken

    Beste, Er zijn blijkbaar enkele stammen die het nodig vinden om 'afspraken' te maken over iets dat algemeen geweten is. Bij deze de enige plek om afspraken te maken is het af en niet in de krochten van skype. De regels zijn simpel: Geen clusterfucks en geen kata's. Uitzondering op cf is het...
  4. Johnny English

    Einde-wereld Awards

    Lijstjes, lijstjes, lijstjes!!! :) ff copy-paste van een andere wereld gedaan, maar kan ook leuk zijn hier. Voormalige / Huidige spelersnaam W57: Beste speler : Beste gestopte Speler : Beste stamspeler : Meest loyale speler (in 't algemeen) : Meest ontrouwe speler : Grootste wannabe , in-game...
  5. Johnny English

    De Jacht der Goden

    De Jacht der Goden De Goden heersten al voor een immens lange tijd over de wereld, maar begonnen oud te worden. Daar waar zij aan wijsheid en kracht zeker niet tekort kwamen waren zij dit inmiddels wel in kwantiteit. De jagers, waar zij eeuwenlang over hadden geheerst, hadden inmiddels hele...
  6. Johnny English

    Wereldvisie

    Beste wereldgenoten, Goden bereiken mensen, raken hun aan en tonen hun de weg naar verlichting. Dat is wat we met onze stam willen bereiken. Deze wereld tonen wat het is om HELDEN te zijn. We willen met GOD ervoor zorgen dat de wereld wordt herinnerd als een sterke wereld en niet als een...
  7. Johnny English

    Prettige feesten van Johnny English

    De Johnny-groep bestaande uit.... Bob de Bouwer: Blitzende Robert: Almachtig feestende Niek: Farmer Daan (zie is hoe fier met zijn groeiende gewassen): Meester Tuur: Rode Ridder Rick (aka santaclaus): Presenteren: https://elfyourself.com?mId=71721326 Prettige feesten iedereen! En...
  8. Johnny English

    HELDEN - GOD

    Beste Beats en NO, Langs deze weg stel ik met heel veel trots voor: Geschiedenis: Met Johnny zaten we in Beats uit loyaliteit voor QQEEZZ, al snel werd duidelijk dat we gewoon te verschillend zijn. En leek het voor ons beter de stam te verlaten zodat we ook geen gevoel hebben maar een blok...
  9. Johnny English

    A Fools Error 404?

    Dag AF-ers, Ik ben blijkbaar?! van de oude stempel, mijn laatste wereld was wereld 31. Een wereld gewonnen door een stam die de hele tijd gevochten heeft tegen alle stammen te gelijkertijd. Voor de fans de oorlog was "De oorlog tegen de 7 dwazen", omdat het 7 vijandelijke stammen waren. Ik...
  10. Johnny English

    [Profiel] Johnny English

    Mijn co's zijn niet meer tevreden van mijn profiel-plaatje en ze dwongen me dan maar om eentje aan te vragen. 1. De tekst: Johnny English 2. Kleurencombinatie(s): volledig vrij 3. Thema: Goddelijk, iets met Johnny English 4. Plaatje(s) om te gebruiken: volledig vrij 5. Deadline: Geen idee, als...
  11. Johnny English

    moment van 2014

    Hallo jongens en meisjes, Het jaar 2015 komt er snel aan en bij deze wens ik jullie een fijn 2015! Wat waren voor jullie de leukste, grappige of meest memorabele moment van 2014 in wereld 31? Groetjes, De rise and fall van Add. vond ik kenmerkend voor dit jaar. En de post van T...
  12. Johnny English

    Fusie-Vraag

    Beste forum-leden, 5dagen geleden is er tussen ons account X en een ander account Y beslist om te fuseren. We namen hun over en de broer is herbegonnen op hetzelfde account Y. De overnames vonden plaats 4 dagen geleden en internet delen staat al aan net nadat de overnames plaatsvonden...
Bovenaan