Zoekresultaten

  1. .n0t0ri0us

    Tweede Kamerverkiezingen 2021

    All, 17 maart zijn de verkiezingen. Op wie gaan jullie stemmen?
  2. .n0t0ri0us

    Catastrofale beslissing

    Als je je account niet koppelt wordt je forum account verwijderd. Oftewel, iedereen die niet redelijk actief is zal een nieuw account moeten maken. Wat een ontzettend slecht paardenmiddel! Goede manier om het forum te vermoorden....
  3. .n0t0ri0us

    Vrouwen, leer onderhandelen als een kerel (en koop een cabrio)

    Vrouwen hebben minder kansen op de arbeidsmarkt dan mannen, hoorde ik deze week op BNR. Ik spitste meteen mijn oren, want ik beweer al jaren dat vrouwen in Nederland alles kunnen worden wat ze willen. We leiden ze goed op en alle wetgeving is gelijkgetrokken. In mijn strijd tegen het...
  4. .n0t0ri0us

    Bekendmaking

    Stem pvv!
  5. .n0t0ri0us

    De waarheid over firedrakan [Benno L?]

    Beste forumleden, Deze allesbeslissende poll zal voor eens en altijd uitsluitsel geven over de vraag of firedrakan een man, vrouw of pedo is. Groetjes, .n0t0ri0us
  6. .n0t0ri0us

    Olympische Spelen - Rio 2016

    Rio 2016 In 2016 worden de Olympische Spelen en Paralympische Spelen gehouden in Rio de Janeiro. Het zal de 28e editie worden van de Zomerspelen, die voor het eerst in 1896 werden georganiseerd. Het is voor het eerst dat de evenementen plaatsvinden in Zuid-Amerika. Olympische Spelen: 5-21...
  7. .n0t0ri0us

    Het grote EK 2016 topic

    Het™ g®ote EK™ 2016© topic® Het Europees kampioenschap voetbal, het EK 2016 vindt dit keer plaats in Frankrijk. De loting heeft inmiddels plaats gevonden (op 12 december jongstleden). Er hebben 53 landen meegedaan aan de EK kwalificaties, waarvan er uiteindelijk 24 aan het EK 2016 mee...
  8. .n0t0ri0us

    PSV EINDHOVEN - Kampioenen topic

    In deze topic kunnen alle zaken omtrent het (naderende) kampioenschap van PSV besproken worden! Jaloerse reacties van Randstedelingen, felicitaties, bewondering, blijdschap, het mag hier allemaal!!
  9. .n0t0ri0us

    OSM Tribalwars #3

    OSM Tribalwars #3 Het seizoen is bijna afgelopen. Waar zullen we volgend seizoen naartoe gaan? En hoe zullen we doen met teams kiezen? Zoals we het de vorige keer deden duurt wel erg lang.. ;)
  10. .n0t0ri0us

    Het is tijd

    YESS http://www.youtube.com/watch?v=5_uy4QqYWY8
  11. .n0t0ri0us

    OSM Tribalwars #2

    Online Soccer Manager #2 De competitie in Engeland loopt langzaam ten einde. Op 23 juni wordt de laatste wedstrijd gespeeld, dus op 24 juni kan de volgende competitie aangemaakt worden. Het lijkt mij een goed idee om op tijd voorbereid te zijn voor de volgende competitie, aangezien de overgang...
  12. .n0t0ri0us

    Wat klopt hier niet

  13. .n0t0ri0us

    Premium punten

    Hey, Ik heb nu bijna alle enquetes op Sponsorpay gedaan (Verdien je premium punten), dus ik heb nu geen manier meer om gratis premium punten te krijgen. Het lijkt mij een idee om het e-mailadres van mijn account te wijzigen, zodat ik alle enquetes opnieuw kan doen. Zou dit werken?
Bovenaan