Zoekresultaten

  1. TheSilentType

    [Stam] Corpus Delicti - 50 PP

    Ik ga niet rond de pot draaien dit keer: 1. De tekst: Corpus Delicti 2. Kleurencombinatie(s) : / 3. Thema: Corpus Delicti betekend 'voorwerp van de misdaad' ofwel, het voorwerp waarmee de misdaad is gepleegd, dus het spreekt voor zich denk ik. Maar moet niet perse een wapen zijn, mag ook een...
  2. TheSilentType

    [Profiel] Profiel kunstwerk

    Heej vrienden van het AF, Ik zou hier graag een plaatje aanvragen en hoop op iets adembenemend mooi, 1. De tekst: -Embracing Imperfection (met het liggend streepje) 2. Kleurencombinatie(s): / 3. Thema: Lastig een hieraan een Thema te geven, ik laat hier de artistieke vrijheid de weg wijzen...
  3. TheSilentType

    Profiel Plaatje

    Yo, hier is het lijstje, leef jullie uit. Het hoeft zeker en vast niet van de opgegeven plaatjes. (Normaal staat er geen copyright op de plaatjes, al weet ik niet of je zomaar google mag gebruiken, en anders heb ik pech en is er een ander plaatje nodig) 1. Soort plaatje:Profiel Plaatje 2. De...
  4. TheSilentType

    Ava

    1. Soort plaatje: AVA 2. De tekst: / 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Abstract / Cartoon 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 1 Disco knuffel? 8. Favo: Als iemand zin heeft om een plaatje te maken, dan kan dat altijd hier, ik zou het nog appreciëren ook. Xoxo...
  5. TheSilentType

    Plaatje

    1. Soort plaatje: Profiel Plaatje 2. De tekst: Johnny Bravo 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Johnny Bravo 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: Geen aangezien ik zelf ook niet zo veel tijd heb momenteel 7. Prijs/gift: Liefst geen buiten heel veel liefde van mij, anders als dat niet...
  6. TheSilentType

    Top & Flopstammen!

    Ik zag net dat deze er nog niet was :)
  7. TheSilentType

    .Greed - 75/100pp

    1. Soort plaatje:Profiel plaatje 2. De tekst: .Greed (puntje vanvoor) 3. Kleurencombinatie(s)/ 4. Thema: Hebzucht. --> .Greed 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 75/100pp 8. Favoriet tot nu toe:
  8. TheSilentType

    Stamplaatje 30-50 PP

    1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Burger / We All Want A Burger! 3. Kleurencombinatie(s)/ 4. Thema: Een Hamburger, Cartoonie, getekend 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Het moet hier niet mee maar mag wel 6. Deadline: Zo snel mogenlijk 7. Prijs/gift:/ 8. Favoriet tot nu toe:
  9. TheSilentType

    AVA - TheSilentType

    Beste Designers, 1. Soort plaatje:AVA 2. De tekst: TheSilentType / TST / Niets (wat het mooiste staat) 3. Kleurencombinatie(s) Kies maar 4. Thema: Ofwel TheSilentType Of Iets Abstract Of iets helemaal anders (maakt eigenlijk niet zoveel uit) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: /...
  10. TheSilentType

    Super StamWapen

    1. Soort plaatje: StamPlaatje 2. De tekst: Maan! Of Mannetjes Op De Maan 3. Kleurencombinatie(s) Kies 4. Thema: liefst een getekende Maan met een mannetje op (tekening / cartoon) 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline:/ 7. Prijs/gift: Heel veel liefde en misschien een PPtje of 50 om...
  11. TheSilentType

    ProfielPlaatje | .Greed

    1. Soort plaatje: Profiel Plaatje 2. De tekst: .Greed (puntje vanvoor) 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: .Greed 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: hangt er vanaf 8. Favoriet tot nu toe:/
  12. TheSilentType

    1Pic | 25pp

    Numero Uno. 1. Soort plaatje: Profiel Plaatje 2. De tekst: UpsAndDowns 3. Kleurencombinatie(s)/ 4. Thema: Voor - en tegenspoed 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline:/ 7. Prijs/gift:25PP 8. Favoriet tot nu toe:/ (heel veel /'en dus heel veel vrijheid) En als je heel vriendelijk...
  13. TheSilentType

    ProfielPic 100PP

    ProfielPic 40PP 1. Soort plaatje:Profiel plaatje 2. De tekst: .Ray-Ban Let op het puntje en het liggen streepje 3. Kleurencombinatie(s) Kleurrijk/ flashy 4. Thema: Ray-Ban 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline:/ 7. Prijs/gift: Valt te bezien zal iets van een 40 pp zijn...
  14. TheSilentType

    Profiel Plaatje

    1. Soort plaatje:profiel plaatje 2. De tekst:.PinkDinosaur (een punt voor de naam 3. Kleurencombinatie(s):ontwerper 4. Thema:cartoon 5. Plaatje(s) om te...
  15. TheSilentType

    CakeWithPieFlavor.

    CakeWithPieFlavor. [100PP] 1. Soort plaatje: Profielplaatje 240x180 2. De tekst: CakeWithPieFlavor. 3. Kleurencombinatie(s): Keuze van de ontwerper 4. Thema: Cake... 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: Tot er een mooie is 7. Prijs/gift: 100 PP 8. Favoriet tot nu toe: Veel succes
  16. TheSilentType

    ProfielPlaatje

    1. Soort plaatje: profiel plaatje 2. De tekst: DamnSheIsHot 3. Kleurencombinatie(s): Eigen inbreng 4. Thema: Chickie :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 15-30 (hangt van de kwaliteit af) 8. Favoriet tot nu toe: Veel succes en alvast bedankt
  17. TheSilentType

    Forum ava

    1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: TheSilentType of niks 3. Kleurencombinatie(s): Eigen inbreng 4. Thema: Iets met mijn naam 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 0 PA, Enorm veel dank!!! 8. Favoriet tot nu toe:
  18. TheSilentType

    StamPlaatje

    Hier ben ik weer. 1. Soort plaatje: StamPlaatje 2. De tekst: Mannen Met Biceps 3. Kleurencombinatie(s)/ 4. Thema:/ 5. Plaatje(s) om te gebruiken:http://www.somebodylied.com/wp-content/uploads/2012/01/womens-biceps-workout.jpg 6. Deadline: Liefst zo snel mogelijk 7. Prijs/gift:20 PP (weinig maar...
  19. TheSilentType

    stam plaatje

    1. Soort plaatje:StamPlaatje 2. De tekst:Mannen Met Biceps 3. Kleurencombinatie(s)Blauw, Lichtblauw 4. Thema: Kleine jongen die zijn biceps opspant 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline:Liefst zo snel mogelijk 7. Prijs/gift:75 PP 8. Favoriet tot nu toe:/
  20. TheSilentType

    Stam Plaatje

    1. Soort plaatje:StamPlaatje 2. De tekst:Mannen Met Biceps 3. Kleurencombinatie(s)Blauw, Lichtblauw 4. Thema: Kleine jongen die zijn biceps opspant 5. Plaatje(s) om te gebruiken:/ 6. Deadline:Liefst zo snel mogelijk 7. Prijs/gift:75 PP 8. Favoriet tot nu toe:/
Bovenaan